Gjest Mysticgirl Skrevet 17. januar 2022 #101 Skrevet 17. januar 2022 Flintis skrev (7 timer siden): Eh hvordan foregår denne på tur sjekkingen? Eh.. ?
Flintis Skrevet 17. januar 2022 #102 Skrevet 17. januar 2022 Mysticgirl skrev (1 time siden): Eh.. ? Ja, er det samtaler om "her var det sprek båbærlyng skal vi møtes når bæra er moden så kan vi sylte sammen" eller ser de deg inn i øya å sier "nå må du snu deg så jeg får se om du har kurompe for du var farlig lik huldra". Som du forstår er ikke jeg noen sjekker så det er sikkert behov for å lære. 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. januar 2022 #103 Skrevet 18. januar 2022 Flintis skrev (8 timer siden): Ja, er det samtaler om "her var det sprek båbærlyng skal vi møtes når bæra er moden så kan vi sylte sammen" eller ser de deg inn i øya å sier "nå må du snu deg så jeg får se om du har kurompe for du var farlig lik huldra". Som du forstår er ikke jeg noen sjekker så det er sikkert behov for å lære. Var bare måten du spurte på som gjorde at jeg stusset. At du brukte eh.. som om det var rart å bli sjekket opp i skogen. Noe det ikke er. Nei som regel har de sagt at jeg var ei pen jente og om jeg har lyst på en kopp kaffe engang eller noe slikt. Bare høflig sagt, ikke noe ekkelt over det :) Man kommer jo ofte i snakk på turer med andre som også er på tur :)
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #104 Skrevet 18. januar 2022 Er snart 40 og har aldri blitt sjekka opp, verken på byen eller andre steder. Så jeg lurer også 😄 Anonymkode: 9f276...a10 2
Flintis Skrevet 18. januar 2022 #105 Skrevet 18. januar 2022 Mysticgirl skrev (1 time siden): Var bare måten du spurte på som gjorde at jeg stusset. At du brukte eh.. som om det var rart å bli sjekket opp i skogen. Noe det ikke er. Nei som regel har de sagt at jeg var ei pen jente og om jeg har lyst på en kopp kaffe engang eller noe slikt. Bare høflig sagt, ikke noe ekkelt over det Man kommer jo ofte i snakk på turer med andre som også er på tur Jeg må nok innrømme at tanken var litt uvant, jeg regner med at det er litt bynære områder du beveger deg i eller kanskje hytte til hytte i DNT regi? Jeg var på en 4-5 turer i høst og så en person på 1 km avstand her jeg bor, så det er litt tynt befolket turterreng. Fine turer da😊 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. januar 2022 #106 Skrevet 18. januar 2022 Flintis skrev (3 timer siden): Jeg må nok innrømme at tanken var litt uvant, jeg regner med at det er litt bynære områder du beveger deg i eller kanskje hytte til hytte i DNT regi? Jeg var på en 4-5 turer i høst og så en person på 1 km avstand her jeg bor, så det er litt tynt befolket turterreng. Fine turer da😊 Jeg går både i bynære turområder og langt vekk i skogen eller på fjellet. På fjellhytter møter du også ofte folk, spesielt på sommeren
Flintis Skrevet 18. januar 2022 #107 Skrevet 18. januar 2022 Mysticgirl skrev (4 timer siden): Jeg går både i bynære turområder og langt vekk i skogen eller på fjellet. På fjellhytter møter du også ofte folk, spesielt på sommeren Det er nok litt mer utbygd der du går, nå var det bare dagsturer jeg var på da.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #108 Skrevet 18. januar 2022 Dustete skrev (På 17.1.2022 den 18.32): https://www.quora.com/Why-is-it-okay-for-women-to-treat-men-poorly-but-not-okay-for-men-to-do-it-back-to-women Om du slutter å lese idiot-ting på nett så kanskje du får draget. Altfor mange som lener seg på slikt. Er bare å være seg selv og være hyggelig. Smil og varm utstråling teller mye mer enn en chad. Anonymkode: e64d7...c32 4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #109 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 16.1.2022 den 18.44): Jeg har prøvd jegerforening og pistolkurs. Kun par eller andre single damer. Jeg må nok prøve andre klubber. Og er mye ute. Men har ikke testet fluefiske 😄 Anonymkode: 9686c...1cc Pistolklubb er vel stort sett for våpenfikserte primitivister med politisk brunskjær. Oppsøk heller en litterær forening eller en danseklubb, det er ikke umulig å møte kjekke (og oppgående) menn der. Anonymkode: 0e14d...b8a
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #110 Skrevet 18. januar 2022 På butikken. Spør kassadama/mannen. Anonymkode: d32c9...d6b
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #111 Skrevet 18. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Pistolklubb er vel stort sett for våpenfikserte primitivister med politisk brunskjær. Oppsøk heller en litterær forening eller en danseklubb, det er ikke umulig å møte kjekke (og oppgående) menn der. Anonymkode: 0e14d...b8a Fantastisk. Du blottlegger egne fordommer og fremstår som en elitisk dust . De jeg kjenner med våpeninteresse er varme, hyggelige mennesker. Anonymkode: 55858...d18 2
Earwen Skrevet 19. januar 2022 #112 Skrevet 19. januar 2022 Dette har jeg lurt på også, spennende tråd! Har vært på utkikk i lang tid nå men jeg finner ikke alle disse single mannfolka 😂 tinder osv. er ikke for meg, og byen har vært coronastengt så lenge at jeg husker ikke veien til puben lenger. Våpen og jakt osv er no-no.. Men skal etter tips herfra se om jeg finner en danseklubb i nærheten (håper bare ikke rytme er påkrevd).
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #113 Skrevet 20. januar 2022 10 hours ago, Earwen said: Dette har jeg lurt på også, spennende tråd! Har vært på utkikk i lang tid nå men jeg finner ikke alle disse single mannfolka 😂 tinder osv. er ikke for meg, og byen har vært coronastengt så lenge at jeg husker ikke veien til puben lenger. Våpen og jakt osv er no-no.. Men skal etter tips herfra se om jeg finner en danseklubb i nærheten (håper bare ikke rytme er påkrevd). På danseklubber er det gjerne kvinneoverskudd. Hva med boksing eller brettspill? Anonymkode: 7325d...5f1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #114 Skrevet 20. januar 2022 Finn på aktiviteter som DU liker og ikke meld deg på all verdens ting bare for å finne en mann. Jeg traff en på treningssenter en gang. Men jeg var der fordi jeg liker å trene ikke for å "jakte" på menn. Anonymkode: c0163...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #115 Skrevet 20. januar 2022 neiernei skrev (På 16.1.2022 den 18.50): Det er faktisk ikke greit.. Når jeg går en tur i skogen da gjøre jeg det for å få fred og nyte naturen. Jeg har ved et par anledninger blitt prøvd sjekket opp på tur men jeg sier godt ifra at jeg ikke er interessert. Det er veldig provoserende at menn holder på sånn. TS, vi ønsker kontakt med deg også, men har skjønt at damer blir sinna hvis vi ikke følger alle uskrevne regler om hvor vi kan ta kontakt. Derfor dropper vi å ta kontakt selv om vi er veldig interesserte. Det er også derfor folk går gjennom livet alene og det er også derfor omtrent halvparten av alle ekteskap ryker. Folk treffer nemlig ikke de rette personene. Anonymkode: 7dd11...3d8 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #116 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Finn på aktiviteter som DU liker og ikke meld deg på all verdens ting bare for å finne en mann. Jeg traff en på treningssenter en gang. Men jeg var der fordi jeg liker å trene ikke for å "jakte" på menn. Anonymkode: c0163...9d5 Tror ikke oppegående menn tar kontakt med damer på treningsstudio. Har sett mange innlegg om hvor fæle de mennene som gjør det er. Kan ikke dere damer lage en liste over hvor man kan ta kontakt med dere hvis man er interessert? Slik det er nå så tar jeg ikke jeg kontakt med damer uansett hvor interessert jeg er av frykt for å bli utpekt som en fæl mann. Anonymkode: 7dd11...3d8 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #117 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror ikke oppegående menn tar kontakt med damer på treningsstudio. Har sett mange innlegg om hvor fæle de mennene som gjør det er. Kan ikke dere damer lage en liste over hvor man kan ta kontakt med dere hvis man er interessert? Oppegående menn tar kontakt overalt, nettopp fordi de er oppegående nok til å lese situasjonen. Det motsatte av oppegående er å misforstå vennlighet med interesse, og ikke skjønne når du setter noen i en ubehagelig situasjon. Den listen vil aldri fungere. Noen ønsker å bli kontaktet overalt, noen er åpne for det, når de er i modus, mens andre aldri vil bli snakket til. Anonymkode: 4ba19...705 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #118 Skrevet 20. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Oppegående menn tar kontakt overalt, nettopp fordi de er oppegående nok til å lese situasjonen. Det motsatte av oppegående er å misforstå vennlighet med interesse, og ikke skjønne når du setter noen i en ubehagelig situasjon. Den listen vil aldri fungere. Noen ønsker å bli kontaktet overalt, noen er åpne for det, når de er i modus, mens andre aldri vil bli snakket til. Anonymkode: 4ba19...705 Litt av problemet er nok av veldig mange, og spesielt de som ikke vil bli kontaktet, har en lei tendens til å generalisere utfra seg selv. Heller enn å si "jeg ønsker ikke å bli kontaktet på tur", velger å si "kvinner ønsker ikke å bli kontaktet på tur", og gjerne legger til "og menn som gjør det er utrolig creepy". Oppegående menn (og kvinner) burde først og fremst lære seg å ta slike påstander med en klype salt. Anonymkode: 7325d...5f1 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #119 Skrevet 20. januar 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: På danseklubber er det gjerne kvinneoverskudd. Hva med boksing eller brettspill? Anonymkode: 7325d...5f1 Det var jeg som skrev det i et tidligere innlegg: Etter at "Skal vi danse" begynte på TV2 har det vært ganske jevn kjønnsfordeling på dansekurs rundt om i Norge. Vi gutta har fått øynene opp for at dans er både gøy og god trening, pluss at det gir mulighet for å få kontakt med det motsatte kjønn. Anonymkode: fceca...d32
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #120 Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 18.1.2022 den 23.10): Pistolklubb er vel stort sett for våpenfikserte primitivister med politisk brunskjær. Oppsøk heller en litterær forening eller en danseklubb, det er ikke umulig å møte kjekke (og oppgående) menn der. Haha hva i alle dager er dette for vås. Jeg har av og på hvert pistolskytter aktivt i en periode på 6-7 år med flere år i tillegg i tilknytning til pistolklubb og det du sier er helt på jordet. Mange hyggelige mennesker både kvinner og menn, ung og gammel. Er en veldig bra hobby og mange, vil nesten si alle er veldig rolige folk, man kan ikke prestere selv på hobbynivå med "gun ho" holding i denne idretten. Dessuten er det jo alltid i skyteklubber litt overblikk på oppførsel, egnethet og sikkerhet. Der vil jeg påstå at skytterklubbene er langt bedre på sikkerhet enn for eksempel politiet. Noe som er ekstra hyggelig er at man kan ha ungdommer i starten av tenårene som snakker med folk i 70 årene hvor begge er skyttere. Anonymkode: 24d54...58f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå