Gå til innhold

Dere single menn - hvor finner jeg dere i det virkelige liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i midten av 30-årene, og på kjærestejakt 😄 men jeg hater nettdating og er ikke ute på byen. Så hvor finner jeg dere single menn? Jeg melder meg på det jeg kan av aktiviteter (litt vanskelig nå under korona selvfølgelig), men det er sjeldent det dukker opp single menn. Det er enten single damer (som meg), eller par. Jeg har vært på mye rart av aktiviteter.

Her inne leser jeg jo om menn som sliter med nettdating, og aldri får en date, så det må jo være noen der ute som vil gå på en date. Hvor er det mulig å treffe dere i det virkelige liv. På bussen? I skogen? Butikken? Jeg har ikke barn i barnehage / skole, så kan ikke akkurat henge på de stedene heller. 

Anonymkode: 9686c...1cc

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er i midten av 30-årene, og på kjærestejakt 😄 men jeg hater nettdating og er ikke ute på byen. Så hvor finner jeg dere single menn? Jeg melder meg på det jeg kan av aktiviteter (litt vanskelig nå under korona selvfølgelig), men det er sjeldent det dukker opp single menn. Det er enten single damer (som meg), eller par. Jeg har vært på mye rart av aktiviteter.

Her inne leser jeg jo om menn som sliter med nettdating, og aldri får en date, så det må jo være noen der ute som vil gå på en date. Hvor er det mulig å treffe dere i det virkelige liv. På bussen? I skogen? Butikken? Jeg har ikke barn i barnehage / skole, så kan ikke akkurat henge på de stedene heller. 

Du finner meg ofte hjemme, så det er et vanskelig utgangspunkt😅

Anonymkode: 5e04e...901

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Fluefiskeforeningen , jaktklubb eller pistolklubb. Eller generelt ute i naturen på tur. Der er det mange menn :) Har blitt sjekket opp ofte ute på turer i naturen 😅

Skrevet
BethD skrev (5 minutter siden):

Fortell gjerne meg også🤪

Håper vi får noen råd 😂

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du finner meg ofte hjemme, så det er et vanskelig utgangspunkt😅

Anonymkode: 5e04e...901

😂Ja da blir det vrient 

Skrevet
Mysticgirl skrev (Akkurat nå):

Fluefiskeforeningen , jaktklubb eller pistolklubb. Eller generelt ute i naturen på tur. Der er det mange menn :) Har blitt sjekket opp ofte ute på turer i naturen 😅

Det var smart :) Nå er ikke dette i sjekke sammenheng, men folk med hund er lett å komme i kontakt med om man åså har hund. 

Anonymkode: bd87e...aaa

• Liker 1
Skrevet
Mysticgirl skrev (2 minutter siden):

Jeg har prøvd jegerforening og pistolkurs. Kun par eller andre single damer. Jeg må nok prøve andre klubber. Og er mye ute. Men har ikke testet fluefiske 😄

• Liker 1
Skrevet
Mysticgirl skrev (4 minutter siden):

At det var? Har du blitt sjekket opp ute på tur..?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var smart :) Nå er ikke dette i sjekke sammenheng, men folk med hund er lett å komme i kontakt med om man åså har hund. 

Anonymkode: bd87e...aaa

Og hundefolk er jo supre folk. Har ikke hund da... Men veldig glad i dyr. 

• Liker 1
Skrevet
BethD skrev (1 minutt siden):

Enig..hæ? Jeg blir aldri sjekket opp noe sted 😆

Anonymkode: 5bbd5...a08

• Liker 4
Gjest irkan90
Skrevet

På trening, på tur i nærmiljøet, på butikken, på ski 😄

Skrevet

Enig..hæ? Jeg blir aldri sjekket opp noe sted 😆

Anonymkode: 5bbd5...a08

Ikke jeg heller. 

Skrevet
Mysticgirl skrev (7 minutter siden):

Det er faktisk ikke greit.. Når jeg går en tur i skogen da gjøre jeg det for å få fred og nyte naturen. Jeg har ved et par anledninger blitt prøvd sjekket opp på tur men jeg sier godt ifra at jeg ikke er interessert. Det er veldig provoserende at menn holder på sånn.

• Liker 1
Skrevet
irkan90 skrev (2 minutter siden):

På trening, på tur i nærmiljøet, på butikken, på ski 😄

Å treffe noen på ski tror jeg er umulig. Det er enten barnefamilier eller menn med raske briller. Og jeg er ikke så rask at jeg klarer å stoppe de 😄 men kan prøve litt mer blikkontakt i butikken og i nærmiljøet 😄

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har prøvd jegerforening og pistolkurs. Kun par eller andre single damer. Jeg må nok prøve andre klubber. Og er mye ute. Men har ikke testet fluefiske 😄

Men det er jo ikke bedre å late som om man er noe man ikke er. 

Jeg hadde blitt fryktelig skuffa om jeg traff en potensiell partner på dansekurs, også viste det seg i etterkant at personen har null interesse for dansing, han gjorde det bare for å treffe en singel dame. Da føler jeg at jeg hadde datet noen på feil premisser. Jævlig kjipt å finne ut i etterkant at partner overhodet ikke elsker det du elsker, han bare lata som. 

Anonymkode: b5cce...631

• Liker 6
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
BethD skrev (5 minutter siden):

Ja, det har jeg . En gang på fisketur, og  ute på fottur på fjellet og i skogen.  :)  Ble til og med bedt på date tilfeldig på gaten i Sverige og i en park her i Norge. Takket selvsagt nei, da jeg har kjæreste :) 

Skrevet
Mysticgirl skrev (Akkurat nå):

Ja, det har jeg . En gang på fisketur, og  ute på fottur på fjellet og i skogen.  :)  Ble til og med bedt på date tilfeldig på gaten i Sverige og i en park her i Norge. Takket selvsagt nei, da jeg har kjæreste :) 

Det har jeg aldri opplevd :)

Skrevet

i garasjen 

Anonymkode: 33db4...9ae

• Liker 1
Skrevet

Men det er jo ikke bedre å late som om man er noe man ikke er. 

Jeg hadde blitt fryktelig skuffa om jeg traff en potensiell partner på dansekurs, også viste det seg i etterkant at personen har null interesse for dansing, han gjorde det bare for å treffe en singel dame. Da føler jeg at jeg hadde datet noen på feil premisser. Jævlig kjipt å finne ut i etterkant at partner overhodet ikke elsker det du elsker, han bare lata som. 

Anonymkode: b5cce...631

Jeg liker å lære nye ting, og fortsetter gjerne med aktiviteten sammen med en partner 🥰

• Liker 2
Skrevet
neiernei skrev (1 minutt siden):

Det er faktisk ikke greit.. Når jeg går en tur i skogen da gjøre jeg det for å få fred og nyte naturen. Jeg har ved et par anledninger blitt prøvd sjekket opp på tur men jeg sier godt ifra at jeg ikke er interessert. Det er veldig provoserende at menn holder på sånn.

Uenig. Flott om menn tør starte en samtale, men hvis jeg umiddelbart ikke er interessert i vedkommende, svarer jeg bare høflig og går. Er det derimot hyggelig, kan jeg jo bli stående? Så det er ikke avskrekkende i utgangspunktet. Det
er mye folk ute og går i mitt nærmiljø i allefall. 

Anonymkode: a048b...0af

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...