Glød Skrevet 16. januar 2022 #1 Del Skrevet 16. januar 2022 (endret) Samboeren og jeg tok 2.vaksine for 20 uker siden, vi kan ta boosterdosen nå. Men er det noen vits for oss? 2.klassingen har med stor sannsynlighet korona, han har vært dårlig siden i går og det har vært mannefall på trinnet hans denne uken. Han har time for PCR-test i morgen tidlig. To av mannens tre barn har vært på samvær hos oss siden torsdag, den som ikke var her fikk påvist korona via hurtigtest i dag. Vi ser dermed på smitte via alle ungene. Er det noen vits for oss voksne å ta boostervaksinen på dropin i morgen? Og, kan ettåringen i bhg i morgen? Endret 16. januar 2022 av Glød Tilleggsspørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakta? Skrevet 16. januar 2022 #2 Del Skrevet 16. januar 2022 (endret) Dere skal selvsagt ikke gå dit når det er så stor fare for at dere er smittet. Det burde være grunn nok til at de fleste forstår at de bør holde seg hjemme, men hvis ikke så er det også fare for ekstra sterk reaksjon hvis dere får vaksine samtidig som dere er syke. Om dere er smittet og det blir testet og registrert vil det regnes som en vaksinedose i Norge, men ikke i alle andre land. Endret 16. januar 2022 av Fakta? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. januar 2022 #3 Del Skrevet 16. januar 2022 Dere må vente til dere er smittefrie 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visdomstannaverker Skrevet 16. januar 2022 #4 Del Skrevet 16. januar 2022 Etårngen ville jeg Ikke sendt I barnehagen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppeloppane Skrevet 16. januar 2022 #5 Del Skrevet 16. januar 2022 Glød skrev (2 timer siden): Samboeren og jeg tok 2.vaksine for 20 uker siden, vi kan ta boosterdosen nå. Men er det noen vits for oss? 2.klassingen har med stor sannsynlighet korona, han har vært dårlig siden i går og det har vært mannefall på trinnet hans denne uken. Han har time for PCR-test i morgen tidlig. To av mannens tre barn har vært på samvær hos oss siden torsdag, den som ikke var her fikk påvist korona via hurtigtest i dag. Vi ser dermed på smitte via alle ungene. Er det noen vits for oss voksne å ta boostervaksinen på dropin i morgen? Og, kan ettåringen i bhg i morgen? Du går ikke på drop-in, du er jo i karantene? Ta en hjemmetest på han vel?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 16. januar 2022 #6 Del Skrevet 16. januar 2022 1 åringen er vel i karantene? Jeg fikk beskjed om at mine to på 7 og 3 er i karantene da største datter på 13 har Corona nå. Vi med booster kan teste oss ut med selvtest hver dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg