Gå til innhold

Noen vinterbruder her?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Daisy_*
Skrevet

Hvorfor skal dere gifte dere på vinteren? Er det noen spesiell grunn? Jeg blir mest sannsynlig vinterbrud og grunnen er at vi har planer om å gifte oss akkurat 10 år etter at vi flyttet inn sammen. Og det er i januar. Pluss at det kan jo være koselig å ha noe å feire år etter år i vintermørket og :kgblunk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir vinterbrud.

Vi gifter oss på et typisk "vintersted". Dessuten ville vi gjerne lyse opp vinteren med bryllupet. Opprinnelig skulle vi gifte oss den datoen vi ble sammen i januar, men av diverse gunner, måtte vi flytte det fram til februar.

Vinteren er jo VAKKER mange steder i Norge!

Skrevet

Vi gifter oss på nyttårsaften. Vi liker vinteren, og det er en dag som av praktiske hensyn passer bra. Det gir også mulighet til å ha et litt anderledes bryllup. Vi skal blant annet gå på ski til kirken. Gleder meg!

Skrevet

Jeg var vinterbrud i januar! Og til dere som velger det - gled dere! Vi hadde et fantastisk bryllup!

Opprinnelig hadde vi tenkt oss sommerbryllup. Men så var det noen andre i vår nærmeste familie som kom oss i forkjøpet. Svigerinnen min foreslo da vinterbryllup, noe jeg først bare fnøs av. Men etter å ha tenkt litt, ble det mer og mer logisk. Vi møttes jo i januar også!

Nå kunne jeg virkelig aldri tenkt meg noe annet. Det var en helt spesiell opplevelse, og svært stemningsfullt.

Skrevet

Vi skal ha vintrerbryllup. Rett og slett for å få vårt bryllup til å bli litt anderledes enn mange andres. også tror jeg stemningen blir helt spesiell når det blir tidlig mørkt ute og vi har masse levende lys inne.

Skrevet

Vi kommer til å motta invitasjoner til seks bryllup sommeren 2006, så vi valgte vinterbryllup slik at vi ikke skulle gå lei før vi kom så langt som til vårt eget :forvirret:

Dessuten har vi veldig mange utenlandske venner som har fryktelig lyst til å se isbjørnene i Oslos gater... :ler:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Heisann, ny på bryllupsforumet jeg, og forhåpentligvis vinterbrud! :vinke:

Hvis alt går i orden med HEF, så blir det bryllup på julaften i år! :) Hemmelig inntil videre altså.

Grunnen er (delvis) at vi skal ha alle sammen her hos oss på julaften likevel, og vet at alle kommer. Dette er et mikro-bryllup i forhold til "alle" andre som skal ha 70-80-200 gjester, vi skal ha 7 til middag pluss oss selv og Vendelin.

For oss som vil ha det smått, enkelt og uten noen store utgifter, så er dette helt perfekt. Middagen er jo helt vanlig julemat, og pynte (oss) skal vi jo likevel. Gleder meg! :nisseblunk:

• 4 uker senere...
Skrevet

Heisann!!

Jeg og min kjære gifter oss idesember!!! Vi tar med nærmeste familie til et slott i Sverige... Vi hadde i utgangspunktet tenkt oss ST.Hans-bryllup, men fant ut at vi ville gjøre noe helt annerledes!! Det kommer til å bli så romantisk!!! :hoppe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...