Munti Skrevet 16. januar 2022 #1 Del Skrevet 16. januar 2022 Min far har nylig gått bort og jeg blir sittende med alle avgjørelsene helt alene for "det er heeelt opp til deg, hvordan du vil gjøre det". Synes det er så vanskelig å vite hva som er viktig og hva som ikke spiller noen rolle. Vil bare gi pappa en helt vanlig, verdig begravelse. Men jeg har bare vært i én begravelse når jeg var ung så aner ikke hva som er vanlig! En av tingene begravelsesbyrået spør om er ventespill. Tror dette er orgelspill før seremonien? Er dette noe "alle" har? Er det noen som har droppet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #2 Del Skrevet 16. januar 2022 Hørtes ut som noe unødvendig som koster deg penger. Det blir nok orgelspill ila begravelsen. Anonymkode: ba95c...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munti Skrevet 16. januar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 16. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hørtes ut som noe unødvendig som koster deg penger. Det blir nok orgelspill ila begravelsen. Anonymkode: ba95c...b49 Ja ikke sant, det er det jeg óg tenker. Men jeg vet ikke om det er absolutt tradisjon liksom. Det er mye man ikke trenger men som det blir veldig rart uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #4 Del Skrevet 16. januar 2022 Det vil si at organisten spiller rolig musikk fra dørene åpnes frem til begravelsen begynner. Det er ganske vanlig å ha det men absolutt ikke noe man må ha. Fordelen er at folk kan komme inn, sette seg ned og hilse lavmælt på sidemannen uten at alle hører alt. Anonymkode: f880a...d66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munti Skrevet 16. januar 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 16. januar 2022 52 minutter siden, AnonymBruker said: Det vil si at organisten spiller rolig musikk fra dørene åpnes frem til begravelsen begynner. Det er ganske vanlig å ha det men absolutt ikke noe man må ha. Fordelen er at folk kan komme inn, sette seg ned og hilse lavmælt på sidemannen uten at alle hører alt. Anonymkode: f880a...d66 Hmm får se hvor mye det koster 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #6 Del Skrevet 16. januar 2022 Her gjøres der stort sett alltid 10-15 min før. Koster ingenting ekstra. Anonymkode: bc1dc...21c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #7 Del Skrevet 16. januar 2022 Kondolerer❤️ jeg har ikke hørt om ventespill før Anonymkode: ea52e...7e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munti Skrevet 16. januar 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 16. januar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Her gjøres der stort sett alltid 10-15 min før. Koster ingenting ekstra. Anonymkode: bc1dc...21c Åå hvis det ikke koster så er det jo ikke noe å lure på.. begravelsesbyrået har inkludert det i de dyre pakkene men ikke i de "billige". Jeg får spørre de 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munti Skrevet 16. januar 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 16. januar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kondolerer❤️ jeg har ikke hørt om ventespill før Anonymkode: ea52e...7e0 Tusen takk ♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #10 Del Skrevet 17. januar 2022 Kondolerer. Jeg har jobbet som organist, og ventespill var helt vanlig, kostet ingenting, og alle hadde det. Det var ikke noe som ble diskutert eller vurdert engang, for det var en helt vanlig del av begravelsen. Da spilte jeg fine, rolige melodier eller klassiske stykker i et kvarters tid, mens folk gikk inn og fant plassene sine og kom til ro. Anonymkode: 5bf00...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå