Gå til innhold

HelloFresh.

Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått min første levering og så langt ser alt bra ut. Syns det er mange retter som ser veldig gode ut. Derfor tenkte jeg at man kanskje kunne anbefale de rettene man har prøvd her. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ovnsbakt laks med sitronmajones og gylne rotgrønnsaker: dette var veldig godt. Anbefales 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111

Har brukt Hello Fresh ganske lenge nå. Er veldig fornøyd da vi kaster MYE mindre mat, og det er lettere å faktisk lage middagene istedenfor å ikke gidde og kjøpe takeaway, som skjedde innimellom før. Regner med at rettene er ulike i Norge og Storbritannia da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Lovelylocks skrev (På 16.1.2022 den 16.36):

Jeg har akkurat fått min første levering og så langt ser alt bra ut. Syns det er mange retter som ser veldig gode ut. Derfor tenkte jeg at man kanskje kunne anbefale de rettene man har prøvd her. 

Hvilke retter har du valgt? Skal og teste dem denne uka.

Anonymkode: 4627c...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt Hello Fresh i 2 uker, med rabatt. Kjempegod mat, men vi sier opp etter rabattperioden. 

Vi får f.eks to gulrøtter, en løk, en halv agurk, litt salat, mandler og pinjekjerner, dressing og krydder. Samt en bitteliten mengde proteiner i form av fisk og kjøtt. Som sagt. Veldig godt! Men vi sa opp på grunn av proteinkildene. 

Anonymkode: d0fc3...219

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har hatt Hello Fresh i 2 uker, med rabatt. Kjempegod mat, men vi sier opp etter rabattperioden. 

Vi får f.eks to gulrøtter, en løk, en halv agurk, litt salat, mandler og pinjekjerner, dressing og krydder. Samt en bitteliten mengde proteiner i form av fisk og kjøtt. Som sagt. Veldig godt! Men vi sa opp på grunn av proteinkildene. 

Har sett mange youtubere reklamere for disse og virker som om det er lite mat, så det som var beregnet på to blir for en person.

Anonymkode: b9269...45f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvilke retter har du valgt? Skal og teste dem denne uka.

Kremet prosciuttopasta, panert kylling og sørøst-asiatisk svinekam.

hva har du valgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vi hadde 4 uker med rabatt. Kanskje vi tar en boks innimellom, men synes det er dyrt for så mye «fyllstoff». Veldig mange retter er hoveddelen av måltidet ris, pasta eller nudler. Lite stykke kjøtt/kylling/fisk. Og lite grønnsaker synes jeg. 

Men et par oppskrifter lager vi selv, men justerer mengde grønnsaker/protein

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Lovelylocks skrev (35 minutter siden):

Kremet prosciuttopasta, panert kylling og sørøst-asiatisk svinekam.

hva har du valgt?

Varm kikertsalat, indisk svinekarri og gresk inspirert hakkebiff. Hadde kikertsalat i dag, og den var veldig god. Brukte mer hvitløk enn det som sto, og tilsatte chili, men fulgte ellers oppskriften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye kjøtt og fisk er det snakk om? Spiser vanligvis 150g per person. 

Ser også noen nevner at det er mye pasta/ris, produkter vi knapt spiser. Finnes det tilstrekkelig med muligheter uten slikt? 

Anonymkode: 668e4...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter ikke noen som hiver penger etter disse såkalte influencerne gitt.

Anonymkode: bdc3f...655

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kylling Kiev var supergod! Synes det meste var godt egentlig. Hel kyllingfilet pr pers.

Men her leveres kassen kun tirsdag (enda ikke komt..fikk melding om at den skulle komme mellom 17:20 og 18:20 ca kl 17, nå er den 20..) Da blir 5 retter - som er billigst - upraktisk. Onsdag-søndag? Nope, ungene får velge mat lørdager, søndager har vi ofte gjester..

Anonymkode: 0b795...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt lite mat for to personer synes jeg. 300 gram kyllingfilet eller svinefilet er litt lite for oss. Men liker mange kombinasjoner og smaker, og kommer antagelig til å lage flere av rettene igjen seinere, med justerte mengder. 

Anonymkode: 9a772...10d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi spiser normalt 125 -150 gram kjøtt hver til middag om vi har kjøtt, så for oss virker det å være nok. Men syns, etter å ha sett på menyene, at Godt Levert har mer spennende vegetarretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinekarri og gresk hakkebøff var godt. Hvordan var dine middager TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde det en periode i høst og var godt fornøyd. 

For oss var det nok fisk/kjøtt, men for mye ris/pasta. Det løste vi ved å bruke det som var til overs i senere middager (hadde levering på tre middager pr uke).

Hvordan er vegetarrettene, forresten? Vurderer å begynne å abonnere igjen. Jeg vil gjerne ha enkelte vegetarmåltider, men IKKE med sånne ultraprosesserte kjøtterstatninger, men heller med bønner, linser, rotgrønnsaker, osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lafamiglia skrev (46 minutter siden):

For oss var det nok fisk/kjøtt, men for mye ris/pasta. Det løste vi ved å bruke det som var til overs i senere middager (hadde levering på tre middager pr uke).

Hvordan er vegetarrettene, forresten? Vurderer å begynne å abonnere igjen. Jeg vil gjerne ha enkelte vegetarmåltider, men IKKE med sånne ultraprosesserte kjøtterstatninger, men heller med bønner, linser, rotgrønnsaker, osv.

Mitt inntrykk er at de fleste vegetarrettene er med kikerter.  Jeg har enda ikke bestilt noen av vegetarrettene, og det er fordi barnet mitt ikke liker kikerter, bønner og linser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111

Interessant at folk synes det er for lite mat. For meg er det for mye mat, og det er akkurat nok til typen. Tror ikke det er mer mat her i UK enn i Norge. Men det er MYE billigere her da. Vi betaler under 40 pund i uka for fem retter til to personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fem retter til fire personer - er to voksne og tre barn. Synes også det er rikelig mat, men når de blir tenåringer må vi nok kanskje kjøpe inn litt ekstra kjøtt, særlig når det er kylling.

Vi er kjempefornøyd, synes råvarene er bedre enn godt levert, maten er laget fra bunnen, og så er det deilig å slippe å sortere varene selv! 

Liker burgerne til hello fresh veldig godt!

Anonymkode: b91b7...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (2 timer siden):

Syns så langt at Godt Levert virker bedre på vegetarretter, da med tanke på utvalg. Der er det enkelt for oss å finne tre vegetariske retter med variasjon, mens hos hello fresh blir det liksom variasjoner over det samme. Vi unngår alt av kjøtterstatninger, og siden vi spiser vegetarisk annen hver dag trenger vi en variasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...