Gå til innhold

Hvorfor blir kun brystvortene sladdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser gjentagende på tv om de skal vise bryst at brystvortene sladdes,(hos damer) mens selve "fettvevet" ikke blir det. Skjønner ikke at vorte e er så mye mer seksualisert enn resten?  Forklar meg hvorfor dem ikke enten sladder alt eller ingenting? Hva er det som gjør at selve vortene er skummelt å vise på tv?

Anonymkode: c5ea3...77c

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knopper*

Anonymkode: 859bf...e3a

Skrevet

Fordi mennesker er veldig rare. Vi blir visst krenket over alt

Anonymkode: 09ceb...17f

• Liker 8
Gjest StellaNova
Skrevet

Lurer på det samme, rart hvor krenkende en brystvorte kan være 😄 

Skrevet
3 minutter siden, StellaNova said:

Lurer på det samme, rart hvor krenkende en brystvorte kan være 😄 

Mannfolk er jo enkle sjeler. De tipper over av et par brystvorter. Sikkert derfor

• Liker 5
Skrevet

Gir ikke så mye mening, men samtidig blir det en utfordring om resten skal sensureres også, hvor mye som skal til mtp utringning osv. 

Skrevet

Har tenkt på det samme. Har man et frimerke over brystknoppene, så er man påkledd😁

• Liker 1
Gjest StellaNova
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mannfolk er jo enkle sjeler. De tipper over av et par brystvorter. Sikkert derfor

Tror de færreste "tipper over" av å se brystvorter  i voksen alder.

Skrevet

Jeg har ikke sett en sladd på flere år, hvor finner du fremdeles sladder, på Nrk ?

Anonymkode: 7826f...1ba

Skrevet

Det minner meg litt om amerikansk kultur. I California, Florida så går mange med bikini hvor underdelen viser mye av rumpa, og bikini topper som bare så vidt dekker brystvorta. Men dersom man bråskifter og viser litt pupp teller det som blotting. Det er ikke uvanlig at politiet sjekker strendene for å se om noen drikker ØL, eller har badetøy som ikke dekker puppene nok. Kan man se areola så får man pepper fra politiet.

Anonymkode: 332c9...773

• Liker 2
Skrevet

Da er det godt ikke jeg er på tv...:transe:

Skrevet

Kan være et amerikansk trekk ja. Når jeg tenker meg om. Sist jeg så det fenomenetvar en tv serie med to kjente plastikk kirurger som retter opp andres feil. (Spesielt bryst og nese) botched heter det kanskje? Der er alltid areola og knoppen sladder, men resten  av brystvevet synes. 😅 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.1.2022 den 15.59):

Knopper*

Anonymkode: 859bf...e3a

Nei, æsj.

Anonymkode: 6ba9e...03d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.1.2022 den 16.03):

Takk og pris for de fornuftige sensorene. Jeg får spontanorgasme hvis jeg ser brystvorter, og det passer seg dårlig hvis jeg feks er på jobb og en tv står på i bakgrunnen, eller andre offentlige steder.

• Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, Smeltemann said:

Tenker du på nipplene? 

Ja, nipplene på titsa på babesa.

Anonymkode: 3aede...aad

• Liker 5
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, nipplene på titsa på babesa.

Anonymkode: 3aede...aad

Ok skjønner 👍👍 Takk for oppklarende svar.

Skrevet

Er jo stort sett gamle menn som er kristenkonservative eller islamister som har problemer med brystvorter.

Amerikanerne er jo ekstreme på dette, de sender gladelig 17 åringer til andre kontinenter for å kjempe for USA's sikkerhet men de samme 17 åringene får ikke ha sex eller kjøpe alkohol før de er 21 år gamle. Filmer med nakenhet er fy og skam, men reklame for våpen som AR15 som er myntet på mindreårige er både patriotisk og kjempebra.

Islamistene er ikke stort bedre, der er jo alt forbudt men det er helt greit å ha seksuell omgang med sauer og geiter.  

Anonymkode: 9a382...9e7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.1.2022 den 15.58):

Ser gjentagende på tv om de skal vise bryst at brystvortene sladdes,(hos damer) mens selve "fettvevet" ikke blir det. Skjønner ikke at vorte e er så mye mer seksualisert enn resten?  Forklar meg hvorfor dem ikke enten sladder alt eller ingenting? Hva er det som gjør at selve vortene er skummelt å vise på tv?

Fordi det er VORTER, derfor skjules de! Heldigvis! jeg får fnatt når noen viser seg frem på tv med vorter i ansiktet men heldigvis har tv-verden forstått at vorter ikke ser bra ut på tv. 

pluss at vortene er BRUNE.... brune vorter vil vel dere ikke se på?! 

Anonymkode: a6d23...c4e

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det minner meg litt om amerikansk kultur. I California, Florida så går mange med bikini hvor underdelen viser mye av rumpa, og bikini topper som bare så vidt dekker brystvorta. Men dersom man bråskifter og viser litt pupp teller det som blotting. Det er ikke uvanlig at politiet sjekker strendene for å se om noen drikker ØL, eller har badetøy som ikke dekker puppene nok. Kan man se areola så får man pepper fra politiet.

Anonymkode: 332c9...773

husker jeg gjorde dette som parodi da jeg var liten. tenk at verden er alle parodiene jeg noensinne har hatt... 

Anonymkode: a6d23...c4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...