AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #1 Del Skrevet 16. januar 2022 På torsdag, nøyaktig 4 uker etter utskraping pga MA, fikk jeg en blanding av lysebrun, lyserosa og mørkebrun utflod. Har vart i 4 dager nå, men ikke vært noe rødt blod og ikke så veldig mye utflod/blod heller. Har hatt litt mensmurringer i forkant, så trodde først det var begynnelsen på mensen, men siden det aldri har blitt rødt er jeg mer usikker. Noen som vet hva dette kan regnes som? Kan jeg være tilbake i syklus? Blødde i 4-5 dager etter utskrapingen for fire uker siden, men har ikke blødd noe imellom da og nå. Anonymkode: 57837...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #2 Del Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): På torsdag, nøyaktig 4 uker etter utskraping pga MA, fikk jeg en blanding av lysebrun, lyserosa og mørkebrun utflod. Har vart i 4 dager nå, men ikke vært noe rødt blod og ikke så veldig mye utflod/blod heller. Har hatt litt mensmurringer i forkant, så trodde først det var begynnelsen på mensen, men siden det aldri har blitt rødt er jeg mer usikker. Noen som vet hva dette kan regnes som? Kan jeg være tilbake i syklus? Blødde i 4-5 dager etter utskrapingen for fire uker siden, men har ikke blødd noe imellom da og nå. Anonymkode: 57837...3b6 Har du hatt samleie eller fått orgasme siste dagene? Når jeg har hatt mensen eller SA, og blødningen har gått over, så har det hendt det har ligget en bittelitrn rest igjen. Veldig lite som skal til før det da plutselig kan komme bittelitt ut. Det høres iallefall ikke farlig ut, men om det skulle fortsette slik og du er usikker så kan du eventuelt dra til gynekolog for å se om alt er ute😊God bedring til deg! Anonymkode: 6de6f...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #3 Del Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har du hatt samleie eller fått orgasme siste dagene? Når jeg har hatt mensen eller SA, og blødningen har gått over, så har det hendt det har ligget en bittelitrn rest igjen. Veldig lite som skal til før det da plutselig kan komme bittelitt ut. Det høres iallefall ikke farlig ut, men om det skulle fortsette slik og du er usikker så kan du eventuelt dra til gynekolog for å se om alt er ute😊God bedring til deg! Anonymkode: 6de6f...c40 Takk! 😊 Det kan absolutt være forklaringen, ja. Hadde håpet at det kunne være mensen, men det du skriver høres mer sannsynlig ut da. Får bare smøre meg med tålmodighet og håpe det kommer en ordentlig mens igjen snart (eller at jeg blir gravid før det også så klart) 🥲😊 Anonymkode: 57837...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #4 Del Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk! 😊 Det kan absolutt være forklaringen, ja. Hadde håpet at det kunne være mensen, men det du skriver høres mer sannsynlig ut da. Får bare smøre meg med tålmodighet og håpe det kommer en ordentlig mens igjen snart (eller at jeg blir gravid før det også så klart) 🥲😊 Anonymkode: 57837...3b6 Håper det ordner seg for deg!😊Jeg ble gravid første eggløsning etter forrige spontanabort. Håper du blir gravid igjen snart, og kanskje du til og med slipper mensen en gang imellom!❤Krysser fingrene for deg, lykke til!🥰 Anonymkode: 6de6f...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå