AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #1 Skrevet 16. januar 2022 På alle fester jeg har vært på så har det alltid vært sånn. Ikke alltid at samme sort er på den samme festen, men alltid er det en dust som bare må dra frem tissefanten sin eller alltid ei kjerring som bare må flashe puppene sine. Synes de det er spesielt givende? Tror de at det er morsomt? Anonymkode: fb047...c7d
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 16. januar 2022 Jøss. På ingen fester jeg har vært på har det vært sånn, så jeg kan ikke hjelpe deg. Anonymkode: 9ba5b...baf 51
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #3 Skrevet 16. januar 2022 Lurer på hvilket miljø du vanket? Jeg har aldri opplevd det på noen fest. Anonymkode: 8035a...9af 23
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #4 Skrevet 16. januar 2022 Du går tydeligvis på helt andre fester enn meg... Anonymkode: 2d9a5...8d5 19
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #6 Skrevet 16. januar 2022 Veit ikke ass, men synes det var givende å lese om siden jeg ikke kan relatere! 😅 Anonymkode: 49b15...439 4
Daria Skrevet 16. januar 2022 #7 Skrevet 16. januar 2022 Hvis det er vanlig i dine kretser, ville jeg revurdert både venner og festvaner... 6
Hattivatti Skrevet 16. januar 2022 #8 Skrevet 16. januar 2022 Du henger nok i et ganske rølpete miljø. Jeg han huske at slikt kunne skje da jeg var rundt 18 år, men da hang jeg med folk som var veldig rølpete og harry. Det er ganske mange år siden jeg har opplevd noe slikt nå. 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #9 Skrevet 16. januar 2022 Aldri opplevd😅 Anonymkode: 7a61c...096 3
altflyter Skrevet 16. januar 2022 #10 Skrevet 16. januar 2022 Hvilke fester er det egentlig du går på? 😂 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #11 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): På alle fester jeg har vært på så har det alltid vært sånn. Ikke alltid at samme sort er på den samme festen, men alltid er det en dust som bare må dra frem tissefanten sin eller alltid ei kjerring som bare må flashe puppene sine. Synes de det er spesielt givende? Tror de at det er morsomt? Anonymkode: fb047...c7d Aldri opplevd. Anonymkode: 41342...5b1 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #12 Skrevet 16. januar 2022 Noen av de jeg kjenner er ganske rølpete, men ikke alle. Har mere inntrykk av at mange mister hemninger når de drikker. Ts Anonymkode: fb047...c7d
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #13 Skrevet 16. januar 2022 har aldri opplevd det, er 21. så kanskje det var noe folk holdte på med før? Anonymkode: cb571...cc3 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #14 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen av de jeg kjenner er ganske rølpete, men ikke alle. Har mere inntrykk av at mange mister hemninger når de drikker. Ts Anonymkode: fb047...c7d Det er jo ikke et «inntrykk», men et vitenskapelig faktum. Imidlertid avhenger hvor mange hemninger man mister av hvor mye man drikker. For eksempel kan det være hyggelig å drikke et par glass slik at man blir mindre selvkritisk og tør å skravle i vei, være glad og «skinne», uten å sitte forknytt og selvbevisst og føle at alt man sier er dumt. Det kan være fint å ta de par glassene så man tør å danse og leve seg inn i musikken istedet for å stå stiv og riste litt halvhjertet på seg. Det kan lønne seg å ta de par glassene så man tør å flørte og kanskje få kontakt med mannen/kvinnen i sitt liv. Men hvis man drikker for mye, mister man for mange hemninger og gjør ting som man angrer, som kan være flaut eller i verste fall skadelig. Det finnes grader. Jeg vil ikke si at det er vanlig blant voksne mennesker å blotte seg på fest. Da ville jeg nok tenkt de slet med alkoholproblemer eller andre underliggende problemer. Anonymkode: 2aa41...e97 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #15 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo ikke et «inntrykk», men et vitenskapelig faktum. Imidlertid avhenger hvor mange hemninger man mister av hvor mye man drikker. For eksempel kan det være hyggelig å drikke et par glass slik at man blir mindre selvkritisk og tør å skravle i vei, være glad og «skinne», uten å sitte forknytt og selvbevisst og føle at alt man sier er dumt. Det kan være fint å ta de par glassene så man tør å danse og leve seg inn i musikken istedet for å stå stiv og riste litt halvhjertet på seg. Det kan lønne seg å ta de par glassene så man tør å flørte og kanskje få kontakt med mannen/kvinnen i sitt liv. Men hvis man drikker for mye, mister man for mange hemninger og gjør ting som man angrer, som kan være flaut eller i verste fall skadelig. Det finnes grader. Jeg vil ikke si at det er vanlig blant voksne mennesker å blotte seg på fest. Da ville jeg nok tenkt de slet med alkoholproblemer eller andre underliggende problemer. Anonymkode: 2aa41...e97 Ja, men kom igjen da. Alle kjenner/vet om han som viser tissen i fylla, alle kjenner/vet om hun som viser puppene i fylla. Hvis du spør nesten hvem som helst, så vil de si at de kjenner disse to. Anonymkode: fb047...c7d
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #16 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): har aldri opplevd det, er 21. så kanskje det var noe folk holdte på med før? Anonymkode: cb571...cc3 Jeg er over 50, men har heller aldri opplevd dette, så da må det være veldig lenge siden i tilfelle... Anonymkode: 7e9dc...0bb 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #17 Skrevet 16. januar 2022 Har kun opplevd dette selv da jeg var yngre, men disse er som regel ekstremt opptatt av bekreftelse og oppmerksomhetssyke. Har aldri skjedd i voksen alder der noen har gjort dette. Jeg har vel silt disse ut etterhvert. Anonymkode: 23627...e79 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #18 Skrevet 16. januar 2022 For å irritere deg Anonymkode: 17dd5...5d2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #19 Skrevet 16. januar 2022 Jeg er veldig stolt av kuken min og viser den frem så ofte jeg kan... Gjerne på fest, ved bading, middagsselskap, osv... Anonymkode: dfe00...bdb
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #20 Skrevet 16. januar 2022 Det er stakkarer som trenger oppmerksomhet... Om pappa ikke er der når de vokser opp... så blir det gjerne slik... Anonymkode: f8519...032
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå