Gå til innhold

Beste olje/krem for voksende og kløende gravidmage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til en god olje eller krem til voksende og kløende gravidmage?😄 Er i uke 17 nå og får kløanfall og nupper på huden, er dette normalt?

Anonymkode: 8520b...087

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BioOil skal visst være bra. Så lenge huden får nok fuktighet så skal det lette på kløen tror jeg.

Anonymkode: da559...7f9

Skrevet

Normalt😅 sverger til denne, er snart på min 3'dje flaske . Helt super syns jeg ihvertfall 😊 (uke 37).🤣

Screenshot_20220116-171621__01.jpg

Anonymkode: b1d95...8e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Normalt😅 sverger til denne, er snart på min 3'dje flaske . Helt super syns jeg ihvertfall 😊 (uke 37).🤣

Screenshot_20220116-171621__01.jpg

Signerer på denne! Brukt dette mine to tidligere svangerskap, og kjøpte den akkurat igjen da jeg er gravid igjen nå. Vet ikke om den har æren for det, men har ingen strekkmerker - og den hjelper veldig på strukket hud og «sprekkefølelse»😃 

selges på veldig mange ulike nettbutikker 

Gjest StellaNova
Skrevet

Likte godt denne, den er ganske fet da :) Ja det høres normalt ut 😊  

Burt's Bees Mama Bee Belly Butter

Skrevet

Clarins stretch mark minimizer

Anonymkode: 1c42a...7ff

Skrevet

A-Derma Exomega Control

Anonymkode: 56cc3...5ec

Skrevet
nilie skrev (58 minutter siden):

Signerer på denne! Brukt dette mine to tidligere svangerskap, og kjøpte den akkurat igjen da jeg er gravid igjen nå. Vet ikke om den har æren for det, men har ingen strekkmerker - og den hjelper veldig på strukket hud og «sprekkefølelse»😃 

selges på veldig mange ulike nettbutikker 

Mm... Samme, ingen strekkmerker (#bank i bordet 🙈), jaja, vet det er omdiskutert 😅 sykt mykgjørende og ikke minst ikke klissete feeling whatsoever.. Blir å bruke den etterpå også, må bare bestille flere... Billigere på nettet enn skjønnhetssalongen 😁😅

Skrevet

Brukte kokosolje og mandelolje. Det fungerte også å dusje minst mulig merket kløen ble verre etter dusj. Og naturlige materialer mot huden. 

Anonymkode: d09c4...139

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Brukte kokosolje og mandelolje. Det fungerte også å dusje minst mulig merket kløen ble verre etter dusj. Og naturlige materialer mot huden. 

Fikk forøvrig ingen strekkmerker og jeg la på meg nesten 30 kg 

Skrevet

Jeg syns det hjalp med kokosolje. Jeg hadde BioOil, og har hørt flere anbefale den. Men jeg var så plaget med kvalme, som ble trigget av lukter, og klarte virkelig ikke lukten av den. 

Anonymkode: a942d...345

Skrevet

Jeg kjøpte biooil, men den lukter grusomt kraftig. Jeg brukte den en gang, og orka ikke flere ganger. Var som å spraye seg meg 10 parfymesprut. 

Anonymkode: 4ff3d...40e

Skrevet

Cano+ spray reddet meg i svangerskapet. I tillegg virket den litt avkjølende, men nå var jo jeg gravid i sommer da

Anonymkode: f1007...044

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvor finner man kokos og mandelolje? Kan du anbefale noen merker?  😄

Anonymkode: 51aeb...fa5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...