Gå til innhold

Når bestille blomar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Berre lurer på når ein bør bestille blomar til bryllupet eg...? Eg skal ha ca 25 novia-roser i buketten min, og ca 15 på bordet. Bur på ein liten plass, så dei har ikkje 40 roser inne til ei kvar tid, for å sei det slik... Gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje lurt å ringe blomsterbutikken og høre? Blomster kommer jo an på årstid, hvor de må kjøpes inn fra, etc. ;)

Skrevet
Kanskje lurt å ringe blomsterbutikken og høre? Blomster kommer jo an på årstid, hvor de må kjøpes inn fra, etc.  ;)

Det går jo an.... Men tenkte det kanskje var litt tidleg å ringe allereie no liksom...

Skrevet

Litt drøyt å ringe nå ja...

Ring en måned før da vet du, og book rosene. De fleste bruder mamma har tar kontakt fra en måned før til to uker før

Skrevet

Jeg bestilte brudebuketten halvannen måned før og resten av blomstene to uker før. det gikk helt fint, og det selv om blomsterbutikken bestilte blomstene fra NEderland. Det er ihvertfall ikke nødvendig å bestille blomster til et sommerbryllup allerede.

Skrevet

blomster forhandlaren vår sa dei måtte vite det seinast 14 dager før bryllupet..

Skrevet

Ring i mai. Da er det ikke for tidlig, og de har god tid til å bestille akkurat det du vil ha! ;)

Skrevet

Enkelte blomsterhandler blir faktisk fullbooka for laging av bukketter til bryllup...

Jeg hadde bare reservert tid om det er en spes butikk du vil ha - så snakker du om hvor mange og hvilke blomster senere

Skrevet
Enkelte blomsterhandler blir faktisk fullbooka for laging av bukketter til bryllup...

Jeg hadde bare reservert tid om det er en spes butikk du vil ha - så snakker du om hvor mange og hvilke blomster senere

jøss, det har aldri jeg hørt om, og jeg har vokst opp i bransjen... Vel kan det bli mye å gjøre, men da jobber man bare overtid da.

Tenk julen f.eks. Da jobber vi fra ni om morgenen til to om natten. Vi sier jo ikke nei til å sende ut blomster og går hjem klokken fem fra 16-24 desember? :overrasket:

Skrevet

Nå var det det de sa til meg da.....

De ok bare et begrensa anall brudebuketter hver helg - for at kvaliteten på de de lagte skulle være perfekt!

Skrevet

Eg har berre fått gode tilbakemeldingar på at vi har vore ute i god tid når det gjeld ting til bryllupet altså, både frå dei som skal lage maten, der vi skal ha festen, osv... Det er ei venninne av meg som skal lage buketten, så vi treng berre å bestille rosene, men eg trur eg skal gjere som ~Tone~ seier og ta kontakt i mai! Ikkje for tidleg, og ikkje for seint! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...