AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #1 Del Skrevet 16. januar 2022 Er ca 160 cm og vekta varierer mellom 57 og 59 kilo Bruker str 36 (s) i klær. Har uten tvil noen ekstra kilo rundt magen og en mann som ymter at vi burde bli litt sunnere.. har vært nedi 50 kilo og på min kropp er det lite kledelig. Kunne nok godt ha veid 53 kilo. Det er inntil 6 kilo ned.. Synes slanking er vanskelig. Har dager med omtrent null matlyst og dager der jeg spiser omtrent hele tiden. Har lite treningslyst, men skal nå bli flinkere å gå turer hverfall. Jeg virkelig misliker treningssenter! Til dere som er såpass over trivselvekt, går dere all in for slanking? Anonymkode: f613f...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #2 Del Skrevet 16. januar 2022 Hva legger du og mannen i «sunn» da? Eller sunnere? Ville heller startet med noe form for aktivitet/trening, dersom det er noe dere godt kunne ha gjort mer av 😊 Anonymkode: 176fd...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #3 Del Skrevet 16. januar 2022 Jeg er 160 cm. og 53 kg. ca. Gått ned fra 74 kg. Hadde tenkt 50 kg. selv, men burde nok ikke det. For det er lite kledelig på meg også tror jeg. Men jeg vil heller fokusere på en sterkere kropp nå, enn å gå mer ned. For jeg ser hva trening gjør med kroppen, å jeg kan sikkert gå opp 1- 2 kilo i muskler, samtidig som kroppen vil se bedre ut. Så kanskje du/dere skal fokusere mer på trening og riktig kosthold fremfor vekten i seg selv? Kanskje får du teningslyst når du merker at du blir sterkere og at kroppen blir fastere. Anonymkode: a058a...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotosyntesen Skrevet 16. januar 2022 #4 Del Skrevet 16. januar 2022 Hva er trivselsvekt? Jeg hopper opp 3-4 kilo hvis jeg trives for mye og spiser for mye trivselsmat. Da slanker jeg meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 16. januar 2022 #5 Del Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Til dere som er såpass over trivselvekt, går dere all in for slanking? Anonymkode: f613f...106 Vil ikke kalle det slanking. Jeg trener mye og regelmessig og er bevisst på kosthold uten å nekte meg selv ting. Fettet renner sakte men sikkert av og erstattes med mer musklatur. Det er et maraton, ikke en sprint. Ta tiden til hjelp. Livsstilsendring tar tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå