AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #1 Skrevet 16. januar 2022 AVPD = Unnvikende personlighetsforstyrrelse Jeg skal ha glattkjøring neste uke, og lurer på hvordan det var for dere som sliter med det samme som meg? Fikk dere være alene? Hva med teorien, og oppgavene man får der? Vet jeg kan få være alene i bilen, men vet ikke med teorien og sånn. Ellers, har dere noen tips? Takk på forhånd ❤️ Anonymkode: 5205a...cef
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #2 Skrevet 16. januar 2022 Det går fint, du må bare forvente at du skal erfare å ikke ha kontroll på bilen og tenke at det er ok å sladde og skli for det er hele poenget med glattkjøring. Vi var to elever når jeg kjørte så byttet vi på det. Teorien og oppgavene omhandlet erfaringene fra kjøringen. Anonymkode: 28aa8...d14
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Skrevet 17. januar 2022 Her pga corona er vi alene fra trafikk skole, og derfor også kjører alene med kjørelæreren på glatta. Teorien for min del var med 5 andre, er ikke noe riktige svar forsåvidt, og du må ikke svare på noe særlig. Dette går så fint atte ❤️Jeg har sosial angst, og har gruet meg veldig. Men det var faktisk veldig morro og lærerikt 😊 Anonymkode: 4ed80...d78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå