AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #1 Skrevet 16. januar 2022 Hei, hadde nylig trekant med typen, pluss ei til. Var noe jeg alltid hadde lyst å prøve, og typen sa selvfølgelig ja. Vi har en felles venninne, ganske fin og grei jente, så vi spurte henne etter litt alkohol innabords. Hun kom over, og vi alle koste oss, var veldig deilig. Når vi var ferdige, så var det blitt så dårlig vær, så tilbød henne å sove på gjesterommet, noe hun takket ja til. Jeg sovnet av ganske fort, men våknet litt av at typen skulle dra på toalett, så tenkte ikke mer på det...våknet til igjen 20 min senere, og han var enda ikke kommet tilbake. Gikk på do selv for å sjekke, men der var det tom, så snek meg litt rundt, og hørte knirking og stønnelyder fra gjesterommet. Kjente jeg fikk hjertet i halsen, men gikk bare å la meg igjen. Han kom tilbake, og la seg rundt meg, kjente han var skikkelig varm da. Når jeg våknet dagen etter, så var hun dratt. Typen lå fortsatt å sov. Han våknet, og jeg konfronterte han med dette - og sa at det overhodet ikke var greit. Trekant er trekant, men det å snike seg rundt for runde nr. 2 var ikke greit. Da kom det frem at han og denne jenta har hold på som pulekompiser før vi ble i lag, men at dette vist var for ganske lenge siden. Ja, han hadde ingen unnskyldning å komme med, og beklaget seg hardt. Vet ikke hva jeg skal tenke om dette nå. Anonymkode: 83122...16e 12
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #2 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet ikke hva jeg skal tenke om dette nå. Sikker på det? Du må spørre oss hva du skal tenke? Ingen tanker om dette selv? Anonymkode: 15fe4...858 46 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #3 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei, hadde nylig trekant med typen, pluss ei til. Var noe jeg alltid hadde lyst å prøve, og typen sa selvfølgelig ja. Vi har en felles venninne, ganske fin og grei jente, så vi spurte henne etter litt alkohol innabords. Hun kom over, og vi alle koste oss, var veldig deilig. Når vi var ferdige, så var det blitt så dårlig vær, så tilbød henne å sove på gjesterommet, noe hun takket ja til. Jeg sovnet av ganske fort, men våknet litt av at typen skulle dra på toalett, så tenkte ikke mer på det...våknet til igjen 20 min senere, og han var enda ikke kommet tilbake. Gikk på do selv for å sjekke, men der var det tom, så snek meg litt rundt, og hørte knirking og stønnelyder fra gjesterommet. Kjente jeg fikk hjertet i halsen, men gikk bare å la meg igjen. Han kom tilbake, og la seg rundt meg, kjente han var skikkelig varm da. Når jeg våknet dagen etter, så var hun dratt. Typen lå fortsatt å sov. Han våknet, og jeg konfronterte han med dette - og sa at det overhodet ikke var greit. Trekant er trekant, men det å snike seg rundt for runde nr. 2 var ikke greit. Da kom det frem at han og denne jenta har hold på som pulekompiser før vi ble i lag, men at dette vist var for ganske lenge siden. Ja, han hadde ingen unnskyldning å komme med, og beklaget seg hardt. Vet ikke hva jeg skal tenke om dette nå. Anonymkode: 83122...16e Tuller du?? Hadde ikke klart å leve med han etter dette! At han ikke var ærlig å sa fra før dere hadde trekant om noe sånt er uforståelig! I tilegg går og knuller henne en gang til når du sover.. Hadde jeg vært deg hadde jeg revet opp døren istedenfor å gå å legge meg igjen. Tulleinnlegg? Anonymkode: 25d57...010 48
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #4 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hei, hadde nylig trekant med typen, pluss ei til. Var noe jeg alltid hadde lyst å prøve, og typen sa selvfølgelig ja. Vi har en felles venninne, ganske fin og grei jente, så vi spurte henne etter litt alkohol innabords. Hun kom over, og vi alle koste oss, var veldig deilig. Når vi var ferdige, så var det blitt så dårlig vær, så tilbød henne å sove på gjesterommet, noe hun takket ja til. Jeg sovnet av ganske fort, men våknet litt av at typen skulle dra på toalett, så tenkte ikke mer på det...våknet til igjen 20 min senere, og han var enda ikke kommet tilbake. Gikk på do selv for å sjekke, men der var det tom, så snek meg litt rundt, og hørte knirking og stønnelyder fra gjesterommet. Kjente jeg fikk hjertet i halsen, men gikk bare å la meg igjen. Han kom tilbake, og la seg rundt meg, kjente han var skikkelig varm da. Når jeg våknet dagen etter, så var hun dratt. Typen lå fortsatt å sov. Han våknet, og jeg konfronterte han med dette - og sa at det overhodet ikke var greit. Trekant er trekant, men det å snike seg rundt for runde nr. 2 var ikke greit. Da kom det frem at han og denne jenta har hold på som pulekompiser før vi ble i lag, men at dette vist var for ganske lenge siden. Ja, han hadde ingen unnskyldning å komme med, og beklaget seg hardt. Vet ikke hva jeg skal tenke om dette nå. Anonymkode: 83122...16e Dette er utroskap! Anonymkode: 6193c...dc1 43
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #5 Skrevet 16. januar 2022 Det er jo utroskap. At alle 3 er enige om trekant er greit, men å gjøre det i skjul uten deg etterpå er utroskap. Synes også det er et stort svik å ikke fortelle om at han har holdt på med henne når du foreslo trekant. Jeg ville dumpet han. Anonymkode: 68efc...7a0 37
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #6 Skrevet 16. januar 2022 Åpenbart er jo sex med den andre jenta mer spennende enn sex med deg. Sånn er det bare. Anonymkode: c1fed...124 26
Gjest bienvilleparish Skrevet 16. januar 2022 #7 Skrevet 16. januar 2022 Det er det sykeste. Ja det er opptil hver enkelt hva de syns er greit, men veldig uforståelig for meg at noen vil at kjæresten skal ha sex med ei anna ei.
Chiyo Skrevet 16. januar 2022 #8 Skrevet 16. januar 2022 (endret) Det er å være utro. Når man har trekant er alle parter med på det. Noen har åpne forhold og kan ha sex med andre uten at det er utroskap, men da er begge parter enige om det. Bare fordi dere har hatt sex med en tredjepart sammen som par betyr ikke at han kan ha sex med denne personen alene uten å spørre deg først. Det er uærlig og skikkelig dårlig gjort. Endret 16. januar 2022 av Chiyo 10
neiernei Skrevet 16. januar 2022 #9 Skrevet 16. januar 2022 Kan han ha voldtatt henne? sovevoldtekt er en reel ting. Vil anbefale deg kontakte venninnen din og forhøre deg. 7
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #11 Skrevet 16. januar 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Hei, hadde nylig trekant med typen, pluss ei til. Var noe jeg alltid hadde lyst å prøve, og typen sa selvfølgelig ja. Vi har en felles venninne, ganske fin og grei jente, så vi spurte henne etter litt alkohol innabords. Hun kom over, og vi alle koste oss, var veldig deilig. Når vi var ferdige, så var det blitt så dårlig vær, så tilbød henne å sove på gjesterommet, noe hun takket ja til. Jeg sovnet av ganske fort, men våknet litt av at typen skulle dra på toalett, så tenkte ikke mer på det...våknet til igjen 20 min senere, og han var enda ikke kommet tilbake. Gikk på do selv for å sjekke, men der var det tom, så snek meg litt rundt, og hørte knirking og stønnelyder fra gjesterommet. Kjente jeg fikk hjertet i halsen, men gikk bare å la meg igjen. Han kom tilbake, og la seg rundt meg, kjente han var skikkelig varm da. Når jeg våknet dagen etter, så var hun dratt. Typen lå fortsatt å sov. Han våknet, og jeg konfronterte han med dette - og sa at det overhodet ikke var greit. Trekant er trekant, men det å snike seg rundt for runde nr. 2 var ikke greit. Da kom det frem at han og denne jenta har hold på som pulekompiser før vi ble i lag, men at dette vist var for ganske lenge siden. Ja, han hadde ingen unnskyldning å komme med, og beklaget seg hardt. Vet ikke hva jeg skal tenke om dette nå. Anonymkode: 83122...16e Hvorfor skal man gjøre ting så sinnsykt komplisert….. fatter ikke at dere orker å skape så ,mage driftssituasjonen for dere selv. Anonymkode: e014c...a43 13
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #12 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo utroskap. At alle 3 er enige om trekant er greit, men å gjøre det i skjul uten deg etterpå er utroskap. Synes også det er et stort svik å ikke fortelle om at han har holdt på med henne når du foreslo trekant. Jeg ville dumpet han. Anonymkode: 68efc...7a0 Jepp, laaaaaaangt over streken. Anonymkode: 68cbb...c56 3
nomore82 Skrevet 16. januar 2022 #13 Skrevet 16. januar 2022 Dere var enige om trekanten. Dere var ikke enige om soloøkter eller åpent forhold antar jeg? Da var han utro. I tillegg var det svært uærlig av han å ikke nevne at de hadde en historie. Noe som ofte er veldig avgjørende når man skal begynne å komplisere ting. 13
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #14 Skrevet 16. januar 2022 Du får ligge med henne du og da, uten han. Så er dere skuls. Anonymkode: c0c2d...8ef 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #15 Skrevet 16. januar 2022 Hvis dere ikke har barn sammen så bare pakk sakene dine og reis. Anonymkode: 131a9...fdd 15
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #16 Skrevet 16. januar 2022 Jeg og typen har hatt både trekant og treff med par der alle leker med alle flere ganger, men det der hadde ikke vært greit et sekund, er det noe vi er opptatt av så er det at dette er noe vi gjør sammen. At han heller ikke har fortalt at hun er tidligere pulevenn er ikke greit. Anonymkode: 61ccd...058 7
Djungelvrål Skrevet 16. januar 2022 #17 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei, hadde nylig trekant med typen, pluss ei til. Var noe jeg alltid hadde lyst å prøve, og typen sa selvfølgelig ja. Vi har en felles venninne, ganske fin og grei jente, så vi spurte henne etter litt alkohol innabords. Hun kom over, og vi alle koste oss, var veldig deilig. Når vi var ferdige, så var det blitt så dårlig vær, så tilbød henne å sove på gjesterommet, noe hun takket ja til. Jeg sovnet av ganske fort, men våknet litt av at typen skulle dra på toalett, så tenkte ikke mer på det...våknet til igjen 20 min senere, og han var enda ikke kommet tilbake. Gikk på do selv for å sjekke, men der var det tom, så snek meg litt rundt, og hørte knirking og stønnelyder fra gjesterommet. Kjente jeg fikk hjertet i halsen, men gikk bare å la meg igjen. Han kom tilbake, og la seg rundt meg, kjente han var skikkelig varm da. Når jeg våknet dagen etter, så var hun dratt. Typen lå fortsatt å sov. Han våknet, og jeg konfronterte han med dette - og sa at det overhodet ikke var greit. Trekant er trekant, men det å snike seg rundt for runde nr. 2 var ikke greit. Da kom det frem at han og denne jenta har hold på som pulekompiser før vi ble i lag, men at dette vist var for ganske lenge siden. Ja, han hadde ingen unnskyldning å komme med, og beklaget seg hardt. Vet ikke hva jeg skal tenke om dette nå. Anonymkode: 83122...16e Du inviterte henne inn, du er skyld i dette selv. 7
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #18 Skrevet 16. januar 2022 Han stakk tissen i henne en time etter at du så på at han stakk tissen i henne. Dette er drama ja. Anonymkode: 51861...d19 17
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #19 Skrevet 16. januar 2022 TILLITSBRUDD! Anonymkode: 72c6b...885 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #20 Skrevet 16. januar 2022 Idiotisk å spørre ei venninne om trekant. Nå har du lært. Anonymkode: 1c390...2e8 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå