AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #1 Skrevet 16. januar 2022 På en fest nylig var det ei dame som fortalte om ei jente i familien som sammen med mor og i en alder av 16, skulle kjøpe sin første BH. Det hadde blitte en litt dårlig opplevelse da butikken ikke hadde stor nok størrelse til henne. hun kritiserte mora som valgte å utsette kjøpet og som heller ikke hadde "hjelpt henne" før ( jenta og mor var ikke til stede ). Dette syntes en av fest deltagerene en voksen mann, var veldig morsomt. Han kom med en del små morsomheter rundt dette. Som at mor kanskje heller ville hjelpe menn, at det å tvinge på en BH på en 16 åring var umoralskt osv. Vi andre lo litt, men hun som fortalte dette ble rasende, og kjeftet ham huden full. Det var helt uakseptabelt å omtale et barn på denne måten. Mannen ble ganske rød i toppen etter hvert, og vi andre ble stressa og ville glatte over. Anonymkode: 35a08...1e2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #2 Skrevet 16. januar 2022 Må si jeg reagerer mer på dama. Hvorfor kritiserer hun, jenta og mor? Hvilken rolle spiller det om ei jente på 16 utsetter kjøp av BH eller ikke? Bidrar ikke hun også ? Anonymkode: 397fa...120 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #3 Skrevet 16. januar 2022 Jeg forstår ikke problemet. Anonymkode: 2e425...218 8
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #4 Skrevet 16. januar 2022 "Hjelpt"?? Anonymkode: 2eba5...721 10
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #5 Skrevet 16. januar 2022 Jeg tenker det er problematisk om folk vet hvem denne jenta er. Anonymkode: 177ff...01c 9
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #6 Skrevet 16. januar 2022 Jeg skulle kanskje forklart litt mer, vi vet alle hvem jenta er. Den voksne mannen (på over 40) omtalte jentas former flere ganger, og som han tydligvis hadde lagt merke til. Han prøvde å være morsom, som å si han ville henge seg om hun begynte med BH, etc, etc. Når det gjelder dama så mente hun at mor skulle ha skaffet jenta en BH lenge før hun ble 16. Kanskje hun er litt snerpete. Det ble jeg litt underholdning ut av det hele. 😂 Anonymkode: 35a08...1e2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #7 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skulle kanskje forklart litt mer, vi vet alle hvem jenta er. Den voksne mannen (på over 40) omtalte jentas former flere ganger, og som han tydligvis hadde lagt merke til. Han prøvde å være morsom, som å si han ville henge seg om hun begynte med BH, etc, etc. Altså ja, det er ekkelt og umoralsk at voksne menn seksualiserer unge jenter. Anonymkode: 56b9f...223 28
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #8 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg forstår ikke problemet. Anonymkode: 2e425...218 For å si det litt enkelt, er det OK at en voksen man omtaler puppene og kurvene til ei jente på 15/16 ? Anonymkode: 35a08...1e2 6
Mt3 Skrevet 16. januar 2022 #9 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For å si det litt enkelt, er det OK at en voksen man omtaler puppene og kurvene til ei jente på 15/16 ? Anonymkode: 35a08...1e2 Det bør det jo være når ei i familien mener det er ok å fortelle om det mislykkede bh kjøpet. Synes ts forklarer dårlig, så ser ingen poeng i historien som går i favør/disfavør av noen som helst. Å seksualisere ungjenter kan det jo ikke kalles før det kommer frem hvilke beskrivelser mannen kom med 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #10 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg skulle kanskje forklart litt mer, vi vet alle hvem jenta er. Den voksne mannen (på over 40) omtalte jentas former flere ganger, og som han tydligvis hadde lagt merke til. Han prøvde å være morsom, som å si han ville henge seg om hun begynte med BH, etc, etc. Når det gjelder dama så mente hun at mor skulle ha skaffet jenta en BH lenge før hun ble 16. Kanskje hun er litt snerpete. Det ble jeg litt underholdning ut av det hele. 😂 Anonymkode: 35a08...1e2 Mt3 skrev (3 minutter siden): Det bør det jo være når ei i familien mener det er ok å fortelle om det mislykkede bh kjøpet. Synes ts forklarer dårlig, så ser ingen poeng i historien som går i favør/disfavør av noen som helst. Å seksualisere ungjenter kan det jo ikke kalles før det kommer frem hvilke beskrivelser mannen kom med Vil jo si at det siterte innlegget er seksualisering. Han antyder jo at han liker så godt å se jenta uten BH at det vil frarøve han meningen med livet eller noe. Anonymkode: 56b9f...223 10
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #11 Skrevet 16. januar 2022 16 er litt i grenseland synes jeg... 20+ blir det ståkuk og griseprat av... - Kåt gris (52) Anonymkode: 51742...b16 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #12 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Altså ja, det er ekkelt og umoralsk at voksne menn seksualiserer unge jenter. Anonymkode: 56b9f...223 Skal han late som om han ikke ser eller vet at hun har store pupper fordi hun er 15-16 år? Anonymkode: 397fa...120 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #13 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): "Hjelpt"?? Anonymkode: 2eba5...721 Tror hun mente at jenta tydeligvis ikke skjønte at hun trengte BH, og at mor burde, hjelpe (presse henne) til å kjøp BH tidligere. Anonymkode: 35a08...1e2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #14 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal han late som om han ikke ser eller vet at hun har store pupper fordi hun er 15-16 år? Anonymkode: 397fa...120 Han skal i alle fall ikke omtale disse puppene med stjerner i blikket og sikkel i munnviken, som jeg får inntrykk av fra det TS sier. Totalt uakseptabel oppførsel av en godt voksen mann overfor en ung jente, uansett om jenta ikke var til stede og merket det. Og så synes jeg jo denne damen som tok opp temaet også gikk over streken. En 16-årings BHbruk eller ikke-bruk er ikke noe hun eller andre har noe med å sitte og diskutere på denne måten. Anonymkode: 8d07e...dd8 15
Michaelhe Skrevet 16. januar 2022 #15 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): På en fest nylig var det ei dame som fortalte om ei jente i familien som sammen med mor og i en alder av 16, skulle kjøpe sin første BH. Det hadde blitte en litt dårlig opplevelse da butikken ikke hadde stor nok størrelse til henne. hun kritiserte mora som valgte å utsette kjøpet og som heller ikke hadde "hjelpt henne" før ( jenta og mor var ikke til stede ). Dette syntes en av fest deltagerene en voksen mann, var veldig morsomt. Han kom med en del små morsomheter rundt dette. Som at mor kanskje heller ville hjelpe menn, at det å tvinge på en BH på en 16 åring var umoralskt osv. Vi andre lo litt, men hun som fortalte dette ble rasende, og kjeftet ham huden full. Det var helt uakseptabelt å omtale et barn på denne måten. Mannen ble ganske rød i toppen etter hvert, og vi andre ble stressa og ville glatte over. Anonymkode: 35a08...1e2 Humor er vanskelig. Noen ganger sier man tull og driter seg loddrett ut. Så sant mannen ikke var motbydelig, så er en vennlig korreks før man glemmer det hele alt som trengs. 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #16 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For å si det litt enkelt, er det OK at en voksen man omtaler puppene og kurvene til ei jente på 15/16 ? Anonymkode: 35a08...1e2 Har jo foregått i alle år. Ser ikke problemet,bare humoren. Anonymkode: 82f97...9e3 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #17 Skrevet 18. januar 2022 Jeg mener om en kvinne har store bryster og kvinnelige former, så vil de fleste menn glo. Selv om hun er 16. Anonymkode: 0f0f1...44d 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #18 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg mener om en kvinne har store bryster og kvinnelige former, så vil de fleste menn glo. Selv om hun er 16. Anonymkode: 0f0f1...44d Eh. De fleste idioter glor. Normale folk glor ikke på andre, uansett hvordan de ser ut. Om du har to hoder og grønn hud, eller om du er den lekreste fotomodell - jeg har hvertfall lært hjemme at man ikke glor på folk. Anonymkode: eb0ad...747 10
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #19 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Eh. De fleste idioter glor. Normale folk glor ikke på andre, uansett hvordan de ser ut. Om du har to hoder og grønn hud, eller om du er den lekreste fotomodell - jeg har hvertfall lært hjemme at man ikke glor på folk. Anonymkode: eb0ad...747 Jeg mener ikke nødvendigvis ni stirre, men tror de fleste vil legge merke til henne. Om hun ligger på stranda f.eks, hvordan skal (de som titter) vite om det er snakk om er ei på 20 eller en velutviklet jente på 16? Anonymkode: 0f0f1...44d 5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #20 Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 16.1.2022 den 12.35): Jeg skulle kanskje forklart litt mer, vi vet alle hvem jenta er. Den voksne mannen (på over 40) omtalte jentas former flere ganger, og som han tydligvis hadde lagt merke til. Han prøvde å være morsom, som å si han ville henge seg om hun begynte med BH, etc, etc. Anonymkode: 35a08...1e2 Huff. Jeg synes synd på jenta. For det første er ikke dette noe å sladre om i selskap uansett. Og dette er en ekkel kommentar fra en mann. Håper ikke jenta får noe nyss om det, selv om det høres ut som en sladderfamilie. For en gjeng. Æsj. Anonymkode: 58d6f...f0c 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå