AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #1 Skrevet 16. januar 2022 Du som hadde mange ekstra kilo og skulle mye ned, hvor mye gikk du ned på denne tiden? Og hvordan? Hva er dine beste tips? Anonymkode: b1b5c...1c4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #2 Skrevet 16. januar 2022 Gikk fra 74 til 58 kilo fra 1. april til 20. juni 2020. Levde på en blanding av karboredusert kosthold og lavkalori. Det gjorde at jeg ikke følte at jeg måtte kutte store matvaregrupper. Begynte også trene (jogge erstattet studio da de stengte ned i den perioden). Har siden den gang gått yttligere ned til 53 kg. Spiser stort sett det jeg vil, men i moderate mengder og har fått en god rytme på treningen. Anonymkode: 952e9...bc0 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #3 Skrevet 16. januar 2022 Gikk fra 64 kg til 52 kg på 12 uker (1 kg i uka). Skulle egentlig ikke så langt ned, men det var så lett når jeg uansett var i gang. Hadde én løpetur om dagen, og spiste færre kalorier enn jeg vanligvis gjorde. Var ikke vanskelig der og da, men jeg har ikke klart samme stunt verken før eller etter (jeg har over flere år gått litt opp igjen, men er egentlig fornøyd med å veie 60). Anonymkode: f79f1...237 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #4 Skrevet 16. januar 2022 Styrketrening. Spise mat laget fra bunn av med rene råvarer, mest plantebasert. Reduserte sukker og hvetemel. Nok søvn og minst mulig stress. En del proteiner for å unngå å miste muskelmasse. Gikk ned ca. 15 kilo på 3 - 4 måneder. Totalt har jeg gått ned 25 - 30 kilo på litt under et år, 3 - 4 klesstørrelser. Men skal sies i perioder har jeg ikke vært så flink og da har vekta stått stille. Anonymkode: 173b0...a6a 2
Chomsky89 Skrevet 16. januar 2022 #5 Skrevet 16. januar 2022 (endret) Gikk ned 15 kilo, hadde ikke mer å gå ned.Trente ikke(er litt motorisk begrenset). men senket kaloriinntaket til et punkt som er mindre en det energinivået kroppern bruker i løpet av 24timer, som er det alle må gjøre selvsagt. Det ble mye Skinke,hamburgerrygg.kylling,Mager vaniljekesam, Tomatsuppe,Smoothie(750ml,) de som er mindre er ekstremt dyr i forrhold til mengde. Å masse lettbrus hver eneste dag. Tror det holder med å beskrive noen av middagene. Nevner kun de som er eksepsjonelt lettvinte og realtivt billig for at dette skall være noe som nesten alle kan gjennomføre , men du vill se her at mengden kalorier i forrhold til mengde er såppas lav at det skal godt gjøres å spise seg opp på feil side resten av dagen. -Tomatsuppe Rema 100). Pris: 19,50,-(39,- per liter) Mengde: 0,5 liter Kalorier: 320 (64/100) Kylling Teriaki med "noe nøytraliserer den sterke smaken" Jeg bruker mager vaniljekesam Pris: ca. 50, litt avhengig av hvor mye Kesam som spises. Mengde: 500-750gram(tar høyde for at noen spiser opp all kesamen) Kalorier: Max 607.5, men da spiser man opp all kesam, altså et måltid på 750gram. (81/100) Beggge disse eksemplene er fra Rema 100. Den magree vaniljekesamen er 420 gram per pakke, den er rimeligst. Endret 16. januar 2022 av Chomsky89 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå