AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #1 Skrevet 16. januar 2022 Jeg får muligens en jobb i Asker, i nærheten av togstasjonen. Ønsker å bo nærme jobben, da jeg har en hund som jeg ikke vil la være alene hjemme lenger enn nødvendig. Hvilke områder er fine å bo i? Jeg er enslig med en hund. Avstand maks 20-25 min gangavstand til togstasjonen. Tenker litt på at jeg skal bo alene, og ønsker å ha det trygt og godt, og gjerne i nærheten av turområde. Så er jo pris en liten faktor her, jeg har kun 4 mill å kjøpe for. Vet egentlig ikke om det er mulig å få noe greit i den prisklassen i Asker. Er nedre/øvre Frydendal fine områder? Eller hva med på nedsiden av E18, ved f.eks Risenga? Jeg er altså ikke kjent, bare titter på Google Maps. Setter pris på innspill Anonymkode: ee238...973
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #2 Skrevet 16. januar 2022 Risenga/Bleiker er veldig flott! Men om du klarer å finne noe allright her for 4 mill er jeg usikker på… Anonymkode: 0f7f0...c75 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #3 Skrevet 16. januar 2022 Vettre. Trivdes veldig godt, da jeg bodde der. Det er buss til togstasjonen eller en kjapp tur med bil. Anonymkode: 8951f...e66
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Skrevet 17. januar 2022 Kanskje en av de nye leilighetene på Høn/Landås? Ikke så langt unna sentrum, og kort vei til marka. Anonymkode: 1bb72...14e
Kjetil E Skrevet 17. januar 2022 #5 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 16.1.2022 den 9.20): Jeg får muligens en jobb i Asker, i nærheten av togstasjonen. Ønsker å bo nærme jobben, da jeg har en hund som jeg ikke vil la være alene hjemme lenger enn nødvendig. Hvilke områder er fine å bo i? Jeg er enslig med en hund. Avstand maks 20-25 min gangavstand til togstasjonen. Tenker litt på at jeg skal bo alene, og ønsker å ha det trygt og godt, og gjerne i nærheten av turområde. Så er jo pris en liten faktor her, jeg har kun 4 mill å kjøpe for. Vet egentlig ikke om det er mulig å få noe greit i den prisklassen i Asker. Er nedre/øvre Frydendal fine områder? Eller hva med på nedsiden av E18, ved f.eks Risenga? Jeg er altså ikke kjent, bare titter på Google Maps. Setter pris på innspill Anonymkode: ee238...973 Kan du sjekke ut Røyken/Spikkestad. Landelig og nok en del rimligere enn sentrale deler av Asker. Og ikke mer enn drøyt 20 min med tog til Asker stasjon
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #6 Skrevet 18. januar 2022 Jeg er vokst opp på Frydendal og vil faktisk anbefale dette området, både fordi det er sentralt og fordi du har hund Er masse finne turområder der, bl.a Solli og Semsvannet. Jeg sjekket finn.no for moro skyld og det er flere leiligheter der til under 4 mill. Nå vet jeg ikke hvor stort du hadde tenkt deg? Er en 2-roms nok? Du kan gå til Asker sentrum på ca 15 min, det går også buss. Heggedal er også et område som har blitt ganske fint de siste årene, jeg kjenner flere som bor der og stortrives. Der har du både tog/buss og litt butikker/turmuligheter. Blir litt langt å gå til Asker, men er vel ikke mer enn 10 min med offentlig transport om jeg ikke husker feil. Kjenner også folk som bor på Borgen, men det syns jeg er litt knotete egentlig. Kan gå til Asker sentrum, men er en laaang bakke opp igjen. Og hvis du skulle bodd i de litt rimeligere leilighetene i f.eks Huldreveien så er det mye rart der. Fin utsikt mot Oslofjorden da, og mange av leilighetene har balkong på begge sider. Går buss til Borgen og tog til Bondivann stasjon (der er det litt skummelt på kveldstid syns jeg). Dette er bare noen få områder i Asker, er jo flere du kan velge i langs toglinja som Høn, Hvalstad osv som også er fine områder. Lykke til! Anonymkode: 630d4...727
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #7 Skrevet 18. januar 2022 Oppvokst på Hvalstad, men bodde mange år i Heggedal. Det er begynt å bli veldig fint der! Kort vei til det meste. Anonymkode: d7760...394
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå