Gå til innhold

Trodde aldri jeg skulle ende her, men jeg prøvde dorull-testen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha hørt om dorulltesten her på KG har jeg lenge tenkt at dette må være noe tull. Men i går hadde jeg tilfeldigvis en tom dorull i hånda da jeg kom på tanken. Og jeg fikk den ikke på, ikke sjans i havet. Må innrømme at jeg fikk en god følelse. Har flydd på en sky i hele dag og føler verden ligger for mine føtter. Det er litt som å ta en IQ-test på impuls og så viser det seg at du er et geni. Følelsen er ubeskrivelig.

Anonymkode: 54b36...8f6

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

You do you.

Anonymkode: f5ae9...077

• Liker 3
Skrevet

Godt du svever på en sky - men pass deg så du ikke faller ned!

Anonymkode: 85659...d80

• Liker 4
Skrevet

hva gjør egentlig dorull testen? betyr det at jeg har over normalen?

Anonymkode: 166d3...730

• Liker 1
Skrevet

Tok den testen nå selv og bestod visst ikke.. 

Anonymkode: f69d8...5aa

Gjest Dustete
Skrevet

Husk: spiller ingen rolle hvor stor pikken er om du er like stor pikk selv.

-Gammelt jungelord

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

hva gjør egentlig dorull testen? betyr det at jeg har over normalen?

Anonymkode: 166d3...730

Slik jeg forstår det så er du da akkurat over minimumskravet! Hadde for øvrig ikke hørt om denne "testen" før jeg begynte å lese på KG...

Anonymkode: a36f4...e71

Skrevet

Ta tørkerull testen du, se om du når opp til de virkelig store gutta 😙

Anonymkode: d30a4...133

• Liker 5
Skrevet

Finnes det en standarddimensjon for doruller? Ville tro diameteren kan variere. Men for all del, svev gjerne på skyen din;)

Anonymkode: 99725...08b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Finnes det en standarddimensjon for doruller? Ville tro diameteren kan variere. Men for all del, svev gjerne på skyen din;)

Ja. Forskjellig størrelse. De billige er store og de dyrere er mindre. 

Anonymkode: fcc94...b88

• Liker 2
Gjest Dustete
Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ta tørkerull testen du, se om du når opp til de virkelig store gutta 😙

Anonymkode: d30a4...133

Der missa du poenget lillegutt. Ække lengde det går på. Men den "ååhhgggg" da tykkelsen glir inn. Gratulerer med å få hele inn i tørkerullen! 😅😅😅😅😅😅😅

Endret av Dustete
Skrevet

Tørkerull testen tester lengden og dorull tykkelsen.

For noen vil nok lenger enn tørkerull være for lang, og tynnere enn dorull for tynn.

Vi som faller utenfor testene må leve med det.

Slapp er den tykkere og lenger enn en dorull, og stiv er tørkerullen som skaftet.

Så har du de som er kortere, og tynnere, enn en dorull.

Det vi har felles er at det finnes kvinner som liker oss også. Så hvorfor bry seg? Kvinner, som menn, er ikke like. En finner sin match.

Anonymkode: 2f9ae...10f

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Egentlig ikke. Både diameter og lengde varierer. Trodde lenge at det bare var diameteren som varierte, så kom jeg over et billigmerke med kortere dorullkjerner..

Dorulltesten blir mer en test av utvalget til butikken. Med andre ord, finner du en dorullkjerne som er så trang at du ikke får trykket din erigerte penis inn i den? Som bonus, finner du en som er så kort at du får dratt penis helt gjennom?

Finner du noe i kombinasjonen kort/trang så kan du dra din slappe penis gjennom før du maner frem en ereksjon. Jeg klarte da å få en sopp-liknende effekt da penishodet stakk helt ut av pappen og este opp nesten som en ballong. Så skamteit ut. Kunne blitt en fantastisk dick-pic. 😛

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring med dorullkjerner, fra all slags sløyd og håndverksprosjekter, sier at de er veldig like på størrelse. Ikke før jeg kjøpte noe billig på Rema nå, oppdaget jeg at de skled lett inn på holderen.  Min gjennomsnittlige penis passer fint inni de vanligste, og siden jeg går for vanlige damer, så passer den fint der også.  Size queens har jeg aldri møtt, og de finner sikkert det de trenger andre steder.  

Anonymkode: bcc14...bf6

Skrevet

Det hender en sjelden gang at jeg ønsker at jeg var en mann. Dorull-testing, håndklehenger og helikopter er noen sånne anledninger. Oh well, det har antagelig vært bedre for livskvaliteten min at jeg har måtte finne min underholdning utenfor dørstokk-mila i stedet.

Anonymkode: a3309...d85

• Liker 1
Skrevet

Ok, jeg måtte sjekke størrelse på en dorull😆 Hvis du ikke kommer inn i den er du for stor for min munn dessverre, vet ikke hvordan det vil være med penetrering. Men ble ikke så higen på veldig tykk penis… dorullstørrelse er mer en ok for meg iallefall. 

Anonymkode: b8b14...06e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...