Natta1980 Skrevet 16. januar 2022 #1 Del Skrevet 16. januar 2022 Noen som pleier å bruke pendel for å sjekke ut ting? Jeg bruker det for å bla finne ut hvilke krystaller eller essenser, oljer og vitaminer jeg bør bruke. Har tre stykk. To i bergkrystall og en i metall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #2 Del Skrevet 16. januar 2022 Ja, men spør alltid ouja-bordet først om hvilken pendel jeg skal bruke. Ouija-bord velger jeg basert på hva tarot-kortene viser meg, hvis horoskopet forteller meg at jeg bør trekke kort den dagen. Brukte numerologi for å finne ut hvilken astrolog som er til å stole på, siden mediumet jeg snakker med ikke alltid får inn de rette energiene. Anonymkode: 89921...6a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 16. januar 2022 #3 Del Skrevet 16. januar 2022 Natta1980 skrev (7 timer siden): Noen som pleier å bruke pendel for å sjekke ut ting? Jeg bruker det for å bla finne ut hvilke krystaller eller essenser, oljer og vitaminer jeg bør bruke. Har tre stykk. To i bergkrystall og en i metall Hvorfor ikke bare bruke mynt/kron eller en terning? De er billigere og gir akkurat like godt, tilfeldig resultat som en pendel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Del Skrevet 17. januar 2022 Ja Anonymkode: 891bb...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #5 Del Skrevet 17. januar 2022 Jepp. Har fått nedlasta spirituell pendel i kroppen. Lærer meg no korleis bruker den Anonymkode: f1dd9...dfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 17. januar 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 17. januar 2022 Capitan Fracassa skrev (På 16.1.2022 den 10.13): Hvorfor ikke bare bruke mynt/kron eller en terning? De er billigere og gir akkurat like godt, tilfeldig resultat som en pendel. 🤣 haha ja, alle kan bare kaste alle tarotkort, spåkuler og runer og heller bruke mynt eller krone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå