Gå til innhold

Sykepleier - hvor kan msn jobbe dersom man er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan man jobbe dersom man ikke er så glad i stell, liker «oppegående» pasienter, er glad i rutiner, vil ha en rolig arbeidsdag, er glad i alt det faglige men ikke stresset, glad i administrativt arbeid? 

Anonymkode: cf943...d19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje en type institusjon for f.eks rus/rehabilitering. Men jeg vet ikke hvor mange sykepleiere som jobber på sånne arbeidsplasser. Rolig arbeidsdager med mye administrasjon og sykepleier er vel stort sett ikke to ting som hører sammen

Anonymkode: f7d2f...75c

Skrevet

Videreutdanning  som administrasjonssykepleier.

Anonymkode: c5f62...13d

Skrevet

Poliklinikk av noe slag? Jeg jobber i poliklinikk og det er jo oppegående pasienter og ikke stell. Men rolig arbeidsdag er det ikke akkurat da, da det kan være ganske travelt til tider, men hvis du er flink å ha flere tanker i hodet og være organisert (i motsetning til meg :p) så føles det nok ikke så hektisk, og så er jo ikke hver dag like travel. 

Anonymkode: 7ec44...b21

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Videreutdanning  som administrasjonssykepleier.

Anonymkode: c5f62...13d

Dette finnes ikke så vidt jeg vet.

Anonymkode: a9f8a...370

• Liker 2
Skrevet

Saksbehandler i kommunen, vurderingsteam i hjemmesykepleien, psykiatrien (men hverdagen er uforutsigbar), leder, fagsykepleier (de inngår i smell enkelte steder da), apotek, AMK-sentral, legekontor, selger innen feks sårprodukter, lærer på helsefag.

Anonymkode: 3f3da...85c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...