Gå til innhold

Dere som har hatt omikron og ikke er vaksinerte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det nå. Feber og sår hals på det som (kanskje?) var dag 1. Det startet på natta. Kom og gikk utover dagen, feberen var 38,5 på det høyeste. Dag 2 i dag, feberen har ikke vist seg. Har litt slim/litt hoste. Men jeg er veldig svimmel/føler meg uvel, hadde allerede et virus i kroppen før jeg fikk dette. Er vel maks uheldig og litt bekymret for om formen blir verre de neste dagene. 

• Hjerte 1
Skrevet

Er ute av isolasjon i morgen, positiv test kom som et sjokk… Gravid, uvaksinert og NULL symptomer… 

• Liker 6
Skrevet

For første gang på disset to årene kjenner jeg noen godt som har hatt covid. Vedkommende merket lite til det og er uvaksinert. 

• Hjerte 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har corona nå, er 44 år og i helt grei form.

Tirsdag: positiv

Onsdag: begynnende muskelverk og feber fra rundt 16.00. Feber gjennom hele natta, kjente "immunsoldatene" virkelig satte inn støtet :)

Torsdag (i dag): Skiftet på sengen etter nattens svettetokter. Litt hodepine som ved dehydrert.

Jeg har ikke forkjølelse, sår hals, hodepine, tungpust, utmattet osv. Mitt eneste symptom var feberen, men kan jo komme noe mer.

Kjenner jeg har sykdom i kroppen som en veldig mild influensa, men som sagt jeg er jo på dag 2 så kan jo komme noe mer.

Spiser og er oppe og går.

Jeg jobber som lærer og utsatt for mye smitte hele tiden så immunforsvaret er ikke "utrent", og har jobbet med positive flere ganger uten å få det. Jeg ble smittet av egne barn som er tett på meg hjemme.

Passer på å få i meg D og K vitamin, da jeg ikke kan ta vaksinen, for å holde immunforsvaret litt i sjakk.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hodepine, sår hals, frysninger, hoste, forskjølelsessymptomer, litt magesmerter, sliten og trøtt.

Endret av Fjellulven
  • Opprett ny...