AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #1 Del Skrevet 15. januar 2022 Hei! Jeg er ikke helt sikker på om det er livmorfremfall jeg har, men det er som på bildet. Er det ikke slik av vi jenter har livmor og livmortapp? Når jeg har sex og blir penetrert så er det en bløt klump innerst oppi der så det burde vel være livmoren? Ang denne klumpen, den er bløt og er halvveis utav skjeden min når jeg sitter på huk. Når jeg står oppreist så føles det som jeg har noe imellom beina som vil ut. Jeg har også økt mengde utflod pga dette så jeg må gå med truseinnlegg ofte, eller bytte truse fler ganger om dagen så foretrekker truseinnlegg. Denne klumpen har jeg hatt siden jeg var 18, da tok jeg abort og etter det kjenre jeg den. Er usikker på om den var der fra før, da jeg egentlig aldri undersøkte underlivet mitt inni. Jeg er nå 24 og fødte for 4 år siden og den er fremdeles der. Er det noen som har lignende og vet hva det kan komme av? Legene på føden har ikke sagt noe ang den klumpen ved undersøkelse eller fødsel.. Anonymkode: 9aaea...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #2 Del Skrevet 15. januar 2022 Det beste du gjør er å be om en henvisning fra legen til gynekolog. Jeg er selv operert for rectocele, fremfall av bakre skjedevegg og det kunne se noe sånn ut det også. Tre fødsler er en påkjenning for kroppen og jeg glad jeg gikk til det skrittet å be om operasjon, selv om prosessen i forkant er skikkelig utenfor komfortsona. De vil helst ikke operere før man har fått alle barna man har tenkt, ettersom en ny fødsel kan gjøre at samme skade kommer tilbake. j Anonymkode: 0d781...c91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå