Gå til innhold

Hvor ofte gir du sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hvor ofte dere kvinner pleier å gi mannen sex per uke. Hva er normalt i et forhold 

Anonymkode: cdb35...b9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir sex sjeldnere enn jeg får sex i hvert fall

Anonymkode: ce0bb...f10

• Liker 2
Skrevet

Gi?

Anonymkode: 1c6b4...26d

• Liker 21
Skrevet

Blir dere ikke lei av denne trollinga? 

Anonymkode: cbbc0...207

• Liker 10
Skrevet

Gi? Det skal to til for å ha sex

• Liker 4
Skrevet

Man har sex, man gir ikke sex

Anonymkode: 653e5...c2e

• Liker 7
Skrevet

Antar TS er en bitter fyr som insinuerer at det alltid er kvinnen som bestemmer hvorvidt det blir sex eller ei - noe det i hans tilfelle ikke ble, eller blir. 

Stå på, TS! Jeg har trua. 

• Liker 3
Skrevet

1 gang i året ca.

Anonymkode: 2a0ec...7fe

Gjest Dustete
Skrevet

Jeg pleier å gi sex til meg selv alle ganger ved behov, noen ganger blir det både straffesex og trangssex, men jeg har ennå ikke erfart "breakup" sex. Da det er vanskelig å slå opp med meg selv, altså.

Lær deg at du ikke FÅR sex ts, så kanksje du får deg noe. Pun intented.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Man har sex, man gir ikke sex

Anonymkode: 653e5...c2e

Tja ideelt sett er det vel slik, så er det der  det er ulik sexlyst. Kan det da være snakk om å gi og få?

• Liker 1
Skrevet
Ost skrev (7 timer siden):

Antar TS er en bitter fyr som insinuerer at det alltid er kvinnen som bestemmer hvorvidt det blir sex eller ei - noe det i hans tilfelle ikke ble, eller blir. 

Stå på, TS! Jeg har trua. 

Eh hvorfor har du trua, er det ikke bedre å gi opp?

Skrevet

Bare lurer på hvor ofte dere kvinner pleier å gi mannen sex per uke. Hva er normalt i et forhold 

Anonymkode: cdb35...b9b

Gi sex????

Gjest Dustete
Skrevet
Just now, O.G. said:

Gi sex????

Ja, kvinner gir jo bare sex, dette har vi vist om i mange tusen år. 😅

Skrevet

Aldri. Han vil ikke. 
Det er meg det er synd på.
Men jeg klarer meg.

Anonymkode: 4328b...b1b

• Liker 1
Skrevet

1 gang i året ca.

Anonymkode: 2a0ec...7fe

Da vil jeg tro det er andre som gir mannen din sex ☺️

Anonymkode: 98499...63c

• Liker 1
Skrevet

Vanligvis har vi sex sammen ☺️ Men kanskje et par ganger i måneden GIR jeg han sex. Det er når jeg har mensen, og ikke vil ha samleie. Kan da gi han en hjelpende hånd eller munn fordi jeg er glad i han 😊

Anonymkode: 5116e...21e

• Liker 2
Skrevet

Håpløst spørsmål. Samboer gir meg ikke sex, vi har sex fordi jeg tvinger henne til det 😂

Anonymkode: dd8bb...544

• Liker 1
Skrevet

Hadde masse sex til overs som jeg hadde tenkt å gi til frelsesarmeen, men så var det tomt for luft i dekket på trillebåra. Det ble til at jeg måtte henge sex til tørk en stund, og da ble det sextørke. Det ordna seg til slutt, naboene tok det med til Danmark på ferie og brukte det opp der. 

• Liker 13
Skrevet

Det er stemningen i stua som avgjør det, det er den lille flørtingen som gir samtykket uten å si et ord.

Man kan vel bruke ordet "å gi" i mange tilfeller. Kvinner gir en blow, mannen gir henne stimulering... altså vi gir hverandre noe. Når man ikke gir, så mottar man. Kan ikke forstå at "å gi sex" skal virke så negativt.

Det hjelper iallefall ikke stort å være to, hvis ingen begynner å gi😂 Hvor ble det av givergleden?

Skrevet

Ts: spør heller mennene om hvor ofte hun gir dem sex. Da får du riktige svar. Ikke alt dette politisk korrekte fra fantasiland.

Anonymkode: db10e...ca5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...