Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg bare lurte på hva deres erfaringer er rundt å begynne smått med å gi babyen flaske med morsmelk inni mellom? 
Ønsker jo etterhvert å kunne la andre gi babyen mat slik at jeg får lengre perioder hvor jeg kan bli med på ting.

Hvor gammel var babyen din da du begynte å tilvenne babyen flaske i tillegg til amming? Hvordan gjorde du tilvenningen? 

Anonymkode: 52336...376

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med eldste begynte jeg ved 4 uker. Pumpet og tilbød en flaske, han tok det med en gang. Ingen tilvenning. Yngste tok aldri flaske. Prøvde forskjellige merker, prøvde at bare far ga, nyttet ikke. Selv da jeg begynte å jobbe igjen og var borte flere timer tok hun ikke flaske. 

Det er bare å begynne å prøve når amming går greit, men om du ønsker å fullamme bør du være obs på å ikke gi flaske for ofte. Les også om sakte flaske amming. Noen babyer kan begynne å foretrekke flaske ovenfor bryst, da melken kommer lettere fra flaske. 

Anonymkode: 677d0...0ee

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Med eldste begynte jeg ved 4 uker. Pumpet og tilbød en flaske, han tok det med en gang. Ingen tilvenning. Yngste tok aldri flaske. Prøvde forskjellige merker, prøvde at bare far ga, nyttet ikke. Selv da jeg begynte å jobbe igjen og var borte flere timer tok hun ikke flaske. 

Det er bare å begynne å prøve når amming går greit, men om du ønsker å fullamme bør du være obs på å ikke gi flaske for ofte. Les også om sakte flaske amming. Noen babyer kan begynne å foretrekke flaske ovenfor bryst, da melken kommer lettere fra flaske. 

Flaskemating mente jeg, ikke flaske amming 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...