Gå til innhold

2 kjoler på bryllupsdagen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal gifte meg i sommer og synes dette med den perfekte kjolen er utrolig vanskelig å velge.

Jeg vil gjerne ha en stor og vakker kjole som jeg bruker i kirken og middag/kaffe, men vil helst ha noe mer praktisk å ha på meg under bryllupsfesten. 

Jeg vurderer derfor å kjøpe en kjole nr 2, alltså en brudekjole som er kortere og som er lett å danse og bevege seg i.

Er det "vanlig" å gjøre dette? Hva gjør dere?

Anonymkode: b2bf9...261

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ville jeg gjort, kanskje byttet etter middagen, tatt av slør som kate Middelthon 

Anonymkode: 1f0d3...2ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lurt å gjøre som du nevner. Jeg hadde en lett enkel kjole, men med langt slep. Slepet var knotete å drasse rundt på under festen, og jeg skulle ønske jeg hadde en kortere kjole til festen.. endte opp med å bære på slepet for alle trakket på det🙈 Men det var drømmekjolen så ville ikke hatt en annen i kirken og under middagen. 

Anonymkode: 9595f...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sommermor skrev (36 minutter siden):

Hvis du betaler begge kjolene selv så. Jeg ser på tv at enkelte bruder velger to brudekjoler.

Du har ikke noe med hvem som betaler kjolene! Hvorfor blander du inn det?

Anonymkode: ca230...2ea

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ha to kjoler. Vil nemlig kunne danse masse og bevege meg fritt og lett på min egen bryllupsfest, men ha på meg noe større og mer brudeaktig på dagtid. Har venninner som har byttet underveis. De som går for svær kjole og ikke bytter, ender ofte opp med å være begrenset av kjolen utover kvelden. Kjedelig å se på at alle vennene danser mens man selv sitter på en stol på grunn av tung og stor kjole...

Anonymkode: 19323...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg skal gifte meg i sommer og synes dette med den perfekte kjolen er utrolig vanskelig å velge.

Jeg vil gjerne ha en stor og vakker kjole som jeg bruker i kirken og middag/kaffe, men vil helst ha noe mer praktisk å ha på meg under bryllupsfesten. 

Jeg vurderer derfor å kjøpe en kjole nr 2, alltså en brudekjole som er kortere og som er lett å danse og bevege seg i.

Er det "vanlig" å gjøre dette? Hva gjør dere?

Anonymkode: b2bf9...261

Om det er "vanlig" eller ei er likegyldig. Vil du det, så gjør du det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Jeg byttet til en kortere hvit blondekjole på kvelden (pen sommerkjole kjøpt i vanlig klesbutikk). Angrer absolutt ikke, den var lett og behagelig til dansing og fest i forhold til den tunge brudekjolen med slep. Fikk masse fine komplimenter for begge kjolene. 

Anonymkode: c32d1...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...