AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #1 Skrevet 15. januar 2022 Overskriften sier seg selv; jeg vil høre om hva som er din favorittsnacks, sunn eller ei! 😄 På min toppliste innenfor kategorien "sunn og lett" ligger Pink Lady eple med mager vaniljekesam og et dryss kanel. Innenfor kategorien "bare skikkelig digg helgesnacks" ligger tallerken med foccacia, oliven, spekemat og aioli🤤 Din tur; kjør snacks! 😄 Anonymkode: 00f48...df3 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #2 Skrevet 15. januar 2022 Pink lady eple. Oliven. Knaskerøtter Anonymkode: 4d88e...12a 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #3 Skrevet 15. januar 2022 Ferske dadler med hjemmelagd peanøttsmør Friggs maiskaker med chia og havsalt toppet med linsepostei og slangeagurk En skål med hummus og rå brokkoli,redikker,paprika,agurk og knaskerøtter Frosne druer Alpro sjokoladepudding med et par skjeer hjemmelaget peanøttsmør Anonymkode: 46364...86b 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #5 Skrevet 15. januar 2022 *Hummus med oppkuttede gulrøtter, agurk og selleri. *Tortillachips servert med en god klatt rømme, avocadodip og hjemmelagd hot sauce. *Salte kjeks med en god brie, fikensyltetøy, spekeskinke, sorte oliven og røde druer. * Salte chips med hjemmelagd dip av rømme, røkt paprikapulver, chilipulver, fersk hvitløk, salt, pepper og eddik. * hjemmelagd tzatziki med ovstekte potetbåter. * epleskiver med vaniljekesam og kanel. Anonymkode: 15993...a77
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #6 Skrevet 15. januar 2022 Salte edamamebønner, gjerne med noen tomatbåter ved siden av. Anonymkode: 1610e...103 1
SaySomething Skrevet 15. januar 2022 #7 Skrevet 15. januar 2022 Når jeg vil være sunn: Frosne druer (spiste neeesten en hel kurv frosne druer i kveld, var ikke helt planlagt) Propud milkshake, cappucino eller cookiedough. De er innmari gode! Alle slags meloner. Frukt med vaniljekesam. Når jeg vil være usunn: Ostepop, de store (superbågar cheddar) Shit altså, de er så sinnsykt gode. Ulempen er at jeg klarer lett å spise nesten en hel pose, klarer ikke å slutte. 😜 Sjokolade. Alt med sjokolade. Salt lakris.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #8 Skrevet 16. januar 2022 Cheese Doodles og Takis, jo sterkere det bedre og da blir det dobbel nytelse hvis det svir i kaviarstjærna dagen etterpå. Anonymkode: 3c15a...07d
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #9 Skrevet 16. januar 2022 Helnøtt, marsipan, lakris, suksessterte, kransekake, gulrotkake, chips, sjokolademelk, milkshake, wakame, pizza, baileys, rødvin, musserendevin, irish coffe, white russian, waleskringle, nøttekake, M&M's Crispy, kladdekake, prinsessekake, skillings, brus, Dooleys, vodka, skinke. Anonymkode: a0d77...3bc 2
Hero1 Skrevet 16. januar 2022 #10 Skrevet 16. januar 2022 Fire pils og en pizza. En flaske vin i ny og ne. 6
Her Skrevet 16. januar 2022 #11 Skrevet 16. januar 2022 Sjokolade i nesten alle varianter, chips og holiday dip, sjokolademousse eller fondant, ost og kjeks, dirty/loaded fries og milkshake. 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #12 Skrevet 16. januar 2022 Morsom tråd, men bør vel flyttes til "MAT og DRIKKE "? 🤔 Jeg elsker brownies 😄 Anonymkode: 00f48...df3
skruf Skrevet 16. januar 2022 #13 Skrevet 16. januar 2022 Freia melkesjokolade med havsalt……kunne lett ha spist ei plate på flekken! Gresk yoghurt med valnøtter og honning (en spesiell type honning som vi kjøper på Kreta, den er søt og tykk. Hamstret heldigvis med 2kg sist vi var på Kreta, har jo ikke vært der på ei stund pga covid) Speltlomper med peanuttbutter og syltetøy. Smører et godt lag på midten og ruller sammen Speltlomper med nugatti eller nutella og banan Nystekte vafler med trønderfår Lakris Inspira kirsebæris. Kunne lett spist en boks. Tåler ikke laktose, men må bare av og til.
KaBom Skrevet 16. januar 2022 #14 Skrevet 16. januar 2022 Gresk yogurt med litt topping, speltlompe smurt med snøfrisk med f.eks. skinke, paprika og agurk inni, knekkebrød med blåmuggost eller en tine iskaffe med salt karamell. Det + diverse spekemat eller oster er min favoritt av det som er litt sunnere. Av usunn snacks er ostepop på førsteplass 😂 Kan nesten spise meg kvalm på det når jeg først spiser, så skjer ikke ofte heldigvis.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #15 Skrevet 16. januar 2022 Ett glass rødvin. En kopp te. En kaffe. Spiser aldri mat utenom måltidene, med mindre jeg virkelig er sulten, og da velger jeg mat, ikke snacks. Anonymkode: 199ee...ca9
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #16 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ett glass rødvin. En kopp te. En kaffe. Spiser aldri mat utenom måltidene, med mindre jeg virkelig er sulten, og da velger jeg mat, ikke snacks. Anonymkode: 199ee...ca9 Så flink du er! Anonymkode: 56526...f2b 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #17 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så flink du er! Anonymkode: 56526...f2b Tja. Handler ikke nødvendigvis om å være flink. Mange er sunne og friske, og snacker litt her og der. For meg fungerte det ikke. Tok jeg litt, ville jeg ha mer. Og hoppet gjerne fra søtt til salt. Uten at jeg på noen måter hadde plass for disse kaloriene i kostholdet. Når man i stedet gjør det til en vane å kun spise frokost, lunsj og middag, så glemmer kroppen din suget etter mat mellom måltidene, og det er en befrielse sett mot å ofte ha lyst på "noe". Innså det etter noen runder der jeg prøvde meg med sunn snack, for da blir man ikke kvitt selve uvanen, og går raskt på en smell med noe usunt igjen. Anonymkode: 199ee...ca9 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. januar 2022 #18 Skrevet 16. januar 2022 (endret) Potetgull og sjokolade. Av sunn snacks så er det druer og cherry tomater. Endret 16. januar 2022 av AthenaRavenLuna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå