Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften… idag har det gjort SÅ SINNSYKT vondt når babyen rører seg. Han ligger godt nede i bekkenet, og det kjennes som hele livmorhalsen min sprenger. Bokstavelig talt. Det er i livmorhalsen det gjør så vondt! Det stikker, og kjennes ut som han presser seg ut. 
Flere som opplever eller har opplevd det? Er 37+0 imorgen.

Anonymkode: c9837...fe0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 31+5 , får noen støt i siden mot lysken som føles som strøstøt- smertemessig ikke på topp på skalaen , men jeg blir helt satt ut - nesten som om hjernen kobler ut..

Anonymkode: 10689...b0e

Skrevet

Opplever i uke 38 at spark mot min høyre side (i navlehøyde, men nærmere midjen) er helt forjæklige. 😅 Vet ikke hvilket organ som ligger der, men det var akkurat det samme forrige svangerskap. Det er jo under ribbeina så det er ikke det. Ja, så er det ikke godt når hun strekker armene sine (ligger med hodet ned) og det føles ut som hele babyen skal ramle ut når jeg er oppe og går heller, eller følelsen av at livmorhalsen strekker seg og føles ut som den revner litt. Gleder meg til å møte henne på utsiden nå, kjenner denne kroppen begynner å bli for liten for oss begge nå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...