Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går og i dag har baby vært EKSTREMT aktiv. Og i dag har jeg hatt mye stikkinger i mormunnen, som har stikki nedover lysken? Samt en del indre uro og angst, som det er veldig lenge siden jeg har kjent på.. mye nedpress, og noe mer kynnere enn vanlig. Og er generelt veldig rar og utilpass i kroppen! Er 37 uker.. håper virkelig alt jeg har at dette her er modning og tegn på at noe skal skje så snart som mulig..

hvordan var deres siste dager før fødsel? Og hvor lenge gikk dere evt slik?

Anonymkode: 15d1e...38e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

I går og i dag har baby vært EKSTREMT aktiv. Og i dag har jeg hatt mye stikkinger i mormunnen, som har stikki nedover lysken? Samt en del indre uro og angst, som det er veldig lenge siden jeg har kjent på.. mye nedpress, og noe mer kynnere enn vanlig. Og er generelt veldig rar og utilpass i kroppen! Er 37 uker.. håper virkelig alt jeg har at dette her er modning og tegn på at noe skal skje så snart som mulig..

hvordan var deres siste dager før fødsel? Og hvor lenge gikk dere evt slik?

La akkurat ut ett innlegg om at det stikker når babyen rører seg, i mormunnen! Så innlegget ditt etter jeg la det ut 😛 

Jeg har det helt likt som deg! En uro, mye nedpress osv. Slimproppen gikk igår med en liten blødning tror jeg, og baby var super aktiv hele kvelden. Roligere idag :) 

Anonymkode: 45b7a...ad2

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

La akkurat ut ett innlegg om at det stikker når babyen rører seg, i mormunnen! Så innlegget ditt etter jeg la det ut 😛 

Jeg har det helt likt som deg! En uro, mye nedpress osv. Slimproppen gikk igår med en liten blødning tror jeg, og baby var super aktiv hele kvelden. Roligere idag :) 

Anonymkode: 45b7a...ad2

Aiai! Da håper jeg for begge sin del at det skjer noe snart(hvis du er like utålmodig som meg da!🤣

her har ikke slimproppen gått enda, men det merket jeg ikke noe spesielt av sist heller - kan være fordi jeg ble satt igang da, hehe..

Skrevet

Nja, orka ikke stort, men pyntet meg og følte meg pen og tenkte at snart kommer baby. Dagen etter kom han ❤️ 

Med første lagde jeg taco til foreldrene mine og rydda og dro på besøk etterpå😊 da fødte jeg to dager senere. 

Merker ingenting på kroppen da. 

Anonymkode: ba769...2b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...