Gå til innhold

Går det an å drikke alkohol som

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er blanda dagen før? 
jeg blanda meg en drink i går men drakk ikke opp hele å satt glasset i kjøleskapet! Vanlig vodka blanda med Schweppes. Går det an å drikke nå? Vet kullsyren er ute av brusen men virker alkoholen som er oppi der fortsatt eller er den ødelagt?

Anonymkode: 6667a...b34

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er blanda dagen før? 
jeg blanda meg en drink i går men drakk ikke opp hele å satt glasset i kjøleskapet! Vanlig vodka blanda med Schweppes. Går det an å drikke nå? Vet kullsyren er ute av brusen men virker alkoholen som er oppi der fortsatt eller er den ødelagt?

Det går helt fint. Det eneste som kan skje er at du kanskje ikke synes smaken er like god.

Anonymkode: 1ee72...e5f

• Liker 3
Skrevet

😂

• Liker 2
Skrevet

Nei d går ikke å drikke den nå. Ville tømt det ut og blanda en ny :)

Anonymkode: 6eac4...f62

Skrevet

For et spørsmål 😅😅

Anonymkode: 6c6bd...bcf

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet ikke dette sikkert det siste du skrev med om at alkoholen er ødelagt eller ikke,  men vil tro at alkoholen virker like bra. Herregud, jeg har jo hatt en absolutt vodka flaske i klesskapet mitt i snart 1 år...

• Liker 1
Skrevet

Btw; man kan dø hvis man drikker det du snakker om der TS! Du må tømme den ut og for all del ikke drikke det

• Liker 1
Skrevet

Btw; man kan dø hvis man drikker det du snakker om der TS! Du må tømme den ut og for all del ikke drikke det

Ikke tull om sånt da. Det er ikke sikkert dette er troll, Ts lurer kanskje på dette på ekte.

• Liker 1
Skrevet

Er dette det nye? Skrive halve setningen i overskriften og resten som start på HI?

Anonymkode: 18de0...3fd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo, det går fint etter bare en dag. Det er bare smaken som kanskje er anderledes

• Liker 1
Skrevet

Tull og fanteri, har ikke tall på hvor mange ganger jeg har drukket kark som har vært en uke gammel uten å ta skade. 

Anonymkode: 514aa...2d9

• Liker 2
Skrevet

Ok takk for svar til alle. får prøve å teste den ut. Jeg trodde kanskje alkoholen var ødelagt siden jeg blandet den dagen før med brus. Hadde skjønt jeg kunne drikke det om jeg kun hadde tatt vodkaen i et glass uten å blande det da. 

Skrevet

Hva med hvitvin som er åpnet? Min har stått åpnet i kjøleskapet i 3 dager, hvor lenge er den holdbar etter den har vært åpnet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har ikke mer vodka igjen så får ikke blanda ny. Kun det glasset som er igjen fra igår + at jeg har en 6 pc med øl 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok takk for svar til alle. får prøve å teste den ut. Jeg trodde kanskje alkoholen var ødelagt siden jeg blandet den dagen før med brus. Hadde skjønt jeg kunne drikke det om jeg kun hadde tatt vodkaen i et glass uten å blande det da. 

Om du er usikker så spør du noen andre du kjenner om det samme, og ser hva de sier

• Liker 1
Skrevet

Hva med hvitvin som er åpnet? Min har stått åpnet i kjøleskapet i 3 dager, hvor lenge er den holdbar etter den har vært åpnet?

Det lurer jeg også på , har 0 peil på det med alkohol 

• Liker 1
Skrevet

Hvitvin er ok ca en uke ☺️

Anonymkode: dc32b...8f7

• Liker 1
Skrevet

Om du er usikker så spør du noen andre du kjenner om det samme, og ser hva de sier

Har ingen andre jeg kan spørre, har ingen venner som drikker så de vet jo ikke dette. Foreldra mine kan jeg heller ikke spørre for de hadde klikka om de visste jeg drakk

Skrevet

Har ingen andre jeg kan spørre, har ingen venner som drikker så de vet jo ikke dette. Foreldra mine kan jeg heller ikke spørre for de hadde klikka om de visste jeg drakk

Det går helt fint, Ts. Den har bare stått i kjøleskapet siden i går. Alkoholen er like bra, kanskje smaken virker anderldes.

Skrevet

Hvitvin er ok ca en uke ☺️

Anonymkode: dc32b...8f7

Takk for svar :)  Hvordan vet jeg forresten om den er gammel, hva lukter den og smaker den da? Tenk om man har tatt seg noen breezere eller cidere først, og tar hvitvin til slutt og så merker man ikke at den er dårlig, liksom hvordan skal man vite det sikkert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...