AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #1 Skrevet 15. januar 2022 Jeg er ikke vant til å ha god råd. Jeg leier inkludert strøm som akkurat nå er ett sjakktrekk. Men ser jo på folk og familier rundt meg. Det skal være veldig fancy. To biler, selvsagt 1 elbil Stort hus Bestandig skal alt pusses opp. Kan ikke flyttet til ett nytt hus uten å pusse opp Er det konkurranse mellom venner i vennegjenger?? Er det om å vise hvor mye status en har? Det er bukser til 4-5000 kr til hverdagsbruk Det er dyreste klærne til barna. Bergans, Addidas osv osv. Det er ferier hvert år til 40-50000 kr sikkert. Lurer på hvordan det hadde gått hvis alle fikk dårlig råd og ikke hadde råd til noe av dette? Plutselig måtte prioritere, og velge ting man virkelig har bruk for og la gå det som ikke er så viktig i livet. Bare tanker en lørdagskveld. Anonymkode: 603a1...363
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #2 Skrevet 15. januar 2022 Ja, har bodd i utlandet i flere år og har sett endringen de siste 10 årene. Alt blir bare større og større, mer materialistisk og folk virker å være veldig opptatt av hva naboene tenker.. Anonymkode: de6c4...1aa 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #3 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja, har bodd i utlandet i flere år og har sett endringen de siste 10 årene. Alt blir bare større og større, mer materialistisk og folk virker å være veldig opptatt av hva naboene tenker.. Anonymkode: de6c4...1aa Jeg har bodd i Norge hele tiden men aldri skjønt det der med å pusse opp hver gang en skal flytte noe sted. Har jeg aldri gjort. Er det greit nok så bor jeg der. Bare vann og elektrisitet og oppvarming funker og dusj og alt sånt nødvendig så er jeg fornøyd. Jeg syns det ser litt stressende ut å leve slik da og foretrekker å eie lite. Gammel bil så det ikke gjør noe om en idiot lager bulk i døra utenfor en kjøpesenter og stikker.. spiller ingen rolle for min del. Bilen er fortsatt kjørbar med en liten ripe i lakken. Men det er jo meg da. Skjønner jo at folk tenker forskjellig. En ser det jo på dating også. Spesielt kvinner så skal mannen tjene godt. Ha fin bil etc etc. Men om de blir så mye lykkeligere med en slik mann vet ikke jeg da. Ts Hilsen Kvinne Anonymkode: 603a1...363 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #4 Skrevet 16. januar 2022 Ja. Og vil har ikke blitt mer sympatiske. Anonymkode: 668d4...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå