Gå til innhold

Er det noen som har prøvd kildevannsparay i ansiktet, fungerer det på tørr hud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La Roche-Posay kildevannsspray 150ml

Anonymkode: 8c8be...e7f

Skrevet

Dette er et type produkt som kun er skapt for å tjene penger. Det har ingen funksjon overhode. Du kan fylle en sprayflaske med vann fra springen og spraye deg i ansiktet, og du får nøyaktig samme «resultat».

Anonymkode: 8ab47...405

• Liker 8
Skrevet

Tørker heller ut huden din enn og gi den fukt.. 

Anonymkode: 07eba...73b

• Liker 3
Gjest Raptuza
Skrevet

Bruker det etter rensemelk som ansiktsvann.  Det er mineraler i sånne kildevann som er bra for huden. Tørker ikke ut huden

Skrevet

Vann har ingen effekt og selv om dette er kildevann er det ikke annerledes enn vann fra springen.  Den er ment for å kjøle ned ansiktet, ikke for å gi fukt. 

• Liker 2
Skrevet

Bruker den om sommeren, da den svaler, og føles god på huden. Men den har ingen effekt. 

Anonymkode: c7552...943

• Liker 1
Skrevet

Den inneholder jo bare vann, ingenting annet. Ser ikke at den skal være noe anderledes enn vannet du har i springen. 

Anonymkode: 08189...d4e

• Liker 1
Skrevet

På Island kan kjøpe hermetisert fjelluft i suvenirbutikkene. Dette blir litt i samme gata. Kjøp en tom sprayflaske og fyll med vann fra springen. Samme effekt 

Anonymkode: 324d3...43e

• Liker 2
Skrevet

Det er VANN!!

• Liker 1
Skrevet

Ble anbefalt denne på apoteket da jeg hadde en kraftig hudreaksjon som gjorde at huden reagerte på alt og ingenting, gikk med en konstant brennende følelse i huden. Største lureriet ever! Jeg sjekket ikke ingrediensene før jeg kjøpte den, desperat som jeg var. Det lindret der og da, men det gjorde en kjølig klut også. 

Anonymkode: 91084...6e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ble anbefalt denne på apoteket da jeg hadde en kraftig hudreaksjon som gjorde at huden reagerte på alt og ingenting, gikk med en konstant brennende følelse i huden. Største lureriet ever! Jeg sjekket ikke ingrediensene før jeg kjøpte den, desperat som jeg var. Det lindret der og da, men det gjorde en kjølig klut også. 

Anonymkode: 91084...6e9

De på apoteket har ikke peiling på hva de driver med, jeg spurte etter en rens som man ikke blir tørr og stram av, fikk anbefalt en med uttørkende alkohol som en av de første ingrediensene🙄

Anonymkode: 8c8be...e7f

Skrevet

Jeg har en sprayflaske med rent vann fra springen som jeg sprayer ansiktet med mellom toner, fuktighetskrem og ansiktsolje. Sistnevnte låser inn all fuktigheten noe vanvittig! 

Anonymkode: ee5c7...565

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...