AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #1 Del Skrevet 15. januar 2022 Har tørr hud har behov for en fuktighetskrem som samtidig er lett fordi jeg legger puddersminke over, den kan derfor ikke være fet og klissete. Men de fleste til tørr hud er jo det og ganske tykke. Jeg får også veldig fort tett porer, så den må være tilpasset det og ikke ha parfyme i seg. Er det noen som har forslag? Tar i mot alt:) Har f. eks La Roche-Posay en som kan anbefales? Anonymkode: 3277e...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teyla Skrevet 15. januar 2022 #2 Del Skrevet 15. januar 2022 Jeg liker Hemp ansiktskremen fra Body Shop. Trekker raskt inn, jeg steller meg før jeg kler meg. Og da er det ingen problem å legge puddersminke etterpå 😊 Men usikker på om det er parfyme i den, eller bare lukt.. jeg har veldig sensitiv hud og tåler den bedre enn noen annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 15. januar 2022 #3 Del Skrevet 15. januar 2022 Har også tørr hud. Denne trekker fort inn: https://www.blush.no/product/1177843/ansiktspleie/dagkrem/clinique-moisture-surge-intense-72h?gclid=CjwKCAiA_omPBhBBEiwAcg7smUP_jVTTuTGzSxRXfvTd-fARgZ59ntFDfe3Fdcl9-IMk4Lu6l3CxXBoCAhEQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #4 Del Skrevet 16. januar 2022 Jeg fikk tips her inne om å prøve Cosrx Oil-free ultra moisturizing lotion Den er blitt en favoritt her! Anonymkode: 00ea6...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 16. januar 2022 #5 Del Skrevet 16. januar 2022 Jeg bruker Ole Henriksen, den blå under pudder - daglig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #6 Del Skrevet 16. januar 2022 Jeg bruker Body Shop sin Aloe Vera night cream og synes den er god på min tørre blandingshud. Anonymkode: 764de...3da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mut Skrevet 16. januar 2022 #7 Del Skrevet 16. januar 2022 Den beste kremen jeg har kommet over til min tørre hud og som trekker fint inn er eucerin ultrasensitive soothing care dry skin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 16. januar 2022 #8 Del Skrevet 16. januar 2022 Bioderma Sensibio Light Cream. Egentlig beregnet på sensitiv hud, men gir godt med fukt uten å være fet/klissete. Liker også godt CreaVe Moisturizing Lotion uten solfaktor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 16. januar 2022 #9 Del Skrevet 16. januar 2022 Holder med i at CeraVe sin Moisturizing Lotion er god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #10 Del Skrevet 16. januar 2022 Avene! Anonymkode: c8d43...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #11 Del Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Avene! Anonymkode: c8d43...ad1 Enig!! Velg «gel» i stedet for krem, så er den ikke oljete. Selv bruker jeg den fra tolerance-serien. Elsker den!! Anonymkode: 1c30d...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #12 Del Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig!! Velg «gel» i stedet for krem, så er den ikke oljete. Selv bruker jeg den fra tolerance-serien. Elsker den!! Anonymkode: 1c30d...20e Men gir gel nok fukt til tørr hud da? Anonymkode: 3277e...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #13 Del Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Har tørr hud har behov for en fuktighetskrem som samtidig er lett fordi jeg legger puddersminke over, den kan derfor ikke være fet og klissete. Men de fleste til tørr hud er jo det og ganske tykke. Jeg får også veldig fort tett porer, så den må være tilpasset det og ikke ha parfyme i seg. Er det noen som har forslag? Tar i mot alt:) Har f. eks La Roche-Posay en som kan anbefales? Anonymkode: 3277e...dab Skinome project rich emolusion eller medicalia gentle creme eller medicalia rich creme. Beste hudvård Ever! Anonymkode: 864c5...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenten Skrevet 18. januar 2022 #14 Del Skrevet 18. januar 2022 Clinique sin moisture surge intense, i gel sverger jeg til 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #15 Del Skrevet 18. januar 2022 Aderma. En som kan brukes til både kropp og ansikt. Føler den tørker fort og faktisk virker. Stor tube. Samboeren min har brukt den mot psoriasis, så jeg begynte å bruke den som ansiktskrem fordi den var så god. Anonymkode: d2fe1...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #16 Del Skrevet 18. januar 2022 «Tørr hud» - mener du dehydrert eller fuktfattig hud? Først må du vite hva huden trenger (fett eller fukt), deretter kan du lete etter anbefalte produkter. Føles huden stram, men flasser ikke så trenger du fukt ikke fett. Da bør du unngå kremer med fett/lipider da de kan gjøre deg blank og kvisete/hudormer. Derimot kan det være du foretrekker produkter med gel-konsistens. Ser huden blass og tørr ut med partier som flasser tyder det på at du trenger fett/lipider. Kan gjerne kombineres med et fuktighetsgivende serum hvis man i tillegg føler at huden kjennes stram. Anonymkode: 09cb0...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #17 Del Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): «Tørr hud» - mener du dehydrert eller fuktfattig hud? Først må du vite hva huden trenger (fett eller fukt), deretter kan du lete etter anbefalte produkter. Føles huden stram, men flasser ikke så trenger du fukt ikke fett. Da bør du unngå kremer med fett/lipider da de kan gjøre deg blank og kvisete/hudormer. Derimot kan det være du foretrekker produkter med gel-konsistens. Ser huden blass og tørr ut med partier som flasser tyder det på at du trenger fett/lipider. Kan gjerne kombineres med et fuktighetsgivende serum hvis man i tillegg føler at huden kjennes stram. Anonymkode: 09cb0...10d Jeg mener fettfattig. Anonymkode: 3277e...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå