Gå til innhold

Usikker på utvikling av <min krets>

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hsr i det siste halvåret vært gjennom store forandringer.

Har flyttet til en annen del av landet for å studere, samtidig som jeg møtte på en gutt som tydeligvis kun var interesser i  sex. Er lite erfaren,og tok det veldig tungt at det ikke ble noe av videre med denne gutten.

Gjennom hele livet har jeg slitt med å ikke finne min type folk rundt meg. Det harq liksom aldri gått opp,de jeg har ønsket kontakt med,harbikke vært villige.

Prøver å knytte nye bekjentskap,og føler på at jwg ikke når opp. Opplever qt de guttene jrg liker tenker fort atbjeg ikke er den lette og ledige typen 

De nye jentene jeg prøver rå bli kjent med har jeg den nære relasjonen til at jrg kan snakke med om dette og jeg vurderer å slutte på studiet på iniversitetet og heller jobbe istedenfor. 

Kjenner ingen her jeg studerer nå, og klarer ikke blokkere gutten jeg vet kun har <sett>meldingene jeg har sendt.

Er blitt veldig deprimert av dette,og venter på svar fra gutten jeg hsr typ<holdt på med> som aldri kommer,så han <vinner> gang på gang hvor jeg skriver til han at jeg gjerne skulle visst hvorfor han er sånn  

Er 34 år,og har aldri hatt kjæreste. Dette er fordi jeg ikke har følt på en kjemi med mulighetene som har vært fremme der og da.

Så det ikke komme,men er blitt sånn at jeg sitter alene hjemme og orker ikke ta meg sammen og eneste jeg hører fra de jrg kjenner som vet om dette, er bare typ<du finner en annen> <sånn skal det ikke være>

men ingen vil snakke av de 2 stk som kjenner til historien, tenker jrg er deprimert og litt ensom. Mest av alt vurderer jfg å slutte studiene og Helmer starte med jobb. Men har ingenting p gå tilbake til,ettersom studiene er alt jrg har fokusert på for å komme inn på universitetet.

har brent meg på å gå inn irelasjoner der jeg gir og gir til andre som ikke gjengir.

Opplever nå at jeg ikke har noen å ringe,og føler for at jeg også må avslutte med de jeg prøve rå bli kjent med,for jeg får fellesskap og ingen oppriktig interesse av å bruke tid sammen. 

hører jeg  trenger å sette grenser, er somsagt 34 år,og er flau over hvordan dette er blitt og vondt å si deg men føler på at det livet jrg vil ha ikke helt ordnet seg til ..

har prøvd p snakke med rådgiver på universitetet,men husker bare søet og blokker han og fokuser på skole.

Realiteten er at jrg orker ikke en hverdag som dette i 3 år til klarer ikke å fokusere,er deprimert og føler meg alene. Har igjen som tar meg med ut her jeg bor tjener ikke penger,fårnikke snakket ut om <mine sorger> og opplever meg overkjørt

noen med tips og innspill til hvabjrg kan gjøre?

Orker ikke å høre å gå inn i en orgasjon for har trening som hobby og tar opp mye tid. Vil ikke slutte med ette,men opplever at jeg ikke verken passer inn elle blir hørt av de rundt meg

Anonymkode: 42a63...aa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at du er 34 år? 

Vet ikke men det er noe med måten du skriver på som virker som om du er litt yngre. 

Har du prøvd å ta kontakt med dolk? 

Anonymkode: 0573e...bb2

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du ikke er villig til å prøve noe nytt så vil du ikke få en forandring. Du har masse tråder med gode råd du kan følge. 

Anonymkode: 3a113...e2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så lenge du ikke er villig til å prøve noe nytt så vil du ikke få en forandring. Du har masse tråder med gode råd du kan følge. 

Ang tips og råd,delte tidlitere ting som å lese og jobbe med skole og aøt dom fulgte med av p jobbe hardt. Føler meg kp som verdens største nerd..

Etter at jeg følte på at sosiale medier ble måte å typ< nå ut til> andre for å inspieere, etter å ha sett ute på nettet av hva som finnes av fest og morro,sp.vizdt er drt eneste som egentlig er akseptert

Føler jeg bare på at jeg dummer meg  ut, og heller skammer meg over hva jeg legger ut av bilder som ikke kun handler om fest,ferier og jentekvelder(som jeg forrsten ikke kan ha paga dårlig økonomi som student og qt studielivet krever at du leser,som jeg fortiden hs problemer med) hvis du ikke kommer med råd her,så trenger du ikke å skrive inn

Opplever at de som kjenne meg både venner og mer perifere begynner å se innom stories,men kommenterer aldri,men likevel kan ende opp med å komme tilbake til temaer som handler om å spørre,kun for å holde snakket.

Er sårende og føler på at det å gjøre en endring kan likesågodt være i å kaste ball om å starte å kibbe istedenfor å studere.

Men tenker st jobber aktuelle for meg er jobberbuten utdannelse,og tror dette kan være dumt valg i lengden,selv om man tjener mer penger.

Føler på at jeg er for kjederlig,når sannheten er at det sårer,når det å være så ærlig om å trenge hjelp og å søke seg frem til å få typ taket på andre mennesker skal være en svakhet?

Nerjer jrg blir utnyttet,og tror jeg mø sette ned foten,men da blir jeg veldig alene..ettersom det p utvide kretsen er blitt så viktig,er det så sårende qt jrg kkke får dette til å gå opp

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ang tips og råd,delte tidlitere ting som å lese og jobbe med skole og aøt dom fulgte med av p jobbe hardt. Føler meg kp som verdens største nerd..

Etter at jeg følte på at sosiale medier ble måte å typ< nå ut til> andre for å inspieere, etter å ha sett ute på nettet av hva som finnes av fest og morro,sp.vizdt er drt eneste som egentlig er akseptert

Føler jeg bare på at jeg dummer meg  ut, og heller skammer meg over hva jeg legger ut av bilder som ikke kun handler om fest,ferier og jentekvelder(som jeg forrsten ikke kan ha paga dårlig økonomi som student og qt studielivet krever at du leser,som jeg fortiden hs problemer med) hvis du ikke kommer med råd her,så trenger du ikke å skrive inn

Opplever at de som kjenne meg både venner og mer perifere begynner å se innom stories,men kommenterer aldri,men likevel kan ende opp med å komme tilbake til temaer som handler om å spørre,kun for å holde snakket.

Er sårende og føler på at det å gjøre en endring kan likesågodt være i å kaste ball om å starte å kibbe istedenfor å studere.

Men tenker st jobber aktuelle for meg er jobberbuten utdannelse,og tror dette kan være dumt valg i lengden,selv om man tjener mer penger.

Føler på at jeg er for kjederlig,når sannheten er at det sårer,når det å være så ærlig om å trenge hjelp og å søke seg frem til å få typ taket på andre mennesker skal være en svakhet?

Nerjer jrg blir utnyttet,og tror jeg mø sette ned foten,men da blir jeg veldig alene..ettersom det p utvide kretsen er blitt så viktig,er det så sårende qt jrg kkke får dette til å gå opp

TS

Problemet ditt er at du overtenker, overanalyserer, skal snakke om og «løse» alle små misforståelser. Det blir slitsomt. Du må lære deg å roe ned, også bør du kutte ned på sosiale medier. Lev litt i virkeligheter, sosiale medier representerer ikke virkeligheten og man blir ikke mindre ensom av å ha en populær insta eller snapper av vennekvelder. Logg av, slapp av og vær deg selv. Aksepter at du noen ganger tråkker feil og gå videre uten å overtenke. 

Skrevet

Og fokuser gjerne på skole, det er positivt for fremtiden din. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...