AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #1 Skrevet 15. januar 2022 Når jeg spør andre damer om hva som er idealvekten så svarer alltid de overvektige at de ikke har en idealvekt. Jeg regner da ut BMI og forteller sånn cirka hvor de burde ligge. Jeg er velltrent nå, men har selv vært overvektig. Hvorfor er folk så redde for å snakke om andres idealvekt? Anonymkode: 63d61...44f 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #2 Skrevet 15. januar 2022 Jeg lurer på hvorfor du er så opptatt av å snakke om andres idealvekt? Hvilket formål kan det ha? Anonymkode: 3692d...236 30
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #3 Skrevet 15. januar 2022 Jeg har aldri spurt noen om hva som er idealvekten deres. Hva er egentlig idealvekt? Alt som tilsvarer en BMI 18,5 og 25? Den vekten man selv har lyst til å ha? Den vekten man selv føler seg friskest og sprekest med? En vekt hvor man objektivt sett er frisket og sprekest, men som er snevrere enn hele vinduet for normal BMI? Jeg vet ikke hva som er idealvekten min, annet enn at den bør ikke ligge så langt utenfor en BMI over 18,5 og under 25. Noen personlig, selvvalgt idealvekt har jeg ikke. Jeg er normalvektig (BMI på ca. 19, tror jeg), og ikke veltrent. Anonymkode: 1f7fb...ed8 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #4 Skrevet 15. januar 2022 Dårlig trolling. Null poeng. Anonymkode: a934c...5bf 6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #5 Skrevet 20. januar 2022 Uten å si vekt, sier jeg kanskje ×antall kilo ned. Anonymkode: 233f0...016
Peanut Skrevet 20. januar 2022 #6 Skrevet 20. januar 2022 On 1/15/2022 at 7:23 PM, AnonymBruker said: Hvorfor er folk så redde for å snakke om andres idealvekt? Anonymkode: 63d61...44f Hvorfor er det interessant?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #7 Skrevet 20. januar 2022 Idealvekten på de kvinnene jeg dater er som regel 100kg+ 😉 Anonymkode: a934c...5bf 1
Natta1980 Skrevet 22. januar 2022 #8 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 15.1.2022 den 19.23): Når jeg spør andre damer om hva som er idealvekten så svarer alltid de overvektige at de ikke har en idealvekt. Jeg regner da ut BMI og forteller sånn cirka hvor de burde ligge. Jeg er velltrent nå, men har selv vært overvektig. Hvorfor er folk så redde for å snakke om andres idealvekt? Anonymkode: 63d61...44f 🤣 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #9 Skrevet 22. januar 2022 Jeg er undervektig ifølge BMI og har ingen idealvekt. Anonymkode: 44cba...de3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #10 Skrevet 22. januar 2022 På mine 35 år har jeg aldri hørt noen diskutere idealvekt 😂 Jeg er slank, fornøyd, og alt det der. Vet ca hva jeg veier da jeg veide meg hos legen i fjor sommer, men aner ikke hvilken BMI jeg har. Kan lite om kalorier, og har aldri vært på diett. Og derfor heller ikke peiling på hva min idealvekt er. Utover at jeg har det helt utmerket der jeg er. Anonymkode: 203ed...13c
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #11 Skrevet 22. januar 2022 Dette har jeg hørt. Tror de tenker på den vekten de trives best med selv. Folks eget syn på deres idealvekt kan avvike fra en helsemessig fordelaktig idealvekt. Anonymkode: a7f8b...5de 1
Høysesongen Skrevet 22. januar 2022 #12 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 15.1.2022 den 19.23): Når jeg spør andre damer om hva som er idealvekten så svarer alltid de overvektige at de ikke har en idealvekt. Jeg regner da ut BMI og forteller sånn cirka hvor de burde ligge. Jeg er velltrent nå, men har selv vært overvektig. Hvorfor er folk så redde for å snakke om andres idealvekt? Anonymkode: 63d61...44f I venninnegjengen min så vet jeg alles idealvekt. De som mener dette er top secret informasjon er overvektige og vet ikke hva deres idealvekt er. Jeg tror det bare er overvektige som er redde for å snakke om idealvekt. Med dagens samfunn så blir vell ordet idealvekt forbudt da det krenker overvektige Ikke alle som kan gjøre dette🤸♂️🚴♂️🚣♂️🏄♂️🏌️♀️⛷️🏇
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #13 Skrevet 22. januar 2022 Høysesongen skrev (9 minutter siden): I venninnegjengen min så vet jeg alles idealvekt. De som mener dette er top secret informasjon er overvektige og vet ikke hva deres idealvekt er. Jeg tror det bare er overvektige som er redde for å snakke om idealvekt. Med dagens samfunn så blir vell ordet idealvekt forbudt da det krenker overvektige Ikke alle som kan gjøre dette🤸♂️🚴♂️🚣♂️🏄♂️🏌️♀️⛷️🏇 Jeg er undervektig og ikke redd for å snakke om idealvekt, men jeg har heller ingen idealvekt. Kanskje litt fordi vekten min holder seg lik uten at jeg gjør noe som helst for å holde på den. Eller samme hva jeg gjør virker det som, så går jeg verken opp eller ned i vekt i lengden. Anonymkode: 44cba...de3 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #14 Skrevet 23. januar 2022 Høysesongen skrev (På 22.1.2022 den 13.00): I venninnegjengen min så vet jeg alles idealvekt. De som mener dette er top secret informasjon er overvektige og vet ikke hva deres idealvekt er. Jeg tror det bare er overvektige som er redde for å snakke om idealvekt. Med dagens samfunn så blir vell ordet idealvekt forbudt da det krenker overvektige Ikke alle som kan gjøre dette🤸♂️🚴♂️🚣♂️🏄♂️🏌️♀️⛷️🏇 Jeg er normalvektig og de fleste vennene mine også, vi trener også ganske mye sammen, men vi diskuterer da ikke hverandres vekt/idealvekt. Bryr meg pent lite om hva andre veier, det fins da mye mer interessante temaer ut. Synes det høres litt spiseforstyrret ut. Anonymkode: 5b03c...934 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #15 Skrevet 23. januar 2022 Høysesongen skrev (På 1/22/2022 den 13.00): I venninnegjengen min så vet jeg alles idealvekt. De som mener dette er top secret informasjon er overvektige og vet ikke hva deres idealvekt er. Jeg tror det bare er overvektige som er redde for å snakke om idealvekt. Med dagens samfunn så blir vell ordet idealvekt forbudt da det krenker overvektige Ikke alle som kan gjøre dette🤸♂️🚴♂️🚣♂️🏄♂️🏌️♀️⛷️🏇 I min venninne-gjeng er alle normalvektige og trener, vi snakker aldri om vekt når vi møtes. Sikkert fordi vi er voksne folk som har mer interessante temaer å snakke om. Anonymkode: e2260...8d7
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #16 Skrevet 23. januar 2022 Når det ikke er vanlig å snakke om andres utseende eller vekt, er det vel ikke så rart at man heller ikke snakker om idealvekt. Har du med målebånd og måler omkretsen på håndleddet for å komme frem til svaret? 🙂 Det er litt vanskelig å forklare for noen som er veldig langt ute på spekteret - men bare la det være du. Anonymkode: 16a19...07b
Høysesongen Skrevet 23. januar 2022 #17 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): I min venninne-gjeng er alle normalvektige og trener, vi snakker aldri om vekt når vi møtes. Sikkert fordi vi er voksne folk som har mer interessante temaer å snakke om. Anonymkode: e2260...8d7 Hvis man har et åpent forhold i venninne gjengen så påpeker man andres vekt. Hvis man ikke tar vare på vekt og klesstil så kan man miste mannens seksuelle interesse. Dette kan igjen føre til utroskap. Derfor er det viktig å ta seriøst. Mennesker innenfor normalvekt har mindre sjanse for å skille seg. Det er viktig å være pen for mannen sin.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #18 Skrevet 23. januar 2022 Høysesongen skrev (56 minutter siden): Hvis man har et åpent forhold i venninne gjengen så påpeker man andres vekt. Hvis man ikke tar vare på vekt og klesstil så kan man miste mannens seksuelle interesse. Dette kan igjen føre til utroskap. Derfor er det viktig å ta seriøst. Mennesker innenfor normalvekt har mindre sjanse for å skille seg. Det er viktig å være pen for mannen sin. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: e2260...8d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå