Gå til innhold

Er på tur, men får ikke gjort noe for kåtskapen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en gjeng på besøk hos en venninne. Jeg er vant til å onanere en til to ganger om dagen, men her hos venninnen min får jeg ikke onanert. Lager en del lyd og bruker lang tid fordi at det er så godt.  Det er så frustrerende å ikke få gjort noe. Sitter å tenker på at hadde jeg vært hjemme nå, hadde jeg onanert. Kan jeg være avhengig av å gi meg selv orgasmer?

Anonymkode: 4faff...1d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere er masse damer på tur, kan du ikke bare sette igang en svær orgie? Har sett det på video mange ganger, det er bare å bøye seg frem med en kort kjole og tørke litt svette av utringingen, så er dere alle nakne og i gang på et par minutter. Da blir det ikke så kleint om du onanerer.

Anonymkode: cd7fd...6e5

• Liker 4
Skrevet

Vil ikke din venninne bli med på litt kos? Eller har hun type?   Kanskje litt vin kan hjelpe i kveld?

Anonymkode: 869d2...79a

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Ts, bare si det rett ut til din venninne, jeg er sikker på hun vil forstå det. Man må kunne fortelle venninner slike ting. Du kan bare gå ut i bilen eller noe. Du kan jo prøve å snike deg et sted å gjøre det hvis du absolutt ikke vil si noe. 

Om du ikke klarer å få tankene dine bort på noe annet så er det mulig at du har gjort deg selv avhengig ja, og det kan også hende du er nymfo? Eller så kan det bare være en periode du er veldig kåt. Kanskje du snart får menstruasjon? Jeg bruker å være veldig kåt før den kommer. 

Når jeg onanerer så klarer jeg å styre meg med hvor høylytt jeg er, tror du også klarer det. :) Ikke alltid jeg klarer det under sex, men det er en annen ting.

Lykke til, ts!

Anonymkode: 8a822...473

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...