Angus Skrevet 19. oktober 2005 #1 Skrevet 19. oktober 2005 For en 4-5 måneder siden så jeg frem til Magnum på TV-norge etter midnatt hvis jeg var oppe, men plutselig ble denne serien erstattet av Buffy på vårparten. Nå har det sannelig dukket opp enda en tåpelig vampyrdritt-serie som sendes like etter Buffy- nemlig American gothic. Hvorfor må de lasse os ned med pubertale skrekkserier som bør sendes på ettermiddagene (eller helst ikke i det hele tatt) Jeg savner Magnum og andre krim serier som gikk på tv-norge for en tid tilbake etter midnatt. Bla Jake and the Fatman og Diagnose Mord
Gjest TomKrus Skrevet 19. oktober 2005 #3 Skrevet 19. oktober 2005 Du kan trøste deg med å beskue min vakre avatar i nattemørket.
Gjest Spacegirl Skrevet 19. oktober 2005 #4 Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Jeg liker Buffy jeg. Har til og med serien på DVD Endret 19. oktober 2005 av Fairy
Gjest gjest1 Skrevet 19. oktober 2005 #6 Skrevet 19. oktober 2005 For en 4-5 måneder siden så jeg frem til Magnum på TV-norge etter midnatt hvis jeg var oppe, men plutselig ble denne serien erstattet av Buffy på vårparten. Nå har det sannelig dukket opp enda en tåpelig vampyrdritt-serie som sendes like etter Buffy- nemlig American gothic. ← Hey!! Don't mess with Buffy!!
TNode Skrevet 19. oktober 2005 #7 Skrevet 19. oktober 2005 Pah, Buffy er knallbra! Magnum er jo så 80 talls, helt tragisk
Gjest Violetta Skrevet 19. oktober 2005 #8 Skrevet 19. oktober 2005 Er enig i at de sender mye møl på tv etter midnatt, men er ikke enig i alternativene som ble listet opp her øverst.
NullHull Skrevet 19. oktober 2005 #9 Skrevet 19. oktober 2005 Gutter og jenter, nå må dere våkne altså!!! Buffy meg her og Buffy meg der!! Eneste kvalitetsprogrammene på TV etter midnatt er selvfølgelig Mess-TV og Sonen!!!! ....eller?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 19. oktober 2005 #10 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg liker Buffy jeg også Mess-TV derimot, det er skikkelig, skikkelig tragisk
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #11 Skrevet 19. oktober 2005 American Gothic? Hmm, takk for tipset, den serien må jeg sjekke ut. :D Og ja, jeg er Buffy-fan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå