Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en 4-5 måneder siden så jeg frem til Magnum på TV-norge etter midnatt hvis jeg var oppe, men plutselig ble denne serien erstattet av Buffy på vårparten. Nå har det sannelig dukket opp enda en tåpelig vampyrdritt-serie som sendes like etter Buffy- nemlig American gothic. :frustrert:

Hvorfor må de lasse os ned med pubertale skrekkserier som bør sendes på ettermiddagene (eller helst ikke i det hele tatt) :frustrert:

Jeg savner Magnum og andre krim serier som gikk på tv-norge for en tid tilbake etter midnatt. Bla Jake and the Fatman og Diagnose Mord

Videoannonse
Annonse
Gjest TomKrus
Skrevet

Du kan trøste deg med å beskue min vakre avatar i nattemørket.

Gjest Spacegirl
Skrevet (endret)

Jeg liker Buffy jeg. Har til og med serien på DVD :mrgreen:

Endret av Fairy
Skrevet

Tråden er ryddet. Remyline Moderator

Skrevet
For en 4-5 måneder siden så jeg frem til Magnum på TV-norge etter midnatt hvis jeg var oppe, men plutselig ble denne serien erstattet av Buffy på vårparten. Nå har det sannelig dukket opp enda en tåpelig vampyrdritt-serie som sendes like etter Buffy- nemlig American gothic. :frustrert:

Hey!! Don't mess with Buffy!!

:fy_fy:

Skrevet

Pah, Buffy er knallbra!

Magnum er jo så 80 talls, helt tragisk :ler:

Gjest Violetta
Skrevet

Er enig i at de sender mye møl på tv etter midnatt, men er ikke enig i alternativene som ble listet opp her øverst.

Skrevet

Gutter og jenter, nå må dere våkne altså!!! Buffy meg her og Buffy meg der!! :frustrert:

Eneste kvalitetsprogrammene på TV etter midnatt er selvfølgelig Mess-TV og Sonen!!!! :Nikke:

....eller? :sjenert:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg liker Buffy jeg også :sjenert:

Mess-TV derimot, det er skikkelig, skikkelig tragisk :klaske:

Skrevet

American Gothic? Hmm, takk for tipset, den serien må jeg sjekke ut. :D

Og ja, jeg er Buffy-fan. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...