Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

jeg har en baby på 9 uker, som legger godt på seg og har det fint. Vi sliter litt med søvn på dagtid, da han gjerne vil kose på puppen når han er trøtt - men det passer ikke så bra med veldig sterk utdriving 🤦🏼‍♀️ Når spruten kommer rett i svelget hans i det han prøver å sovne blir han jo illsint 😅 når han faktisk er sulten gjør han en slags kombo av å svelge unna og la resten renne ut av munnviken, og blir da ikke så sint selv om han spreller litt.

han har er sterkt sugebehov for å regulere seg, så vi prøver å få han til å ta smokk, men det er ikke akseptert enda. Han sutter litt på hendene men har ikke funnet tommelen så langt.

Nå må jeg bære han eller trille for å roe han når trøtt, og med to andre barn hadde det vært litt deilig å kunne la han sovne på puppen og gå fra han eller legge han over i slyngevuggen jeg har leid på dagtid. Klarer ikke legge han ned når han sovner i sjalet og han våkner mye raskere av støy og bøy enn søsknene gjorde. Han sover bra på natta. 

noen tips? Både til å roe han på andre måter, få til å sovne på puppen og til å ta smokk😅 tror sistnevnte kunne hjulpet med å få han til å sovne i slyngevuggen feks, eller i en stille vogn.

Å la utdrivingen gå i en klut hjelper ikke da det kommer en til etter et par minutter. Kobler jeg han av våkner han til da også, like sint 😅

Anonymkode: 5a630...29a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...