AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #1 Skrevet 15. januar 2022 Spør her i håp om at noen gange har opplevd lignende? Har opplevd at jeg var kvalm igår, og at det kommer snikende igjen nå. Jeg våknet i natt av kvalme, vært fin på dagen idag, men at det kommer igjen nå.. Slimproppen gikk med en blodstripe igår, etterfulgt av rosa utflod. Barnet har lagt seg lenger ned, så at det blir press oppover har det jo blitt mindre av. Anonymkode: 97031...bcc
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #2 Skrevet 15. januar 2022 Samme her... Litt kvalm hver dag, aldri hatt det sånn tidligere i svangerskapet 😅 uke 37 Anonymkode: 74d95...2a4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #3 Skrevet 15. januar 2022 Kan det være halsbrann som virker som kvalme? Forsøk med flytende gaviscon før du legger deg å se om det hjelper Anonymkode: a4c55...d15
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #4 Skrevet 15. januar 2022 Jeg har halsbrann. Tar fire gaviscon tyggetabletter like før jeg legger meg. Anonymkode: 43037...7b4
Lillpia Skrevet 15. januar 2022 #5 Skrevet 15. januar 2022 Jeg reagerer alltid på smerte med kvalme, og får magekatarr ved sterke smerter. Begynte når det nærmet seg fødsel og varte i to-tre dager etterpå. Ting som hjelper meg: kulde (kald dusj eller ute i kaldt vær) pusteøvelser, meditasjon, 50/50 eplejuice og farris. Trenger jo ikke å være det samme, men om det er det så er det psykosomatisk og går over etter hvert 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #6 Skrevet 15. januar 2022 Okei, skal kjøpe gaviscon til uka! Synes det er så rart å skulle bli kvalm nå, har aldri slitt med det 😕 Veldig ubehagelig.. Anonymkode: 97031...bcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå