AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #1 Skrevet 15. januar 2022 Jeg tenker for mye på det. «Har jeg skrevet alt riktig?», «Har jeg henvist til absolutt alle kilder?», «Har jeg husket å levere det i riktig format?»...og sånn i flere uker 🙁 Anonymkode: 57d95...d09 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #2 Skrevet 15. januar 2022 Jepp. "glemte" litt av det i jula, men nå på an igjen etter nyttårshelga. Heldigvis får jeg siste resultatet på tirsdag så da får jeg noen mnd pause 😂 Anonymkode: 9dc82...66e 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #3 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jepp. "glemte" litt av det i jula, men nå på an igjen etter nyttårshelga. Heldigvis får jeg siste resultatet på tirsdag så da får jeg noen mnd pause 😂 Anonymkode: 9dc82...66e Hva gjør du da? Tenker «worst case»? Leser oppgaven din mange ganger? Anonymkode: 57d95...d09
Tulla25j Skrevet 15. januar 2022 #4 Skrevet 15. januar 2022 (endret) Stresset litt med en gang, mye fordi dette var mine første ordentlige eksamener. Måtte sjekke et par ganger at det var levert. Ellers prøvde jeg å glemme det litt. Tenkte at så lenge jeg står er jeg fornøyd, og har jo egentlig lært at det ofte går bedre enn man tror. Det er jo uansett ikke lett å vite hva sensoren tenker 100 % heller. Gadd ikke å lese over oppgaven etter den ble levert inn ihvertfall. Tar som regler bare å lever for å slippe å overtenke. Endret 15. januar 2022 av Tulla25j
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #5 Skrevet 15. januar 2022 Tulla25j skrev (1 minutt siden): Stresset litt med en gang, mye fordi dette var mine første ordentlige eksamener. Måtte sjekke et par ganger at det var levert. Ellers prøvde jeg å glemme det litt. Tenkte at så lenge jeg står er jeg fornøyd, og har jo egentlig lært at det ofte går bedre enn man tror. Det er jo uansett ikke lett å vite hva sensoren tenker 100 % heller. Ja....jeg sier til meg selv at «det skal mye til å ikke stå på mappeeksamen». Da må alle tre oppgavene i mappen være dårlige. Vet ikke om det stemmer eller om jeg bare lurer meg selv. Anonymkode: 57d95...d09
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #6 Skrevet 15. januar 2022 Jeg stresset da jeg studere no jeg absolutt ikke mestret. Da jeg studerte noe jeg mestret så var jeg alltid sikker på å få A eller B. Anonymkode: 12bfc...332
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #7 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva gjør du da? Tenker «worst case»? Leser oppgaven din mange ganger? Anonymkode: 57d95...d09 Tenker worst case på eksamener som gikk dårlig ja. Vet som oftest hvilken jeg får god karakter på å hvilke jeg får dårlig på. Som en over meg skriver så stresser man gjerne mer på noe man føler man ikke har mestret Stemmer hvertfall for min del. Anonymkode: 9dc82...66e
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #8 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker worst case på eksamener som gikk dårlig ja. Vet som oftest hvilken jeg får god karakter på å hvilke jeg får dårlig på. Som en over meg skriver så stresser man gjerne mer på noe man føler man ikke har mestret Stemmer hvertfall for min del. Anonymkode: 9dc82...66e Nja...Jeg synes at tekstene mine i mappen var gode, men hva vet jeg? Blir man uheldig med sensor, kan h*n finne noe å «straffe» deg for. Ikke alfabetisk litteraturliste, glemte et par kommaer, feil skrift osv. Anonymkode: 57d95...d09 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #9 Skrevet 15. januar 2022 Tenker ikke sååå mye over det jeg har skrevet og gjort, som regel så tenker jeg at gjort er gjort og ferdig med det. Men når det begynner å nærme seg sensur så blir jeg helt koko i hodet. Sjekker heeeele tiden 🙈. Gleder meg til å bli ferdig. Anonymkode: 61ca6...8ec 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #10 Skrevet 15. januar 2022 Har akkurat de samme tankene som deg 😂 Det er fryktelig slitsomt og det blir bare verre jo lengre ut i studiet jeg kommer. Tørr ikke å sjekke oppgaven etter jeg har levert i frykt for å finne noen feil, da kommet jeg ihvertfall ikke til å klare å stresse ned. Klarte ikke å slappe av i jula fordi jeg var så sikker på å stryke. Fikk B, så er litt irritert over at jeg stressa helt unødvendig hele jul😅 Anonymkode: 44b8a...23d 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #11 Skrevet 15. januar 2022 Nei stresser veldig lite med det. Ofte så skjønner man ganske greit etterpå om man har bommet eller ikke. Så for min del var ikke akkurat den D'en jeg fikk nå veldig overraskende. Sjekka pensum etter eksamenen og skjønte ganske greit at jeg hadde bomma på en del oppgaver. Hadde rett og slett ikke lest godt nok for å oppnå en høvelig grei karakter. Anonymkode: d2aaa...461
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #12 Skrevet 15. januar 2022 Ja, stresset går i bølger. Har ventet på sensur på en eksamen i snart 6 uker nå. Var ganske selvsikker i starten, men nå går jeg bare rundt og tenker: hva om jeg stryker osv. Slitsomt 😆 Anonymkode: 97565...4d4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #13 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, stresset går i bølger. Har ventet på sensur på en eksamen i snart 6 uker nå. Var ganske selvsikker i starten, men nå går jeg bare rundt og tenker: hva om jeg stryker osv. Slitsomt 😆 Anonymkode: 97565...4d4 Akkurat 😀 Anonymkode: 57d95...d09
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #14 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei stresser veldig lite med det. Ofte så skjønner man ganske greit etterpå om man har bommet eller ikke. Så for min del var ikke akkurat den D'en jeg fikk nå veldig overraskende. Sjekka pensum etter eksamenen og skjønte ganske greit at jeg hadde bomma på en del oppgaver. Hadde rett og slett ikke lest godt nok for å oppnå en høvelig grei karakter. Anonymkode: d2aaa...461 Det spørs hva man fokuserer på og hvor kritisk man er til seg selv. Selve oppgaven min er bra, synes jeg, men muligens hadde jeg feil skrift eller avstand 1 mellom linjene, og ikke 1,5. Tekniske ting, altså. Det har jo ingenting med faget å gjøre, men vanskelig sensor skal selvfølgelig trekke for det... Anonymkode: 57d95...d09
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #15 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har akkurat de samme tankene som deg 😂 Det er fryktelig slitsomt og det blir bare verre jo lengre ut i studiet jeg kommer. Tørr ikke å sjekke oppgaven etter jeg har levert i frykt for å finne noen feil, da kommet jeg ihvertfall ikke til å klare å stresse ned. Klarte ikke å slappe av i jula fordi jeg var så sikker på å stryke. Fikk B, så er litt irritert over at jeg stressa helt unødvendig hele jul😅 Anonymkode: 44b8a...23d Jeg tør ikke å sjekke min oppgave heller 🤣 Anonymkode: 57d95...d09
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #16 Skrevet 16. januar 2022 Nei, når jeg har levert så er jeg ferdig med eksamen. Gjort er gjort, det nytter ikke å stresse, så bruker heller energien på andre ting. Anonymkode: 15f17...afa 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #17 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, når jeg har levert så er jeg ferdig med eksamen. Gjort er gjort, det nytter ikke å stresse, så bruker heller energien på andre ting. Anonymkode: 15f17...afa Hva om du får F? Anonymkode: 57d95...d09
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #18 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva om du får F? Anonymkode: 57d95...d09 Det tar man jo selvfølgelig da. Men kan ikke drive med å katastrofetenke lenge før. Anonymkode: 074c9...705 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #19 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det tar man jo selvfølgelig da. Men kan ikke drive med å katastrofetenke lenge før. Anonymkode: 074c9...705 Ja...Det er typisk meg 😁 Anonymkode: 57d95...d09
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #20 Skrevet 23. januar 2022 Jeg er så stresset nå at det er vanskelig å puste 😕 Får resultat i morgen eller tirsdag Anonymkode: 57d95...d09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå