Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. januar 2022 #1 Skrevet 15. januar 2022 Jim Carrey Adam Sandler Seth Rogan
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 Fant en gammel tråd, jeg hadde glemt. Og ingen svar
Gjest Cid Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 Athena79 skrev (3 timer siden): Fant en gammel tråd, jeg hadde glemt. Og ingen svar Skulle svart men er ingen kvinnelige alternativer 😅 Men kan ta en for laget likevel Kiss Adam Sandler Marry Jim Carrey Kill Seth Rogan Jeg legger ved mannlige og kvinnelige alternativer så begge kjønn lett kan velge Clint Eastwood/Maryl Streep Jeff Goldblum/Emma Stone Chris Hemsworth/Chloë Moretz
Gjest lurven Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 Kill Meryl Kiss Chloe Marry Emma Mine alternativer Paul rudd/sienna miller Gaute ormåsen/Pia Tjelta Emanuel macron/marie le pen
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 Kiss Emanuel macron Marry Paul Ruud Kill Gaute ormåsen James Spader. Tom Hardy. Morgan Freeman. Rachel McAdams. Helen Mirren. Drew Barrymore
cas12 Skrevet 26. april 2022 #6 Skrevet 26. april 2022 Athena79 skrev (1 minutt siden): Kiss Emanuel macron Marry Paul Ruud Kill Gaute ormåsen James Spader. Tom Hardy. Morgan Freeman. Rachel McAdams. Helen Mirren. Drew Barrymore Kiss James ( veldig kjekk som ung i alle fall ) Marry Morgan ( han virker så utrolig snill og god ) kill Tom ( synes han er pusete ) Kiss Rachel Marry Drew Kill Helen er bi så velgte begge Jensen Ackles Chad Murray Tobias Sandelmann Adriana Lima Emma Watson Sofia Tjelta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå