Gå til innhold

Er det vits med sexy undertøy når man ikke har så fin kropp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner jo at det er sexy på damer med fine kropper, ser jo at undertøysmodeller sikkert er sexy. Men oss med dårlige kropper, er det noe poeng? Ser det bare dumt ut?

Anonymkode: 9f123...d78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke modellkropp, men min mann ELSKER kroppen min. Så jeg liker å ta på meg noe ekstra fint og sexy for å glede ham 

Anonymkode: 9a95b...8a9

• Liker 5
Skrevet

Hva er egentlig en dårlig kropp? Sexy undertøy er da for alle tenker jeg. 

Hilsen mann 

Anonymkode: fb4b7...e7c

• Liker 17
  • Hjerte 2
Skrevet

Det har jeg også alltid tenkt 😄 Men det finnes jo faktisk dem som liker kroppen din også. Jeg er eldre og mer komfortabel i kroppen min nå, og har en mann som elsker den. Jeg klarer nå å forstå at han synes jeg er sexy og at han synes kroppen min er digg, selv om jeg ikke ser den helt sånn. 

Anonymkode: 0f663...fa8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva er egentlig en dårlig kropp? Sexy undertøy er da for alle tenker jeg. 

Hilsen mann 

Nei altså, kan bare snakke for meg selv men etter vektnedgang etter fedme samt svangerskap så ser ikke jeg ut i måneskinn i alle fall.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva er egentlig en dårlig kropp?

Slutt..Vi vet alle hva som er en dårlig kropp. Overvektig kan føre til dårlig og usexy kropp f.eks

Anonymkode: b03c8...808

• Liker 7
Skrevet

Sexy undertøy på hvilken som helst kropp er jo finere enn stygt undertøy. 

Anonymkode: a6c19...95e

• Liker 13
Skrevet

Selvfølgelig er det vits i! GJør ALLTID det beste ut av deg selv! Da føler du deg bedre, freshere og mer vel. Det er vits i å sminke et ansikt som ikke er så pent, det er vits i å ha pene klær på en kropp som kanskje ikke er etter "malen". Så ta på flott undertøy og nyt selvtilliten det gir deg!

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Slutt..Vi vet alle hva som er en dårlig kropp. Overvektig kan føre til dårlig og usexy kropp f.eks

Slutt..Vi vet alle at det kommer an på øynene som ser. 

Anonymkode: e6552...0a7

• Liker 21
Skrevet

Er jo ikke en fasit på hva som er en fin kropp. Det er jo det som er fint. Noen liker tynne, noen store og noen de i mellom. Noen liker små pupper og noen store. Noen glatt barberte og noen i full vekst. Det er noen for alle👍👍 Og fint undertøy er jo fint uansett

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sexy undertøy på hvilken som helst kropp er jo finere enn stygt undertøy. 

Anonymkode: a6c19...95e

Det er sant, alt er finere enn hullete komforttruser :) Tenkte vel sexy undertøy vs. helt vanlig eller ingenting. Tenker på om det ser teit ut, som en prøver for hardt.

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for meningen din?

Jeg foretrekker formfulle og overvektige kvinner, så jeg synes jo de ser helt rå ut både i sexy undertøy og helt nakne. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler meg mer sexy i fint undertøy og tenker hvordan jeg føler meg også påvirker utstråling. Så ja, sexy er det selv om du tenker i utgangspunktet du ikke har den kroppen du gjerne skulle. 

hilsen uperfekt kropp i sexy undertøy

• Liker 2
Skrevet

Jeg husker når jeg var overvektig etter svangerskapet og kjøpte nytt sexy undertøy for å føle meg fresh så var det absolutt ikke noe pent, selv om min man elsket det. Nå er jeg 55 kg og det sier seg selv at det sitter finere på. Men nå er vi alle forskjellige.

Anonymkode: 9fc69...62d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg husker når jeg var overvektig etter svangerskapet og kjøpte nytt sexy undertøy for å føle meg fresh så var det absolutt ikke noe pent, selv om min man elsket det. Nå er jeg 55 kg og det sier seg selv at det sitter finere på. Men nå er vi alle forskjellige.

Hvis det er for å glede mannen litt ekstra og han liker det, blir det jo ikke feil!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis det er for å glede mannen litt ekstra og han liker det, blir det jo ikke feil!

Jeg sier ikke at det er feil, men det er helt klart at sexy undertøy ser bedre ut på slankere kropp. Nå har jeg erfaring fra begge deler, og det er min mening. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble faktisk veldig overrasket over mannen min, som ble helt i fyr og flamme når jeg kom hjem med en stringtruse som jeg i utgangspunktet bare hadde tenkt å bruke under en tynn selskapskjole hvor jeg ikke ville ha synlig trusekant. Så ja, menn kan definitivt tenne voldsomt på sexy undertøy, selv om man ikke nødvendigvis ser ut som en retusjert Victoria Secrets-modell 😁😁 (herregud så ødelagt vi damer har blitt av skjønnhetsfilter-helvetet vi utsetter oss selv for i sosiale medier). 

Anonymkode: 48be4...8a5

• Liker 7
Skrevet

Vet du 

Folk liker ulike ting. Eksen min fant seg ei som meg. Han datet ei som var mye slankere, men dumpa hu til fordel for ei med litt mer hold i. Og han jeg er sammen med nå, kan ikke få nok av meg, sjøl om jeg veier 11 kg mer enn ham og er 10 cm lavere. 

Anonymkode: 32b21...456

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det har jeg også alltid tenkt 😄 Men det finnes jo faktisk dem som liker kroppen din også. Jeg er eldre og mer komfortabel i kroppen min nå, og har en mann som elsker den. Jeg klarer nå å forstå at han synes jeg er sexy og at han synes kroppen min er digg, selv om jeg ikke ser den helt sånn. 

Anonymkode: 0f663...fa8

Han er jo strengt tatt programforpliktet til å like den. At han hadde likt den i et vakuum er vel mer usannsynlig. 

Når det kommer til spørsmålet til TS så nei, det er ikke noe vits med sexy undertøy om du ikke har en attraktiv kropp. 

Anonymkode: 0021a...be7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...