AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #1 Del Skrevet 15. januar 2022 Hei! Jeg vurderer å investere i et lesebrett . Noen som kan anbefale et bra et? ☺️ er det verdt å investere i de nyeste med varmt lys? Anonymkode: e4405...f24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #2 Del Skrevet 15. januar 2022 Er veldig fornøyd med mitt Pocketbook touch lux 3, men det er noen år gammelt. Var desidert best i test da jeg kjøpte det. Anbefaler deg å lese skikkelige anmeldelser fra fagblader som har gjort en grundig, nyere analyse av lesebrett. Anonymkode: ce325...9de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #3 Del Skrevet 15. januar 2022 Jeg fikk den nyeste Amazon Kindle Oasis 7 tommer som julegave. Selv er jeg en lesehest, og foretrekker en ekte bok i hendene- men dette lesebrettet føltes veldig fint ut. Det føles ut som å lese på ekte papir og det er veldig komfertabelt med varmt lys. En funksjon jeg liker spesielt godt er nattmodus når jeg leser i senga. Vil si at det er verdt å investere i de nyeste med varmt lys, spesielt hvis du liker å lese i senga eller i mørke områder. Den er litt på den dyr men verdt det for min del. Ellers har jeg hørt mye bra om Kobo Libra H20 og denne er en god del billigere. 🥰 Anonymkode: ea3ec...8f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #4 Del Skrevet 15. januar 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg fikk den nyeste Amazon Kindle Oasis 7 tommer som julegave. Selv er jeg en lesehest, og foretrekker en ekte bok i hendene- men dette lesebrettet føltes veldig fint ut. Det føles ut som å lese på ekte papir og det er veldig komfertabelt med varmt lys. En funksjon jeg liker spesielt godt er nattmodus når jeg leser i senga. Vil si at det er verdt å investere i de nyeste med varmt lys, spesielt hvis du liker å lese i senga eller i mørke områder. Den er litt på den dyr men verdt det for min del. Ellers har jeg hørt mye bra om Kobo Libra H20 og denne er en god del billigere. 🥰 Anonymkode: ea3ec...8f3 takk for tips begge to! jeg endte opp med en flott Kobo Libra h20. Er super fornøyd til nå ser at det var en fordel å ha varmt , justerbart lys 👍🏻👍🏻Blir nok mer lesing fremover med denne ☺️ Anonymkode: e4405...f24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #5 Del Skrevet 15. januar 2022 Jeg har den nye Kindle Paperwhite og elsker den ❤️ Man kan justere lysvarmen. Jeg gidder ikke lese vanlige bøker lenger fordi jeg er så glad i Kindle. Anonymkode: 0f804...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå