AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #1 Skrevet 15. januar 2022 App vil ha det til at jeg hadde eggløsning 8/1 (stemmer med temp og eggløsningstest). Har det noe å si at temperaturen har begynt å falle litt nå? Eller er det enda sjanse for å være tidlig gravid/egget fester seg? Eller har det kun noe å si at temp holder seg høyere enn dagen før EL. Syns også å ha lest noe om qt enkelte kan få fall i temp, for så at den stiger igjen? Finner ikke dette igjen da. 7/1 36,6 8/1 36,8 9/1 37,1 10/1 36,9 11/1 37,1 12/1 37,3 13/1 37,3 14/1 37,2 15/1 36,9 / 37 (tok to ganger rett etter hverandre) Har ikke regelmessig syklus enda, så aner ikke om mensen kommer 14 dager etter EL. Jeg har temaet til samme tid hver morgen, med en gang jeg har våknet og før jeg har stått opp. Anonymkode: 97224...da2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #2 Skrevet 15. januar 2022 Når man temper bør du bruker en temperaturmåler som viser 2 desimaler. Alt for tidlig å si noe om du er gravid eller ikke. Syns ikke temperaturen din har falt så mye heller. Jeg har opplevd dype dipp i kurven mellom El og mensen, der temperaturen faller drastisk en dag og spretter opp igjen neste dag. En temperatur betyr lite, er helheten man må fokusere på. Jeg er ganske dårlig til å Tempe til samme tid hver morgen, orker ikke ha vekkerklokke på, men likevel kan jeg tydelig se forskjell på før og ette EL når jeg ser hele syklusen i etterkant, men underveis kan den se litt uoversiktlig ut med ugjevne temperaturer. Ellers bruker tempen min å falle mellom 1-3 dager før forventet mensen når jeg ikke er gravid. Lykke til med prøvingen Anonymkode: 3ef41...56a
Laura80 Skrevet 15. januar 2022 #3 Skrevet 15. januar 2022 De kan både falle og stige litt uten at det gjør noe. Vil anbefale å legge tempene inn i fertilityfriend(last ned app), ganske vanskelig å tyde når tallene ikke er satt i graf.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #4 Skrevet 16. januar 2022 Laura80 skrev (14 timer siden): De kan både falle og stige litt uten at det gjør noe. Vil anbefale å legge tempene inn i fertilityfriend(last ned app), ganske vanskelig å tyde når tallene ikke er satt i graf. Har fått lagt de inn nå. Fikk dessverre ikke tenpet før første vises. Bet jo med sikkerhet når EL var. Anonymkode: 97224...da2
Laura80 Skrevet 16. januar 2022 #5 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har fått lagt de inn nå. Fikk dessverre ikke tenpet før første vises. Bet jo med sikkerhet når EL var. Anonymkode: 97224...da2 Tempene dine ser helt fine ut nå de vil jo alltid variere litt
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #6 Skrevet 16. januar 2022 Laura80 skrev (2 minutter siden): Tempene dine ser helt fine ut nå de vil jo alltid variere litt Så lenge temp holder seg over laveste ved eggløsning, så er altså sjansen for graviditet der? Inntil den evt synker drastisk?😊 Anonymkode: 97224...da2
Laura80 Skrevet 16. januar 2022 #7 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så lenge temp holder seg over laveste ved eggløsning, så er altså sjansen for graviditet der? Inntil den evt synker drastisk?😊 Anonymkode: 97224...da2 Tror ikke man kan se graviditet eller ikke på tempene. Det vanlige er at tempen synker drastisk når mensen kommer. Har sett gravide charter hvor tempen har falt rundt mens for så å stige igjen uten at mensen kommer, har sett charter hvor tempen stiger gradvis og blir trifatisk, har sett charter med festedip, dvs svært lav temp dagen egget festet seg… tror ikke det er noen fasit. Tempen din ser helt fin ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå