Gå til innhold

Jeg og samboer krangler, han parkerte på 15 min parkering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde allerede en dårlig tone fra før i dag.

Jeg skulle ha noe på et kjøpesenter, han også. Han parkerte bilen et stykke unna på en 15 min parkering, jeg sa "her kan vi ikke stå, det er bare 15 min før man får bot"

Han tok med 4 åringen, smelte igjen døren og låste bilen - med meg inni. 

Jeg måtte da flytte bilen, og gå inn etter at jeg hadde funnet ny parkering. Jeg er gravid, og mener det er så respektløst. Hvem forlater bare den andre i bilen? 

Ja jeg vet ikke - arhhhh!

Anonymkode: d2421...e6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det for sent å ta abort?

Anonymkode: d162f...c74

• Liker 18
Skrevet

Du skulle bare ha gått ut av bilen. Og latt ham betale boten.

• Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skulle ha noe på et kjøpesenter, han også. Han parkerte bilen et stykke unna på en 15 min parkering, jeg sa "her kan vi ikke stå, det er bare 15 min før man får bot"

Jeg måtte da flytte bilen, og gå inn etter at jeg hadde funnet ny parkering. Jeg er gravid, og mener det er så respektløst. Hvem forlater bare den andre i bilen? 

Så unødvendig av han.. Men har du gått hsn på nervene i det siste og så var den kommentaren den siste dråpen? uansett ufint å bare smelle igjen døra å gå. Godt du hadde en ekstra bilnøkkel da om ikke hadde du jo ikke kunnet flytta bilen. Høres ikke ut som han la nøkkelen igjen i og med at han låste. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det for sent å ta abort?

Anonymkode: d162f...c74

Ja. Er 29 uker på vei.

Skrevet

Teit gjort av ham. Så er det bare å flytte bilen og la det gå. Alle kan ha dårlige dager og alle kan få nok, da er noen minutter fra hverandre kanskje en grei investering. 

• Liker 8
Skrevet

Dere er midt i en krangel, og begge har klørene ute. Det beste hadde vært om dere hadde kjørt hver for dere så dere fikk roet dere ned. 

Anonymkode: 4eb59...237

• Liker 18
Skrevet

Ser ut som hverdagslivet har tatt lovebirds..

Anonymkode: 18fe9...7dc

• Liker 3
Skrevet

Ta dere en tur til familievernkontoret så fort som fy!

Anonymkode: b388e...fda

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja. Er 29 uker på vei.

Da er det bare 29 uker siden dere hadde sex og dere hadde det sikkert koselig sammen.

Finn tilbake til den tiden, snakk med hverandre, ikke kast bort tiden på å være sure en hel dag. Går utover alle. 

Det er nettopp i småbarnsperioden man skal ta hensyn til hverandre, vil dere være sammen og være en familie? Hvis ja, så er det bare å jobbe på for å få en fin hverdag. 

Hvis dere vil kaste bort dagene på å være sure og krangle, ja, valget er deres! 

Anonymkode: 85d53...311

• Liker 7
Gjest Blondie65
Skrevet

Denne typen furting fra mannen side må du si fra om at du ikke aksepterer.

Han kunne bedt deg flytte bilen, sagt at han heller ville tatt boten, eller holdt kjeft og flyttet bilen. Si til han at du har høyere forventninger til oppførsel fra en voksen mann enn dette.

Så er jo spørsmålet, som en allerede har nevnt her, om dette er dråpen i et allerede overfylt beger fra en nagete og kjeftende hormonell partner?

Skrevet
Blondie65 skrev (1 minutt siden):

Denne typen furting fra mannen side må du si fra om at du ikke aksepterer.

Han kunne bedt deg flytte bilen, sagt at han heller ville tatt boten, eller holdt kjeft og flyttet bilen. Si til han at du har høyere forventninger til oppførsel fra en voksen mann enn dette.

Så er jo spørsmålet, som en allerede har nevnt her, om dette er dråpen i et allerede overfylt beger fra en nagete og kjeftende hormonell partner?

Jeg føler jeg gjør så mye for at han skal ha det bra. Jeg lot han sove lenge i dag, jeg tar det meste etter kl 15 da han drar å trener, jeg er sykemeldt 60 prosent.

Også føler jeg at jeg får så lite respekt tilbake..

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg føler jeg gjør så mye for at han skal ha det bra. Jeg lot han sove lenge i dag, jeg tar det meste etter kl 15 da han drar å trener, jeg er sykemeldt 60 prosent.

Også føler jeg at jeg får så lite respekt tilbake..

ennå en slik tråd. Slutt å produser barn med egofjotter.

• Liker 22
Skrevet

Da må dere ordne opp og legge krangler dødt før dere gjør noe annet. 

Anonymkode: f7bb6...29f

• Liker 2
Skrevet

Hvis dere hadde en dårlig tone fra før og du driver å klager blir han så klart sur

Skrevet
lurven skrev (Akkurat nå):

Hvis dere hadde en dårlig tone fra før og du driver å klager blir han så klart sur

Klager for hva? Han har vært sur og gretten siden han stod opp.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Her synes jeg det er du som burde ta deg sammen. Hvorfor skal du kritisere ham for hvor han parkerer når det er dårlig tone. Du kan ikke kreve at mannen din behandler deg som en dronning hvis du ikke behandler ham som en konge. Dette heter likestilling.

Nå søker du støtte på et forum uten at mannen din får presentert sin situasjon. For meg høres du ut som en diva som tror verden dreier seg rundt deg fordi du er gravid.

Mannen din gjorde det eneste riktige her etter min mening.

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Klager for hva? Han har vært sur og gretten siden han stod opp.

Der har du forklaringen, det var derfor han oppførte seg så dust. Best å holde seg unna hvis man kan

Skrevet
DronningenSaba skrev (1 minutt siden):

Her synes jeg det er du som burde ta deg sammen. Hvorfor skal du kritisere ham for hvor han parkerer når det er dårlig tone. Du kan ikke kreve at mannen din behandler deg som en dronning hvis du ikke behandler ham som en konge. Dette heter likestilling.

Nå søker du støtte på et forum uten at mannen din får presentert sin situasjon. For meg høres du ut som en diva som tror verden dreier seg rundt deg fordi du er gravid.

Mannen din gjorde det eneste riktige her etter min mening.

Klage på hvordan han parkerer? Man kan jo ikke parkere på et sted der står 15 min når vi skal inn på et senter?!

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Klage på hvordan han parkerer? Man kan jo ikke parkere på et sted der står 15 min når vi skal inn på et senter?!

Kanskje mannen var dritt lei av kona og trengte å komme seg bort. Mannen prøvde sikkert å unngå en krangel forran barna. Hvis mannen hadde fått bot så faller ikke verden sammen.

Husfreden trumfer en parkeringsbot her, dessuten er det ikke parkeringsvakter overalt hele tiden.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...