AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #1 Skrevet 15. januar 2022 Venter nr 2 i juni og ved forrige baby savnet jeg et sted å legge baby på dagtid, gjerne med mulighet for litt vugging/bevegelse. Nå står jeg mellom leandervugge (https://www.mimmis.no/leander-vugge-inkl-madrass-hvit?kk=a4c6368-179557b3f67-f9483&gclid=CjwKCAiA_omPBhBBEiwAcg7smQLFsRh87Vdj_iXZMLJwxboNZVvxJ4alih8GFcDyl3jCBWhFISB5DxoCTRMQAvD_BwE&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Leander+Classic+Vugge+inkl+madrass%2C+Hvit) med stativ eller en Nature’s Sway (https://bereglede.no/produkt/slyngevuggen-original-natures-sway/) Noen som har erfaring med det ene eller det andre? Hva bør jeg gå for? Hva er de største forskjellene? Gode/dårlige erfaringer med en av de! Anonymkode: 9b0df...3ff
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #2 Skrevet 15. januar 2022 Ville glatt gått for en slyngevugge ala natures sway! Du kan jo søke på YouTube for å se forskjellen på vuggingen. Slyngevugge har en fjær som gjør at de vugger opp og ned, mens leandervuggen mer dingler fra side til side. Har ikke hatt noen av delene, men er gravid og har slyngevugge på ønskelisten Har hørt gode erfaringer om den, spesielt for barn som er vanskelige å få til å sove. Anonymkode: 33191...c11
Waldfee Skrevet 15. januar 2022 #3 Skrevet 15. januar 2022 Min nr 2 var klistremerke fra 2,5 mnd til 3,5 mnd og ble anbefalt Natures Sway da han nektet vogn og kun ville bæres i sele. Prøvde den vuggen men han roet seg ikke i den u det hele tatt. Så måtte bare gi den videre. Vet om andre som har sovet godt i den da, så det varierer nok med hva slags baby man får 😊
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #4 Skrevet 15. januar 2022 42 minutter siden, Waldfee said: Min nr 2 var klistremerke fra 2,5 mnd til 3,5 mnd og ble anbefalt Natures Sway da han nektet vogn og kun ville bæres i sele. Prøvde den vuggen men han roet seg ikke i den u det hele tatt. Så måtte bare gi den videre. Vet om andre som har sovet godt i den da, så det varierer nok med hva slags baby man får 😊 Min også trives ikke der i det hele tatt enda 😅 hadde håpet den skulle være så magisk som folk sier, men ikke så langt. Hender jeg klarer å flytte baby over dit etter den har sovnet på meg bare, men sover ikke mer enn 30 min der Anonymkode: 92acb...719
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå