Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det tre uker til termin og har de siste to ukene hatt covid. Sikkert over nå men jeg sitter igjen med masse restsymptomper. Er andpusten, hoster og har bronkitt og er helt utslitt. Eneste jeg klarer å tenke på er at jeg vil ha ut ungen for å puste. Legene på sykehuset vil likevel ikke sette meg igang. Jeg orker faktisk ikke være gravid en dag mer nå. Er så møkkalei av å ikke puste, ikke klare å stå opp selv eller gå. Samt at jeg fikk skikkelig covid på toppen. Har ikke hatt et mildt forløp akkurat 😓

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legene håper nok at pusten skal bli bedre og at fødselen ikke skal være like tung.. Slapp av og håp heller at formen skal bli bedre🤗

Anonymkode: b77dd...ee0

• Liker 1
Skrevet

Pusten var ille allerede før covid. Nå er det krise ille og jeg fungerer ikke i hverdagen. Det går jo psyken løs. Jeg bare gråter hele tiden. Har aldri vært typen som liker å være gravid. Men nå er det på et punkt og hver time er skikkelig ille. Jeg greier ikke å slappe av i det hele tatt. Ble skikkelig sutre tråd men hodet mitt er helt utenfor i det siste 😭😭😭

Skrevet

Huff.. slapp godt av nå disse dagene. Og masse lykke til med fødsel og babytiden💖 Det kommer til å gå bare bra skal du se🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...