AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #1 Skrevet 15. januar 2022 For meg er det noe som skal holdes separat for å ha full kontroll over min dømmekraft. Og slik at man er 100% til stede. Men mange filmer og serier så er jo dette noe som hører sammen. Hva tenker dere om sex og alkohol? Holdes separat eller ikke? Anonymkode: 0cabd...5b1 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #2 Skrevet 15. januar 2022 En flaske vin eller 2 før det bærer til sengs er glimrende. Anonymkode: bec4f...cce 2
Fluefisker1 Skrevet 15. januar 2022 #3 Skrevet 15. januar 2022 Foretrekker sex i edru tilstand, er rett og slett mye deiligere. 7
Gjest Alterego666 Skrevet 15. januar 2022 #4 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For meg er det noe som skal holdes separat for å ha full kontroll over min dømmekraft. Hva mener du egentlig her? Har du gjort dårlige vurderinger tidligere, og nå er du blitt veldig forsiktig? Eller er du bekymret for alkoholkonsumet til deg og/eller partner?
Moden dame Skrevet 15. januar 2022 #5 Skrevet 15. januar 2022 Fluefisker1 skrev (1 minutt siden): Foretrekker sex i edru tilstand, er rett og slett mye deiligere. Helt enig! Kan ta et glass, men helst ikke mer. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #6 Skrevet 15. januar 2022 Kan fint drikke, men jeg drikker meg aldri dritings. Med samboer har jeg sikker fint kunne gått i sengs med han uansett alkohol inntak. Jeg er generelt ikke glad i å være full rundt mennesker jeg ikke kjenner, så jeg har nok aldri endt opp i sengs med en fremmed i påvirket tilstand hvis jeg var singel heller. Da må det i så fall vært blackout tilstander og jeg ikke har fått med meg noe som helst av det som skjedde. Da hadd ejeg nok fått maks angst i ettertid da 😂😅 Anonymkode: 04b8f...2d9
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #7 Skrevet 15. januar 2022 Synes sex er best når sansene ikke er tilslørt og bedøvet, men et par, tre glass går fint. Men ikke noe mer. Anonymkode: 6c89b...b36 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #8 Skrevet 15. januar 2022 Drikker jeg 2 glass vin er det gull. Drikker jeg mer så mister jeg litt ‘kontroll’ og får ikke samme nytelse. Oppnår feks ikke orgasme når jeg har drukket, og det er jo litt nedtur, for det får jeg jo alltid ellers🙃 Anonymkode: ffbf3...601
Bos43 Skrevet 15. januar 2022 #9 Skrevet 15. januar 2022 Holder sex og alkohol fra hverandre. Presterer bedre helt edru enn med alkohol i blodet, men vet jo at man kommer kommer lettere i gang med litt boost innabords. 1
Zooey Skrevet 15. januar 2022 #10 Skrevet 15. januar 2022 Hvis jeg er med en partner så er det best i edru tilstand, men når jeg er singel og på byen så blir jeg mer avslappet av å ha et par enheter innabords, så det kommer litt an på situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #11 Skrevet 15. januar 2022 Sex er definivt best i edru tilstand. Alkohol kan forsåvidt ha noen positive effekter (den virker jo både frigjørende og euforiserende) men følsomheten og den seksuelle opplevelsen reduseres. Anonymkode: 74f21...18a 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #12 Skrevet 15. januar 2022 Mener du generelt eller personlig? Generelt mener jeg at folk burde vært myyye mer forsiktig med å blande alkohol og sex. Det skjer mange ugreie ting på grunn av alkohol. Overskridelse av grenser, at man gjør noe man angrer på. Selv synes jeg ofte sex er dårligere med alkohol innblandet, spesielt hvis partneren min er mer enn brisen. Da blir han så kaotisk og all over the place, glemmer fra jeg liker og ikke liker. Vanskelig å komme noen vei for meg i alle fall 😛 Anonymkode: ddac2...a80
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #13 Skrevet 15. januar 2022 Aldri ha sex med noen som er fulle. Anonymkode: c604b...ad0 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #14 Skrevet 15. januar 2022 Kommer an på. TIlfeldige menn på byen eller avtaler er det greit å være litt bedøvet, men er det i et forhold er det annerledes. Anonymkode: 7e56f...58b
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #15 Skrevet 15. januar 2022 Sex er definitivt best når jeg er silkebrisen. Litt vin gjør at jeg slapper av, legger vekk bekymringer fra hverdagen og er mer til stede og mer konsentrert og derfor nyter bedre. Full derimot er bare ekkelt. Når jeg er full er det også ekket og ligge, og det meste er kvalmt. 2-3 glass vin er perfekt for sex. Som ung foretrakk jeg sex edru, da var jeg mer bekymringsløs og foretrakk mer å ha kontroll. Nå er jeg ikke så bekymringsløs så da er vin absolutt et afrodisiakum fordi jeg slapper mer av. Anonymkode: 2280c...609
Gjest Warrior Skrevet 15. januar 2022 #16 Skrevet 15. januar 2022 Greit med ett glass eller to men sex er så deilig at det må helst nytes i edru tilstand. Skjer jo at det blir sex i fylla en sjelden gang, men i edru tilstand er helt klar best😍Velger det lett foran alkohol.
sicario Skrevet 15. januar 2022 #17 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): F Hva tenker dere om sex og alkohol? Holdes separat eller ikke? Anonymkode: 0cabd...5b1 Personlig mister jeg all Interesse for sex etter litt alkohol. Hatt småfurtene kjærester et par ganger da jeg var yngre fordi jeg ikke ville ha sex etter en fest/bytur etc. Har jo hatt fyllesex noen ganger da jeg var yngre. De gangene ligger sikkert alle på toppen av lista over de dårligste sexopplevelsene 🤣. Livet er for kort for dårlig fyllesex. I fylla er det kun mat og søvn som gjelder. Kan bli litt uvel bare av tanken på sex om jeg er tilstrekkelig full😆
Sydhavskongen Skrevet 15. januar 2022 #18 Skrevet 15. januar 2022 Uten alkohol hadde det nok blitt lite knulling i Norge, hvertfall utenfor faste forhold (som startet med alkohol uansett).
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #19 Skrevet 16. januar 2022 Folk som må drikke alkohol for å tørre å slippe seg løs, ha det morro eller sex må jobbe med seg selv. Utrolig at alkohol enda er lovlig. Det er værre enn de fleste andre "drugs". Anonymkode: 6c94f...ece 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #20 Skrevet 16. januar 2022 Kan være enig i at fyllesex sånn rent teknisk sett generelt kan være av lavere kvalitet - man kan være mindre følsom, mer klossete, begge kan bruke lengre tid på å komme, orgasmen blir kanskje litt mindre intens.. Men du verden så gøy jeg og kjæresten min har det når vi knuller i fylla 😅 Vi har det gøy når vi er edru også altså. Det er bare noe annet med fyllesex, og litt variasjon er da ikke å forakte. Pluss vi er jo kåte når vi er fulle også, ser ingen grunn til at man skal være sånn nei kjære, i kveld skal vi ikke ha sex, fordi vi skal holde alkohol og sex separat! 😛 Det gir kanskje mening for single som gjør dumme valg i fylla, men det gir ikke mening i et trygt forhold hvor ingen av oss har noen seksuelle hemninger uansett promillenivå. Anonymkode: 44f70...6dc 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå