Madame Butterfly Skrevet 15. januar 2022 #1 Skrevet 15. januar 2022 En gammel RV, pønker som står og forsvarer viktigheten av markedskreftene i det internasjonale strømmarkedet som redning for vanlige nordmenn som lider under dette. En situasjon som slår ekstremt skeivt ut, hvor forskjellene øker? Hun overbeviser ikke meg, virker ikke som hun selv er enig med/tror på det hun sier, veldig defensiv, litt mekanisk og robot aktig. Er det sndre sine ord hun soyr ut 😬 2
Equinox Skrevet 16. januar 2022 #2 Skrevet 16. januar 2022 Etter hva jeg har sett av henne på tv synes jeg hun virker totalt feilplassert, hvertfall i en såpass fremskutt posisjon som hun har nå. 3
Egenskap Skrevet 16. januar 2022 #3 Skrevet 16. januar 2022 Slik jeg forstår det så er regjeringsmedlemmer programfestet til å si det som står i tekst, dermed handler det ikke om henne. Så dermed er det ikke sikkert hun er enig selv i det. 1
solmåneogstjerner Skrevet 16. januar 2022 #4 Skrevet 16. januar 2022 (endret) Tja. Hun virker totalt sløv. Om hun tror på det hun sier, vet jeg ikke. Uansett så egner hun seg ikke i den posisjonen hun har. Merkelig beslutning av Støre, finnes jo mange andre som passer bedre, uansett hva man mener om politikken. Endret 16. januar 2022 av solmåneogstjerner 1
Grandidosa83 Skrevet 16. januar 2022 #5 Skrevet 16. januar 2022 Madame Butterfly skrev (På 15.1.2022 den 11.42): En gammel RV, pønker som står og forsvarer viktigheten av markedskreftene i det internasjonale strømmarkedet som redning for vanlige nordmenn som lider under dette. En situasjon som slår ekstremt skeivt ut, hvor forskjellene øker? Hun overbeviser ikke meg, virker ikke som hun selv er enig med/tror på det hun sier, veldig defensiv, litt mekanisk og robot aktig. Er det sndre sine ord hun soyr ut 😬 Problemet hennes er først og fremst at hun ikke har det som trengs til jobben hun er satt til å gjøre. Når man blir «tatt på sengen» på de mest innlysende spørsmål som kommer synes jeg man faktisk mangler noe av det viktigste en politiker bør ha..
Madame Butterfly Skrevet 17. januar 2022 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2022 Hun virker lite overbevisende, og lite engasjert. Det finnes jo politikere som har engasjert befolkningen i at bompenger er dn positiv sak. Dette skulle da gå an å få engasjement for også. ….. sier jeg som verken vil ha bompenger, høye strømpriser, eller drivstoff avgift, eller engangs avgift for den saks skyld 😬 Nei, hun engasjerer ikke. Overbeviser ikke om nødvendigheten av det hun påfører oss. Virker ikke dom hun er overbevist selv heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå