Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...I ikke edru tilstand...typisk? 

Vi var ute å koste oss. Vi to og ei venninne til. Hun begynte å bli full og begynte å skryte av hun andre sitt utseende. Så begynte hun venninen min å kritisere håret mitt over bordet, hvordan jeg kunne gå sånn? Jeg så helt vanlig ut, virket bare som hun ville "stikke" litt.

Før dette hadde hun bare bedt ut den andre venninnen på røyk, ikke jeg. Det endte opp med ar jeg begynte å hylgråte, fordi jeg var full. Så endte det til slutt opp med at hun kranglet med vakten. 

Altså, hva skjer. Tåler hun ikke alkohol? Eller meg som overreagerer og litt vel følsom? 

Anonymkode: 46849...1db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FjortiZ

Anonymkode: bcc39...46a

• Liker 7
Skrevet

😂😂😂😂😂

Og dette er ett eksempel på at de ikke hadde trengt å åpne opp utelivet og kranene.

• Liker 8
Skrevet

Damer er stort sett sånn edrue også. Bare se på en arbeidsplass med masse kvinner. Forgår over en lav sko.

Hilsen ei som før jobbet med damer som nå er i mannsdominert arbeid og trives top notch. 

Anonymkode: 78ada...469

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi var ute å koste oss. Vi to og ei venninne til. Hun begynte å bli full og begynte å skryte av hun andre sitt utseende. Så begynte hun venninen min å kritisere håret mitt over bordet, hvordan jeg kunne gå sånn? Jeg så helt vanlig ut, virket bare som hun ville "stikke" litt.

Før dette hadde hun bare bedt ut den andre venninnen på røyk, ikke jeg. Det endte opp med ar jeg begynte å hylgråte, fordi jeg var full. Så endte det til slutt opp med at hun kranglet med vakten. 

Altså, hva skjer. Tåler hun ikke alkohol? Eller meg som overreagerer og litt vel følsom? 

Folk blir forskjellig når de drikker, men kan likevel inne lage en generell regel om det. Venninna di er sånn. Jeg kjenner ingen som er sånn. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Damer er stort sett sånn edrue også. Bare se på en arbeidsplass med masse kvinner. Forgår over en lav sko.

Hilsen ei som før jobbet med damer som nå er i mannsdominert arbeid og trives top notch. 

Nei, det er minst like mye der det jobber menn, både baksnakking og utfrysing. Men av en eller annen grunn virker det som at folk ikke legger merke til det. 

På en mannsdominert arbeidsplass er det virkelig ikke lov å skille seg ut i det hele tatt, spesielt om du er mann og litt feminin  i stilen 🙄

Anonymkode: eb27e...fd1

• Liker 3
Skrevet

For et drama. 

Er dere gamle nok til å drikke alkohol? 

Anonymkode: 53d6e...b00

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det er minst like mye der det jobber menn, både baksnakking og utfrysing. Men av en eller annen grunn virker det som at folk ikke legger merke til det. 

På en mannsdominert arbeidsplass er det virkelig ikke lov å skille seg ut i det hele tatt, spesielt om du er mann og litt feminin  i stilen 🙄

Godt mulig feminine menn får litt tyn, men i det hele og fulle er det mindre tull på mannsdominerte arbeidsplasser. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Godt mulig feminine menn får litt tyn, men i det hele og fulle er det mindre tull på mannsdominerte arbeidsplasser. 

Nei, det er det ikke. Om du akseptere sjefen i flokken og pliser han, kanskje, men ikke lov å skille seg ut eller tenke selv. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg har jobbet i mannsdominerte yrker lenge nå, og blant annet på brakkerigg finner man fort ut at mannfolk er verre ‘sladderkjærringer’ og falske ryktespredere enn damer! 

• Liker 2
Skrevet

Men hvorfor gjorde hun det mot meg? Hvorfor frøs hun meg bare ut og sa komplimenter til den tredje og ikke meg? Ville hun få meg litt mer ned på bakken? Er overhodet ikke høy på meg selv, tvert imot. Er lysblond og har kanskje litt mannetrekket. Kan det være årsaken? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

..........Er lysblond og har kanskje litt mannetrekket. Kan det være årsaken? 

Nå kjenner jeg jeg er glad for at mitt største problem er at vinskapet på kjøkkenet bråker litt mer enn det jeg hadde tenkt.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tror ikke noen av dere tåler alkohol. 

• Liker 2
Skrevet

Hva med å drikke brus neste gang dere skal ut.

Anonymkode: 59d1e...ff3

Skrevet
Jordbæra skrev (2 timer siden):

Tror ikke noen av dere tåler alkohol. 

Det er jo en grunn for at hun ignorerte meg den kvelden og var frekk med å kommentere utseende. Vi er jo kjempe gode venner ellers. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det som er så morsomt med mannfolk er at de kan si til hverandre. Fy faan du er så stygg altså. Så ler alle hjertelig. Hadde en dame sagt noe sånt til en annen dame hadde helvete vært løst. Det er store forskjellen. Slik jeg har opplevd det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det som er så morsomt med mannfolk er at de kan si til hverandre. Fy faan du er så stygg altså. Så ler alle hjertelig. Hadde en dame sagt noe sånt til en annen dame hadde helvete vært løst. Det er store forskjellen. Slik jeg har opplevd det. 

Vi damer er sårbare. Jeg er ekstremt sårbar og tåler lite kritikk. Jeg burde kanskje jobbe litt med selvtilliten? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er akkurat sånn jeg og venninnene mine snakker til hverandre ☺️

Anonymkode: 13688...821

Skrevet
Tøvftta skrev (På 15.1.2022 den 14.57):

Jeg har jobbet i mannsdominerte yrker lenge nå, og blant annet på brakkerigg finner man fort ut at mannfolk er verre ‘sladderkjærringer’ og falske ryktespredere enn damer! 

Der jeg er nå, jobber jeg på et team med bare kvinner, og vi har det utrolig fint sammen. Alle hjelper hverandre, det er ingen sladring og utfrysing eller noe sånt negativt.

Forrige jobben, som var veldig mannsdominert, var det spesielt en av de mannlige kollegaene som jeg bare kalte Se&Hør. Altså, jeg har aldri opplevd noen som elsket sladder like mye som ham 😂 Og de andre mannfolka heiv seg på hver gang det var noe å prate om.

• Liker 1
Skrevet
Loonsta skrev (2 timer siden):

Der jeg er nå, jobber jeg på et team med bare kvinner, og vi har det utrolig fint sammen. Alle hjelper hverandre, det er ingen sladring og utfrysing eller noe sånt negativt.

Forrige jobben, som var veldig mannsdominert, var det spesielt en av de mannlige kollegaene som jeg bare kalte Se&Hør. Altså, jeg har aldri opplevd noen som elsket sladder like mye som ham 😂 Og de andre mannfolka heiv seg på hver gang det var noe å prate om.

Ikke sant 😂

Trodde ikke det var mulig at mannfolk kunne være så ille, men joda, ofte de som er verst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...