Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange mannlige gynekologer, og så få kvinnelige urologer?

Er det fordi menn elsker vagina, mens kvinner hater peniser?

Anonymkode: 2a17d...186

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke generelt mangel på kvinner i spesialist-yrker? Syns å huske at det sto noe om det i en artikkel ang. Mannlige leger vs kvinnelige leger.

Anonymkode: 7d3b1...7dc

• Liker 2
Skrevet

Det har nok med antall kvinnelige leger å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

Enig. Jeg trenger å få sjekket både prostata og testikler. Men bare damer får rote rundt der nede. Men det er klink umulig å oppdrive en kvinnelig urolog. Så da gidder jeg ikke sjekke meg.

Anonymkode: 1110a...61b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg trenger å få sjekket både prostata og testikler.

Da gjør du det nå, jeg synes ikke du skal utsette deg for farlige sykdommer bare fordi det ikke dukker opp en ung, smellvakker kvinnelig urolog til deg.

Anonymkode: 5646d...988

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.1.2022 den 10.48):

Ikke hater. Bare svært lite interessert i peniser. Noe vi menn aldri vil begripe, tilgi eller slå oss til ro med. Men det spiller ingen rolle fordi kvinner bryr seg akkurat like lite om det som mannlige genitalier. Rar verden :sukk: 

• Liker 1
Skrevet

Hvor har du den påstanden fra? Det er flere kvinnelige leger enn menn og på de sykehusene jeg har jobbet ved har det vært mange kvinnelige urologer. 

Anonymkode: fbf74...d4d

Skrevet

Det er definitivt flest kvinnelige gynekologer, dersom det er en trøst. Og mannlige jordmødre i Norge kan man vel fremdeles telle på en hånd.

Anonymkode: a5a61...139

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1/15/2022 den 10.56):

Enig. Jeg trenger å få sjekket både prostata og testikler. Men bare damer får rote rundt der nede. Men det er klink umulig å oppdrive en kvinnelig urolog. Så da gidder jeg ikke sjekke meg.

Tror du virkelig at legespesialister tenner seksuelt på å undersøke pasientene sine for prostatakreft, analfistler osv? 

• Liker 3
Skrevet

De har ikke blitt kvotert inn, og greier ikke konkurrere på egenhånd. Og sikkert noe med andre interessante felt innen medisin, lønn osv.

Anonymkode: b31b1...968

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tror du virkelig at legespesialister tenner seksuelt på å undersøke pasientene sine for prostatakreft, analfistler osv? 

Jeg var hos en spesialist ang min hemoride, og han så jeg var homofil så de velger vell yrke av en grunn

Anonymkode: 5cb90...675

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2022 den 3.40):

Jeg var hos en spesialist ang min hemoride, og han så jeg var homofil så de velger vell yrke av en grunn

Du "så" at han var homofil, (og antar at det tente ham), ergo er alle slike spesialister homofile og tenner på dette 🙄

Anonymkode: 27911...322

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2022 den 3.40):

helt klart, bare homofile og lesbiske i de yrkene. Sitter og runker på personaltoalettet mens de fantaserer om hemoroiden din, og ejakulerer i takt med den mentale tømmingen av hemoroiden. 

Min "homofile" kompis er forøvrig gynekolog, men jeg mistenker at han fortsatt er i skapet med sin biseksualitet -kanskje vil jeg driste meg til å strekke det så langt som å påstå at han egentlig er heteroseksuell- for hvorfor skulle han ellers ønske å titte på fitter hele dagen om ikke?!?!

Nei fysj, for noen grisete baktanker de har med de spesialiseringene sine😤🥱 

Anonymkode: 5ab7f...abe

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.1.2022 den 10.56):

Finnes på Volvat Åsane (Bergen)

Anonymkode: 87f35...dba

Skrevet

Ja. 

AnonymBruker skrev (På 15.1.2022 den 10.56):

Da vil du heller risikere testikkelkreft?Regner med at det kanskje var ironi. Hvis ikke er du bra dum.

Skrevet

På sykehuset jeg har vært hos urolog, er de kvinnelige. To urologer som er kvinner.  

Anonymkode: f44ab...0de

Skrevet
Hedda-78 skrev (På 15.1.2022 den 10.52):

Det har nok med antall kvinnelige leger å gjøre.

Da endres dette brått og brutalt i løpet av kort tid. I kullene av turnusleger er det 80% kvinner de siste årene (erfaringsmessig).

Anonymkode: 22bbb...a56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...